Onko täällä ketään muuta joka on kateellinen noille 4D:n naisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ihaile enkä kadehti.
En ole koskaan laihduttanut ja se olis mielenkiintoista kyllä,saisinko painon tippumaan.

Tuo on varmaan syy miksi mun paino on ollut iät ja ajat sama,varmaan yläasteelta asti....Jos lähtee painolla leikkimään,jojottelemaan niin elimistö menee sekaisin.

Lihaksia haluaisin enemmän,kokoa 36 oon ollut ja oon.
Mut lihasta vois olla enempi.

*nostaa haparoiden kättä*

Vanha syömishäiriönperkele elää minussa vieläkin, vaikka noista ajoista on jo kauan. Tänään viimeemmäksi pääsin sanomasta että kunhan imetykset, raskaudet ynnä muut on ohitse koitan ehdottomasti tuota ensimmäisen jakson sitruunamehudieettiä! Tahdonvoima ei vaan ole yhtä luja kuin silloin teinityttösenä... :ashamed: Olen tällainen metrin mitta, joten jos meinaa löytää kivannäköisiä ja pukevia vaatteita, pitäisi pysytellä "hyvissä mitoissa"...

Tuon nyt ei sitten ollut tarkoitus ketään loukata, näin minun mieleni vaan sanelee, ja tarkoitan tuolla vain ja ainoastaan itseäni. Kaikki kukat saavat kyllä kukkia, ja hyvä niin :flower:

Mä haluaisin olla kokoa s. Mutta todennäköisesti mulla ei olisi tissejä eikä persusta. Mutta nyt olen todella kokoa L. Bmi 25. EN usko että pystyisin kuukaudessa laihduttamaan montaa vaatekokoa mutta ehkä pitemmällä aikavälillä. Mulla on hyvä kunto, juoksen päivittäin 8-15km. Mutta en silti ole laiha. Johtunee pastasta,punaviinistä ja suklaasta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Jännää, että moni sanoi bmi:n 25 olevan hyvä vaikka se on normaalin ylärajoissa :whistle:

Niin ylärajoissa, mutta normaalin rajoissa silti. Mielummin bmi25 kuin joku 17.

Siksi se vaan on musta outoa koska mun bmi, pyöristettynä on 22, pidän itseäni lihavana ja palstalaisetkin on sanonut et olisi varaa "kiinteytyä" eli laihtua. (Kuva on joskus ollut täällä). Jotta mun bmi olisi tuo 25 mun pitäisi lihoa yli 10kg, ja jos kommentit on nytkin jo ollut et varaa on laihtua, niin mitähän ne olisi jos lihoisin :o

Mä näin siitä äsken pätkän jossa hyvin nainen sanoi hänelle kehittyneen syömishäiriön ja että suhde ruokaan on hänellä aina ollut outo.

Ei tullut semmonen olo, että voi kun mullakin.

Mä voin kuvitella miltä mä olen näyttänyt kun painoin 49-50kg :ashamed: Ja laihduin siihen kokoon ihan huomaamatta, kun vietin aikaa tallilla lantaa luoden, polvia myöten lumessa kahlaten hevosta treenatessa ymym, join kahvia enkä edes syönyt joka päivä. Ruoka ei edes käynyt mielessä koska oli niin kiire ja kokoajan tekemistä.

Nyt painan n.58-59kg ja tunnen itseni lihavaksi. Osaksi siksi, että tulee ostettua kokoa liian pieniä vaatteita ja sitten tuskailtua kun ne ei istu :$

Normaalisti olen aina painanut 55kg, en enempää, en vähempää. Nyt tahdon taas siihen painoon. Pitänee varmaan ottaa kuva bikineissä, kuva kertoo paremmin kun peili...Ja mittanauha hakkaa vaa'an. :flower:

Jännää, että moni sanoi bmi:n 25 olevan hyvä vaikka se on normaalin ylärajoissa :whistle:

Siksi se vaan on musta outoa koska mun bmi, pyöristettynä on 22, pidän itseäni lihavana ja palstalaisetkin on sanonut et olisi varaa "kiinteytyä" eli laihtua. (Kuva on joskus ollut täällä). Jotta mun bmi olisi tuo 25 mun pitäisi lihoa yli 10kg, ja jos kommentit on nytkin jo ollut et varaa on laihtua, niin mitähän ne olisi jos lihoisin :o

Aika monella tuntuu olevan suhteellisuudentaju kateissa painon suhteen. Normaaliapainoista pidetään lihavana ja liian laihaa normaalipainoisena. Ei hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä näin siitä äsken pätkän jossa hyvin nainen sanoi hänelle kehittyneen syömishäiriön ja että suhde ruokaan on hänellä aina ollut outo.

Ei tullut semmonen olo, että voi kun mullakin.

Siinä kun se anoreksiaa sairastava 15v sanoi et on kateellinen koska kuuluisat naiset saa olla noin laihoja ja niitä ihaillaan ja tavallisia naisia kehotetaan lihomaan, niin naureskelin et ajattelen ihan samalla tavalla :ashamed: Onhan siinä pieni ristiriita :/

Mä olisin kyllä tosi lihava BMIssä 25, olen ollut 17 ja sekin oli parempi. Ehkä paras on kuitenkin 18,5-19,5. Riippuu ruumiinrakenteesta paljon.

Täytyy ottaa huomioon ihmisen ruumiinrakenne, ajatella realistisesti voiko sellaiseen kokoon koskaan edes päästä. Myöskin ajatella että se minkä kokoinen oli silloin yläasteella, ei välttämättä onnistu enää 30 vuotiaana 4 lasta saaneena. Entä onko isoluinen. Rasvaprosentti kertoo enemmän ku vaatekoko! Miettikää nyt jotain Arnold "svartsenekkeriä" (sori en muista miten kirjotetaan), en tiedä sen nykyistä kuntoa, mut sillon ku se oli "parhaimmillaan" ..isokokonen mies (isoluinen) mut rasvaprosentti varmaan 0.

Eli jos realistisesti miettisin oman tavoitteeni, niin näyttäisin todella hyvältä koossa M. Mutta nyt 1-vuotiaan äitinä olen paisunu kokoon XL :(

Aika monella tuntuu olevan suhteellisuudentaju kateissa painon suhteen. Normaaliapainoista pidetään lihavana ja liian laihaa normaalipainoisena. Ei hyvä.

Näinpä.
Ja sitten nämä samat käsitykset opetetaan omille lapsille ja ihmetellään kun nuorilla on niin paljon syömishäiriöitä ja muita itsetunto-ongelmia :/

Yhteistyössä