Onko täällä ketään muuta joka on kateellinen noille 4D:n naisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nähnyt ohjelmaa, mutta sanon silti etten ole kateellinen laihoille ihmisille. Vaikka sitä joskus katseleekin noita hyväkroppaisten naisten kuvia ja ajattelee että voi kun itsekin näyttäisi tuolta, niin totuus on kuitenkin se että minä nautin hyvästä ruoasta enemmän kuin superhyvältä näyttämisestä. Aina näin ei ole ollut, ja siksipä minä osaankin arvostaa sitä herkkää rakkaussuhdetta mikä minulla on juustoihin ja suklaaseen.

Olenhan minä suht. hoikka ja pidän itsestäni tällaisena, mutta sekin liittyy enemmän siihen terveyteen kuin ulkonäköön. Laihuus ei ole koskaan antanut minulle sellaista hyvänolon tunnetta kuin hyvä ruoka ja liikunta. Jos vahtisin syömisiäni, luulen että saisin sen täydellisen takapuolen kohtalaisen helpostikin, mutta en minä halua. Mieluummin uhraan sen täydellisen takapuolen suklaan suloille ja viinin viettelyksille, kesäiltana saunan päälle juon mieluummin siiderin kuin katselen uskomattoman täydellistä pyllyäni.

En todellakaan!! Meikä haluaa tietää, mistä kohti selkä alkaa ja maha loppuu tai toisin päin!!
Ja ukkokin on sitä mieltä, että pitää pimeässäkin erottaa, mistä puolelta eukkoa on hipelöimässä ilman että valot pitää päällä olla...... ;) ;)

Musta on vaikea käsittää että joku ihannoi tuollaista kroppaa. Esim Victoria B näyttää tuossakin kuvassa pikkutytöltä jolle on lykätty peruukki päähän ja appelsiinit rintsikoihin, ihan todellako aikuisen naisen tulisi näyttää tuolta?!? Tai sanotaan, ihan todellako aikuinen nainen haluaa näyttää tuolta!

Musta on kauheeta halatakin sellasta anorektisissa mitoissa olevaa, tuntuu että pelkkää ilmaa käsien välissä - kunnes ne kädet kolahtaa vastaan tuleviin luihin :/ Laihuuden ihannointi on todellakin mennyt liian pitkälle.

Scarlettille vielä, meillä on samanlainen naismaku :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sinulla xs:
Täytyy ottaa huomioon ihmisen ruumiinrakenne, ajatella realistisesti voiko sellaiseen kokoon koskaan edes päästä. Myöskin ajatella että se minkä kokoinen oli silloin yläasteella, ei välttämättä onnistu enää 30 vuotiaana 4 lasta saaneena. Entä onko isoluinen. Rasvaprosentti kertoo enemmän ku vaatekoko! Miettikää nyt jotain Arnold "svartsenekkeriä" (sori en muista miten kirjotetaan), en tiedä sen nykyistä kuntoa, mut sillon ku se oli "parhaimmillaan" ..isokokonen mies (isoluinen) mut rasvaprosentti varmaan 0.

Eli jos realistisesti miettisin oman tavoitteeni, niin näyttäisin todella hyvältä koossa M. Mutta nyt 1-vuotiaan äitinä olen paisunu kokoon XL :(

Mä olen nyt kolmekymppisenä, 4 lasta tehneenä samankokoinen kuin yläasteella, 160cm ja 55-56 kiloa. Löysää on tietty enemmän kuin silloin 15v. sitten, mutta sekin on korjaantumassa salilla käymisen myötä. Miksi iän tai raskauksien tulisi näkyä kiloina kropassa? Joka raskaudessa painoa on tullut kuitenkin kivat 17-28 kiloa, että ihan itsestään en ole normaalipainoisena pysynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja 4 paaperoa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinulla xs:
Täytyy ottaa huomioon ihmisen ruumiinrakenne, ajatella realistisesti voiko sellaiseen kokoon koskaan edes päästä. Myöskin ajatella että se minkä kokoinen oli silloin yläasteella, ei välttämättä onnistu enää 30 vuotiaana 4 lasta saaneena. Entä onko isoluinen. Rasvaprosentti kertoo enemmän ku vaatekoko! Miettikää nyt jotain Arnold "svartsenekkeriä" (sori en muista miten kirjotetaan), en tiedä sen nykyistä kuntoa, mut sillon ku se oli "parhaimmillaan" ..isokokonen mies (isoluinen) mut rasvaprosentti varmaan 0.

