Onko tää haamu?

• Viestiketjun aloittaja raskaanako
  • Ensimmäinen viesti
...
Alkuperäinen kirjoittaja raskaanako:
http://www.aijaa.com/img/b/00929/5399424.jpg[/IMG][/URL]

Näettekö tässä haamuviivan? Mä en oikein tiedä, kun musta näkyy, mutta kovin kovin hailakkana. Eli tekeekö mielikuvitus tepposet?
Onnea, onnea. Kyllä mä siinä ihan vaaleanpunaisen haamuviivan näen. =)

raskaanako
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:
Mä en näe :(.
heiluta päätä ruudulla ees taas ees taas :D ja kato sitä viivan paikkaa :D Kyllä se siellä näkyy ;)
Hih, kyllä sen näkee jos haluaa nähdä. Mutta nää on niin näitä...
Ai että mie en haluais nähdä? No jopas :/ . Ilmeisesti pitäis valehdella, että sulle tulisi hyvä mieli.
Ei niin päin, kuin niin päin, että kun mä haluan nähdä, niin varmaan sen näenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:
Mä en näe :(.
heiluta päätä ruudulla ees taas ees taas :D ja kato sitä viivan paikkaa :D Kyllä se siellä näkyy ;)
Hih, kyllä sen näkee jos haluaa nähdä. Mutta nää on niin näitä...
Ai että mie en haluais nähdä? No jopas :/ . Ilmeisesti pitäis valehdella, että sulle tulisi hyvä mieli.
Ei niin päin, kuin niin päin, että kun mä haluan nähdä, niin varmaan sen näenkin :D
Vika voi kyllä oikeasti olla mun silmissä.

Sangria
kyllä on haamu! =) itsellänikin ollut samanlainen joskus, ja raskaana olin. ja sun haamuviiva on samassa kohdassa, kuin seffillä tuossa kuvassa jossa on samanlainen testi kuin sulla. tee tosiaan muutaman päivän kuluttua uusi testi, niin on varmasti jo selkeämpi =)

Kyllä siinä jotakin tosi vaaleaa näkyy. Tollasen mäkin testasin kuopuksesta ensin, ja mies intti ettei siinä mitään viivaa ole. Kahden päivän päästä näkykin sit jo kunnon viivat. =) Joten malta mieli ja parin päivän päästä uusiks.

Ikävä sanoa, mutta mä en näe mitään tossa. Ja mä sentään olen tottunut tihrustamaan noita, tosin livenä. En menettäis vielä unia, mutta toivon että parin päivän päästä saat jo vahvan viivan. Millos sun ovulaatio ois ollut? siis kp?

raskaanako
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
tuliko tuo haamu muuten ( näkyi selvemmin ekassa kuvassa? ) testiajan sisällä?
Ei tullut heti, varmaan jonkun minuutin tai kaksi odottelin, mutta kun kävin myöhemmin katsomassa testiä, niin tuo haamu siinä näkyi.

vieras
Ei tullut heti, varmaan jonkun minuutin tai kaksi odottelin, mutta kun kävin myöhemmin katsomassa testiä, niin tuo haamu siinä näkyi.
Onko raskaus kuitenkin todennäköinen tai odotettavissa oleva =) ?

raskaanako
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Ikävä sanoa, mutta mä en näe mitään tossa. Ja mä sentään olen tottunut tihrustamaan noita, tosin livenä. En menettäis vielä unia, mutta toivon että parin päivän päästä saat jo vahvan viivan. Millos sun ovulaatio ois ollut? siis kp?
Kp 38 tänään. Edellinen kierto oli 37, sitä edellinen 34 ja sitä ennen jopa 46. Eli vaihtelee.

jaajaa
Mut tuliko siis sen 5min sisällä? Siinä ajassa tulis näkyä ja sen jälkeen heittää testi menemään. Myöhemmin värimuutoksia taitaa olla melkein kaikissa.

raskaanako
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko raskaus kuitenkin todennäköinen tai odotettavissa oleva =) ?
No sanotaanko, ettei se kauhea yllätys olisi. Meillä keskeytetty yhdyntä käytössä ja molemmat tietää riskit :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaajaa:
Mut tuliko siis sen 5min sisällä? Siinä ajassa tulis näkyä ja sen jälkeen heittää testi menemään. Myöhemmin värimuutoksia taitaa olla melkein kaikissa.
15 minuuttia voi hyvin joskus mennä. Puolituntia on jo liikaa, mutta ei nyt 5 minuutin jälkeen tosiaankaan kannata heittää menemään.

Yhteistyössä