Onko tää haamu?

• Viestiketjun aloittaja raskaanako
  • Ensimmäinen viesti
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja raskaanako:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
tuliko tuo haamu muuten ( näkyi selvemmin ekassa kuvassa? ) testiajan sisällä?
Ei tullut heti, varmaan jonkun minuutin tai kaksi odottelin, mutta kun kävin myöhemmin katsomassa testiä, niin tuo haamu siinä näkyi.
jos aikaa mennyt enemmän kuin 10min? niin testi saattaa reagoida esim, bakteerien kanssa ja näyttää virheellistä tulosta, näin olen jostain lukenut. en tiedä kuinka paljon pitää paikkaansa. mutta mä luulen, että toi sun testi tuosta vielä vahvistuu kun odotat muutaman päivän.

raskaanako
Alkuperäinen kirjoittaja jaajaa:
Ei tullut heti, varmaan jonkun minuutin tai kaksi odottelin, mutta kun kävin myöhemmin katsomassa testiä, niin tuo haamu siinä näkyi.
Mut tuliko siis sen 5min sisällä? Siinä ajassa tulis näkyä ja sen jälkeen heittää testi menemään. Myöhemmin värimuutoksia taitaa olla melkein kaikissa.
Joo no meni kyllä yli puoli tuntia varmaan ennen kuin hokasin tuon haamun. Eli ei siis ole validi enää?

vieras
jos aikaa mennyt enemmän kuin 10min? niin testi saattaa reagoida esim, bakteerien kanssa ja näyttää virheellistä tulosta, näin olen jostain lukenut. en tiedä kuinka paljon pitää paikkaansa. mutta mä luulen, että toi sun testi tuosta vielä vahvistuu kun odotat muutaman päivän.
Ei pidä paikkaansa, sellaista tietoa ei pidä mennä levittämään joka perustuu kuulopuheisiin ja josta ei ole mitään varmuutta.

Kutistunut
Oliko toi apteekin oma testi?

Mä tosiaan semmosella testasin tänään aamulla, eikä siinä näy kuin kontrolliviiva. Eikä oo muuttunut mikskään, vaikka vielä hetki sitten kurkkasin (joo tiedän, tyhmää mutta minkä sitä itselleen voi)

raskaanako
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

Mä tosiaan semmosella testasin tänään aamulla, eikä siinä näy kuin kontrolliviiva. Eikä oo muuttunut mikskään, vaikka vielä hetki sitten kurkkasin (joo tiedän, tyhmää mutta minkä sitä itselleen voi)
On apteekin testi joo. En tosiaan antanut kuin minuutin tai pari olla tuossa silmien alla tuon testin ja sitten vein pois. Eli en tiedä missä ajassa tuo haamu on siihen tullut. Mutta ehkä on sitten tullut liian myöhään eikä merkkaa mitään :(

oma kokemukseni
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

On apteekin testi joo. En tosiaan antanut kuin minuutin tai pari olla tuossa silmien alla tuon testin ja sitten vein pois. Eli en tiedä missä ajassa tuo haamu on siihen tullut. Mutta ehkä on sitten tullut liian myöhään eikä merkkaa mitään :(
no mulla on kyl tullu jo 20 minuutin jälkeen apteekin omaan kunnon viiva, ei siis mikään haamu ja se ei merkannut mitään. Ei niihin ohjeisiin turhaa kirjoteta että tarkasta testi tulos viimeistään viiden minuutin kuluttua.

haamuko
Mut eikös sen haamun pitäis kuitenkin tulla siinä testiajassa, eihän se enää 10 minuutin päästä ole luotettava? Kyllä mulla aina tuollaiset haamut on tulleet heti, minuutin tai kahden sisään.

Mäkin kyllä olen näkevinäni haamun, mutta tosiaan jos se ei oo tullu heti, niin sitten en usko että se olis positiivinen. Testaa tosiaan parin päivän päästä uudestaan.

raskaanako
Alkuperäinen kirjoittaja haamuko:
Mut eikös sen haamun pitäis kuitenkin tulla siinä testiajassa, eihän se enää 10 minuutin päästä ole luotettava? Kyllä mulla aina tuollaiset haamut on tulleet heti, minuutin tai kahden sisään.

Mäkin kyllä olen näkevinäni haamun, mutta tosiaan jos se ei oo tullu heti, niin sitten en usko että se olis positiivinen. Testaa tosiaan parin päivän päästä uudestaan.
Mun täytyy nyt sanoa, etten kyllä osannut katsoa yhtään. Ei ollut heti selkeää viivaa, niin laitoin testin pois. Nyt kyllä näen sen viivan, kun osaan katsoa. Se on voinut olla siinä alusta asti. Tai sitten ei. Aikaisemmin ei tosin ole tullut mitään viivan paikkoja myöhemminkään. Otos ei silti ole suuri.

Raskautta ei ole mitenkään suunniteltu ja aluksi ajattelin että hyvä jos en ole. Mutta tässä muutamassa tunnissa on jo ajatus kääntynyt niin päin, että pettynyt olen jos en olekaan raskaana. On tämä kummallista!

raskaanako
Molemmat testit jäivät illalla vessaan ja ja nyt oli ilmestynyt tuohon toiseenkin ihan selvä hento viiva. Sillä nyt ei (ilmeisesti) ole merkitystä näin jälkeenpäin, mutta ajattelin kuitenkin tehdä kolmannen testin kunhan se postiluukusta tipahtaa. Jotenkin säälittävää touhua...

vieras
Molemmat testit jäivät illalla vessaan ja ja nyt oli ilmestynyt tuohon toiseenkin ihan selvä hento viiva. Sillä nyt ei (ilmeisesti) ole merkitystä näin jälkeenpäin, mutta ajattelin kuitenkin tehdä kolmannen testin kunhan se postiluukusta tipahtaa. Jotenkin säälittävää touhua...
No eikä ole säälittävää, ihan normaalilta kuulostaa :) Kun on epävarma olo, niin tottakai haluaa varmistuksen!

Sillä tosiaan ei ole mitään merkitystä. Testi ei ole luotettava enää sen testissä määritellyn ajan jälkeen.

Miksi et osta Clear Blueta? Mä olen tuolla tehnyt aina varmistustestin seuraavana aamuna ja saanut selvän plussan jos plussa on siitä kierrosta tullakseen.

Yhteistyössä