ei raskaana
Clearblue ilmoitti ei raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja raskaanako:Clearblue tulossa tänään postissa.
Clearblue ilmoitti ei raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja raskaanako:Clearblue tulossa tänään postissa.
Voisko olla joku hormonihäiriö? Tuskin vaihdevuodet kuitenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja ei raskaana:Mulla nyt sitten kp39. Mietin kun sitä hailakkaa viivaa ilmestyi molempiin kasettitesteihin, että onkohan sitten alkamassa vaihdevuodet... Ruskeaa tuhrua tulee nytkin, muttei vuotoa näy tai kuulu. Olen nelikymppinen meinaan.
eiköhän se tuhru enteile ennemmin alkavia menkkoja kuin raskautta... odottelet vaan rauhassa. Testitkin sulla negaa joten on aika epätodennäköistä, että olisit raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja ei raskaana:Mulla nyt sitten kp39. Mietin kun sitä hailakkaa viivaa ilmestyi molempiin kasettitesteihin, että onkohan sitten alkamassa vaihdevuodet... Ruskeaa tuhrua tulee nytkin, muttei vuotoa näy tai kuulu. Olen nelikymppinen meinaan.
Joo luulin jo vajaa viikko sitten, että kuukautiset alkaisivat kun tuli ruskeaa vuotoa ja sitten hyvin vähän kirkasta. Keskimääräinen kierto on noin 34-35 päivää. Vaan ei ne kuukautiset kuitenkaan alkaneet ja nyt ei ole pariin päivään tullut tuota tuhruakaan. Ei mitään ja nyt siis kp 39.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiköhän se tuhru enteile ennemmin alkavia menkkoja kuin raskautta... odottelet vaan rauhassa. Testitkin sulla negaa joten on aika epätodennäköistä, että olisit raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja ei raskaana:Mulla nyt sitten kp39. Mietin kun sitä hailakkaa viivaa ilmestyi molempiin kasettitesteihin, että onkohan sitten alkamassa vaihdevuodet... Ruskeaa tuhrua tulee nytkin, muttei vuotoa näy tai kuulu. Olen nelikymppinen meinaan.
No et sitten varmaan ole raskaana, jos ei yhdyntä ole sujunut...? Mutta tossa kuvassa on selvä haamu!Alkuperäinen kirjoittaja ei raskaana:Joo luulin jo vajaa viikko sitten, että kuukautiset alkaisivat kun tuli ruskeaa vuotoa ja sitten hyvin vähän kirkasta. Keskimääräinen kierto on noin 34-35 päivää. Vaan ei ne kuukautiset kuitenkaan alkaneet ja nyt ei ole pariin päivään tullut tuota tuhruakaan. Ei mitään ja nyt siis kp 39.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiköhän se tuhru enteile ennemmin alkavia menkkoja kuin raskautta... odottelet vaan rauhassa. Testitkin sulla negaa joten on aika epätodennäköistä, että olisit raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja ei raskaana:Mulla nyt sitten kp39. Mietin kun sitä hailakkaa viivaa ilmestyi molempiin kasettitesteihin, että onkohan sitten alkamassa vaihdevuodet... Ruskeaa tuhrua tulee nytkin, muttei vuotoa näy tai kuulu. Olen nelikymppinen meinaan.
Testien herkkyyksistä en osaa sanoa, ovat jo roskissa.
Aloin vain miettiä, että josko on jotain hormonihäikkää. Noin 2-3 viikkoa sitten munasarjat olivat pari päivää jumalattoman kipeät eikä yhdyntä sujunut ollenkaan.
Meillä on seksiä niin usein, ettei se pari päivää siihen mitään vaikuta :/Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:No et sitten varmaan ole raskaana, jos ei yhdyntä ole sujunut...? Mutta tossa kuvassa on selvä haamu!Alkuperäinen kirjoittaja ei raskaana:Joo luulin jo vajaa viikko sitten, että kuukautiset alkaisivat kun tuli ruskeaa vuotoa ja sitten hyvin vähän kirkasta. Keskimääräinen kierto on noin 34-35 päivää. Vaan ei ne kuukautiset kuitenkaan alkaneet ja nyt ei ole pariin päivään tullut tuota tuhruakaan. Ei mitään ja nyt siis kp 39.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiköhän se tuhru enteile ennemmin alkavia menkkoja kuin raskautta... odottelet vaan rauhassa. Testitkin sulla negaa joten on aika epätodennäköistä, että olisit raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja ei raskaana:Mulla nyt sitten kp39. Mietin kun sitä hailakkaa viivaa ilmestyi molempiin kasettitesteihin, että onkohan sitten alkamassa vaihdevuodet... Ruskeaa tuhrua tulee nytkin, muttei vuotoa näy tai kuulu. Olen nelikymppinen meinaan.
Testien herkkyyksistä en osaa sanoa, ovat jo roskissa.
Aloin vain miettiä, että josko on jotain hormonihäikkää. Noin 2-3 viikkoa sitten munasarjat olivat pari päivää jumalattoman kipeät eikä yhdyntä sujunut ollenkaan.
Siideri tässä menossa, luovutin jo Katsellaan ensi viikolla uusiksi jos ei kuukautisia tule.Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:Kyllä mä vielä tekisin uuden testin ja nimenomaan apteekin oman, tuntuu olevan tosi herkkä. Mulla tuli niin himmeä haamu, että näkyi vain päivänvalossa, mutta oli sitten parin päivän päästä himmeä, mutta selkeä plussa.