Onko täällä ketään muuta joka on kateellinen noille 4D:n naisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Mä voin tunnustaa olevani :ashamed: Haluan laihtua mutta ei riitä tahdonvoima kun muulle perheelle täytyy kuitenkin tehdä ruokaa ja ostaa herkkuja. Salille pääsen vain kerran päivässä enkä loppujen lopuksi malta olla tuntia kauempaa koska haluan viettää aikaa miehenikin kanssa ja olla yhdessä perheenä :snotty:

Mä haluaisin olla kokoa XXS ja kuntoilla tollaisella tarmolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mä ihailen tosi hoikkia :-) kunhan peppu on pyöree ja rinnat löytyy.
Mulla normaalikoko oli vuosia XS ja S. Silloin olin myös iloisin, voimakkain ja energisin :heart:
Nykyään M koossa kaipaan noita helppoja aikoja jolloin nauru oli herkässä ja pidin vartaloani ihanana. Mun täytyy piiskata itseni lasten pikkuvauvaiän jälkeen laihikselle :D
Palkinto on sen arvoinen.

Tänään juoksin eka juoksulenkin VUOTEEN!!!! :-p

Onko teillä jo suunnitelmissa tehdä lisää lapsia? :)

Minä olen kade.
Minulta puuttuu itsekuria ja olen aivan liian herkkusuu voidakseni koskaan ikinä päästä kokoon XXS.
Nuorena olin kokoa S, ja nyt neljä lasta myöhemmin L.
Minulla ei ole mahdollisuutta päästä salille päivittäin, eikä taitaisi kuntokaan antaa myöten.

Haluaisin kyllä olla ohuempi. Paljon ohuempi. Katson kateellisena laihoja ihmisiä, mutta en haluaisi olla kuitenkaan luuviulu.

Kaikki ei ole kauniita koossa XXS, ei edes koossa S. Minusta ei ole kaunista, jos luut törröttää ja posket on lommolla. Eri asia on sitten on sitten ne onnekkaat, joilla kuitenkin on rinnat ja peppu ja hoikka uuma. Mutta ei se ole kaunista, jos joku pitää itseään väkisin liian laihana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kesällä olisi tarkoitus koittaa uudelleen raskautua.

Onks sulla menkat alkanut jo?

ei.. imetän nyt 5kk ja toivon että menkat alkaisi heti sen jälkeen.

mä imetin 2-3 kk. Lapsi syntyi siis maaliskuussa kuukautiset tuli vasta joulukuussa. Mut ne oli varmaan muutenkin sekaisin. Siskolla on kummastakin alkanut kuukautiset ennenkuin on edes kerinnyt jälkitarkastukseen. Vaikka imetti.

No, olen joskus laihduttanut reippaasti, ja päätynyt kokoon s, joka siis minulle oli tosi "pieni" koko (170 cm ja 57 kg), enkä ollut silti kovin onnellinen... elämä oli yhtä syömisten vahtuuta ja kuntoilua... ja jos olisin halunnut enemmän laihduttaa, olisi se vaan surkeammaksi mennyt. Nyt kolmen lapsen jälkeen painan 10 kg enemmän, mutta on iloisempi mieli. Muutaman kilon aion karistaa imetyksen loputtua, mutta en kadehdi noita naisia!

Musta jos on kuntoillut ja laihtunut, vaikka sitten siihen kokoon XXS, niin sellainen näyttää musta hyvältä :) Mutta sellainen joka on kuihtunut, koska ei ole syönyt, lihaksista puuttuu kaikki jäntevyys, sellainen ei ole kaunista :/ Ehkä mä saan puhtia tarkkailla syömisiäni kun otan mallia noista ;)

Tavallaan. Mulla on samantapaista syömishäiriötä ollut vuosia, nyt olen alkanut pikkuhiljaa hyväksyä itseni normaalipainoisena, mutta vaikeaa se on. Tekisi mieli olla äärimmäisen laiha ja laihduttaa :x.

Mulla normaalikoko oli vuosia XS ja S. Silloin olin myös iloisin, voimakkain ja energisin :heart:
Nykyään M koossa kaipaan noita helppoja aikoja jolloin nauru oli herkässä ja pidin vartaloani ihanana. Mun täytyy piiskata itseni lasten pikkuvauvaiän jälkeen laihikselle :D

Mäkin ihailen tosi hoikkia, enkä edes pyöreitä rintoja, joku Keira Knightley on minusta aivan mahtava.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokoa M:
Kaikki ei ole kauniita koossa XXS, ei edes koossa S. Minusta ei ole kaunista, jos luut törröttää ja posket on lommolla. Eri asia on sitten on sitten ne onnekkaat, joilla kuitenkin on rinnat ja peppu ja hoikka uuma. Mutta ei se ole kaunista, jos joku pitää itseään väkisin liian laihana.

Mä en todellakaan olisi kaunista katteltavaa koossa XXS. Olisin aivan liian laiha, ei mun kroppaan sopisi sellainen.

Mä tosi harvoin näen hoikilla naisilla rintoja, enemmän kärpäslätkiä, eli ei mitään.

Yhteistyössä