Eli jos realistisesti miettisin oman tavoitteeni, niin näyttäisin todella hyvältä koossa M. Mutta nyt 1-vuotiaan äitinä olen paisunu kokoon XL :(

Mä olen nyt kolmekymppisenä, 4 lasta tehneenä samankokoinen kuin yläasteella, 160cm ja 55-56 kiloa. Löysää on tietty enemmän kuin silloin 15v. sitten, mutta sekin on korjaantumassa salilla käymisen myötä. Miksi iän tai raskauksien tulisi näkyä kiloina kropassa? Joka raskaudessa painoa on tullut kuitenkin kivat 17-28 kiloa, että ihan itsestään en ole normaalipainoisena pysynyt.

Jos rehellinen olen, niin en mäkään ymmärrä, että lapsia käytetään tekosyynä lihavuudelle. Jos synnytyksestä on vaikka neljä vuotta, niin tuskin raskaudesta voi enää lihavuutta syyttää. Tiedän monta monen lapsen äitiä, jotka on tosi hoikkia. Ruokailutottumukset ja liikunta kohdallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mäkään ymmärrä, kun raskauksia käytetään tekosyynä. Mulla on tullut aina jotain 20 kg, mutta yhtään ei ole jäänyt. Vajaassa vuodessa oon saanut kaikki pois.

Sen verran voi käyttää syynä, että mulla ainakin on lantio levinnyt - ihan siis "luista lähtien" raskauksien ja synnytysten myötä. Kiloja alkaa olemaan nyt samat kuin lukioiässä, mutta silti en voisi samoja vaatteita pitää. Kehon mittasuhteet monin paikoin muuttuneet.

En nähnyt ohjelmaa, mutta normaalimitoissa olen xs kokoa ja mielelläni olisin vielä pienempikin, mutta mulla ei tahdonvoima riitä laihduttamiseen. Tosin siihen mun kokoon vaikuttaa että olen lyhyt ja pienikokoinen muutenkin eli ei ne luut törrötä ainakaan xs mitoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
En nähnyt ohjelmaa, mutta normaalimitoissa olen xs kokoa ja mielelläni olisin vielä pienempikin, mutta mulla ei tahdonvoima riitä laihduttamiseen. Tosin siihen mun kokoon vaikuttaa että olen lyhyt ja pienikokoinen muutenkin eli ei ne luut törrötä ainakaan xs mitoilla.

Mie olen 150cm varteni kanssa xxs mitoissa,käyn lasten osastolla ostoksilla :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuinen:

Mie olen 150cm varteni kanssa xxs mitoissa,käyn lasten osastolla ostoksilla :ashamed:

No ei siinä mitään outoa olekaan, mutta jos 165cm-> nainen on kokoa xxs, niin se on jo sairasta.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuinen:

No ei siinä mitään outoa olekaan, mutta jos 165cm-> nainen on kokoa xxs, niin se on jo sairasta.

Mun pituus on 168cm, mulla on leveä lantio enkä muutenkaan ole rakenteeltani siro. Että kyllä mä näyttäisin kauhialta koossa XXS.

Mutta jos pituutta tosiaan 150cm, niin sehän on aivan eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Musta on vaikea käsittää että joku ihannoi tuollaista kroppaa. Esim Victoria B näyttää tuossakin kuvassa pikkutytöltä jolle on lykätty peruukki päähän ja appelsiinit rintsikoihin, ihan todellako aikuisen naisen tulisi näyttää tuolta?!? Tai sanotaan, ihan todellako aikuinen nainen haluaa näyttää tuolta!

Musta on kauheeta halatakin sellasta anorektisissa mitoissa olevaa, tuntuu että pelkkää ilmaa käsien välissä - kunnes ne kädet kolahtaa vastaan tuleviin luihin :/ Laihuuden ihannointi on todellakin mennyt liian pitkälle.

Scarlettille vielä, meillä on samanlainen naismaku :D

Olisihan se paljon helpompaa, jos naisihanteeni olis kurvikkaampi. Jostain syystä vaan en näe tuossa Victorian kuvassa pikkutyttöä, vaan upean vartalon, sen tisseistä vaan en tykkää.
En tietenkään itse oo lähimainkaan noissa mitoissa...

