H
harmaa
Vieras
Mä en ihaile rintoja enkä peppua
Vatsalihakset, hauikset ja reisistä erottuu lihakset
Oksentaa en pystyisi, mutta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Jännää, että moni sanoi bmi:n 25 olevan hyvä vaikka se on normaalin ylärajoissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Jännää, että moni sanoi bmi:n 25 olevan hyvä vaikka se on normaalin ylärajoissa![]()
Niin ylärajoissa, mutta normaalin rajoissa silti. Mielummin bmi25 kuin joku 17.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Jännää, että moni sanoi bmi:n 25 olevan hyvä vaikka se on normaalin ylärajoissa![]()
Siksi se vaan on musta outoa koska mun bmi, pyöristettynä on 22, pidän itseäni lihavana ja palstalaisetkin on sanonut et olisi varaa "kiinteytyä" eli laihtua. (Kuva on joskus ollut täällä). Jotta mun bmi olisi tuo 25 mun pitäisi lihoa yli 10kg, ja jos kommentit on nytkin jo ollut et varaa on laihtua, niin mitähän ne olisi jos lihoisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä näin siitä äsken pätkän jossa hyvin nainen sanoi hänelle kehittyneen syömishäiriön ja että suhde ruokaan on hänellä aina ollut outo.
Ei tullut semmonen olo, että voi kun mullakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Jännää, että moni sanoi bmi:n 25 olevan hyvä vaikka se on normaalin ylärajoissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Jännää, että moni sanoi bmi:n 25 olevan hyvä vaikka se on normaalin ylärajoissa![]()
Siksi se vaan on musta outoa koska mun bmi, pyöristettynä on 22, pidän itseäni lihavana ja palstalaisetkin on sanonut et olisi varaa "kiinteytyä" eli laihtua. (Kuva on joskus ollut täällä). Jotta mun bmi olisi tuo 25 mun pitäisi lihoa yli 10kg, ja jos kommentit on nytkin jo ollut et varaa on laihtua, niin mitähän ne olisi jos lihoisin![]()
Aika monella tuntuu olevan suhteellisuudentaju kateissa painon suhteen. Normaaliapainoista pidetään lihavana ja liian laihaa normaalipainoisena. Ei hyvä.