Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen tosissani.Mieheni haluaa ettei mulla ole omaa tiliä ja mihin mä paljoa rahaa tarttisin kun asuntolaina.ruuat,laskut yms.maksetaan sieltä tililtä.
*olen sanaton*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen tosissani.Mieheni haluaa ettei mulla ole omaa tiliä ja mihin mä paljoa rahaa tarttisin kun asuntolaina.ruuat,laskut yms.maksetaan sieltä tililtä.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen tosissani.Mieheni haluaa ettei mulla ole omaa tiliä ja mihin mä paljoa rahaa tarttisin kun asuntolaina.ruuat,laskut yms.maksetaan sieltä tililtä.
*olen sanaton*
Mä en rehellisesti sanoen usko näiden juttujen olevan totta. Tää ap kertoo päivä toisensa jälkeen mitä ihmeellisempiä juttuja ja puhuu välillä itsensä pussiinkin. Huvinsa kullakin.Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen tosissani.Mieheni haluaa ettei mulla ole omaa tiliä ja mihin mä paljoa rahaa tarttisin kun asuntolaina.ruuat,laskut yms.maksetaan sieltä tililtä.
*olen sanaton*
:| Miten minä en voi uskoa että tämä nyt ihan oikeasti on totta.... :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä on totta eikä mieskään itselleen koskaan mitään osta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän kyllä että on erikoinen ja minulla myös muita rajoituksia mutta erota en voi joten tähän vain totuttava.Vielä ei kovin pahoja määräyksiä ole tullut.Koskevat vain rahankäyttöä ja sitä mitä saan ostaa kaupasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Totta se on.Mieheni myös määrää syömisestä.Tosin olen ylipainoinen vielä 20kg tiputettava 20kg olen jo pudottanut.Siis mulla karkkipäivä.Nyt paino ollut jumissa jo kuukausia vaikka liikun yms se tuntuu miestäni harmittavan.