Minusta jos joku on liian laiha, niin pahinta on se, että jalat menee semmoiseksi säälittävän löysiksi ja voimattomiksi. Surkeiksi. Siis semmoiset näännytetyt koivet, jos on väkisin nälässä pitänyt itseään.

Kateellinen mistä?
-hengenvaarasta
-pahasta mielestä
-mielen järkkymisestä
-oksettavasta olosta
-päänsärystä
-voimattomuudesta
-vitamiinien ja hivenaineiden puutoksista
-jatkuvasta ruuan miettimisestä ja halusta
-ihottumasta
-kivuista
??? Mistä noista? Vai jostain muusta oireesta? Esim siitä kun lopulta tulee lapsettomaksi? Oliko muuta ihkua? :wave: :attn: :saint:

Mua jäi ihmetyttämään, miten se Louise niin monta kokoa pieneni? Treenaamisen ansiosta varmasti kiinteytyi mutta että niin paljon? Kun minä olen nyt imetyksen myötä laihduttuani 165 cm/52-53 kg ja vaatekoko on 36 eikä yhtään pienempi. Muutenkaan mulla ei ole erityisen laiha olo, ehkä sen takia että lihasta on nyt vähemmän kuin ennen raskautta. Tämänpainoisena viihdyn kyllä hyvin ja tunnen oloni paremmaksi kuin vuosi sitten lähes 10 kg painavampana, eli en allekirjoita sitä että pulskempana voisi paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minusta jos joku on liian laiha, niin pahinta on se, että jalat menee semmoiseksi säälittävän löysiksi ja voimattomiksi. Surkeiksi. Siis semmoiset näännytetyt koivet, jos on väkisin nälässä pitänyt itseään.

Kuten mä tuolla alussa totesinkin, nälkiintynyt ei ole kaunis, mutta voi olla erittäin laiha ja treenatun näköinen :) Laiha ja kiinteä, ei laiha ja löysä.

Minä en edes huomannut suurta eroa Louisen ennen ja jälkeen kuvilla. Molemmissa näytti hyvälle. Ja sillä tytöllä näytti olevan asenne kohdallaan. (Siis jos Louise oli se joka ei sairastunut).

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Kuten mä tuolla alussa totesinkin, nälkiintynyt ei ole kaunis, mutta voi olla erittäin laiha ja treenatun näköinen :) Laiha ja kiinteä, ei laiha ja löysä.

Kun tuossa alussa oli niitä kuvia... Se toinen kuva oli minusta kaunis myös. Kun se tyttö (Keira?)on hyvin ohut malliltaankin, eikä siinä luut törröttänyt, vaan se näytti pehmeätä. Mutta ei kyllä sitten enempää saisi laihtua, kyllä se jo siinä alarajoilla meni, mut jos ei ole mitään häiriötä ruuan suhteen, niin se kai on okei.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
En mäkään ymmärrä, kun raskauksia käytetään tekosyynä. Mulla on tullut aina jotain 20 kg, mutta yhtään ei ole jäänyt. Vajaassa vuodessa oon saanut kaikki pois.

Sen verran voi käyttää syynä, että mulla ainakin on lantio levinnyt - ihan siis "luista lähtien" raskauksien ja synnytysten myötä. Kiloja alkaa olemaan nyt samat kuin lukioiässä, mutta silti en voisi samoja vaatteita pitää. Kehon mittasuhteet monin paikoin muuttuneet.

Mielenkiintoista, mulla taas ei ole lantio levennyt raskauksien myötä. Ennen raskauksia en olis mahtunut 26-27 tuuman farkkuihin. Imetysten jälkeen kyllä :).

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun ei tarvitte esittään mitään eikä väittää etten ole kateellinen vaikka oikiasti olisin sitä. Mä voin kyllä myöntää, koska mä olen kateellinen. Tässä naisia joille voin rehellisesti sanoa olevani kateellinen heidän kropastaan ja myöskin kasvoistaan.

http://organicmania.com/wp-content/uploads/2008/07/catherine-zeta-jones.jpg

http://fitblog.files.wordpress.com/2007/01/jessica-alba-california.jpg

Näitä kahta mäkin ihailen, etenkin Zeta-Jonesia, Jessica Albalta voisin ottaa pyllyn... ja kauniin ihonvärin, tällainen olminvalkoinen ohut iho josta suonet näkyy läpi ei kyllä näytä hyvältä bikineissä vaikka ois miten treenattu :$

Yhteistyössä