B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ouch:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:52 senttiä ..
Apua.. ja sä oot mies? Missä sun lihakset on =)
jalkaprässillä yli 200 kiloo, että kai niitä jossain on :'(
No sitten herää kysymys, mistä kohdasta sä oikein mittasit?Tai oletko kenties 150cm pitkä?
![]()
Niinpä. Olisikohan kuvaa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ouch:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:52 senttiä ..
Apua.. ja sä oot mies? Missä sun lihakset on =)
jalkaprässillä yli 200 kiloo, että kai niitä jossain on :'(
No sitten herää kysymys, mistä kohdasta sä oikein mittasit?Tai oletko kenties 150cm pitkä?
![]()
Niinpä. Olisikohan kuvaa?
![]()
profiilissa tasan minuutin...
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Mitä?!?
Vilauttiko tääll kerrankin joku mies!?!
-Ja mä en nähnyt..
Saisko lisäminuutin...
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Mitä?!?
-Ja mä en nähnyt..
Saisko lisäminuutin...
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Mitä?!?
-Ja mä en nähnyt..
Saisko lisäminuutin...
Samaa meinasin sanoa, en ole yhtään "palstamiestä" nähnyt joten jo olisi korkea aika
*uteliasko*
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Mitä?!?
-Ja mä en nähnyt..
Saisko lisäminuutin...
Samaa meinasin sanoa, en ole yhtään "palstamiestä" nähnyt joten jo olisi korkea aika
*uteliasko*
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Mitä?!?
-Ja mä en nähnyt..
Saisko lisäminuutin...
*uteliasko*
Kuulkaas, kuva oli pieni ja suttuinen ja kaik vaatteet oli päällä. Mutta näkihän siinä muodot silleen, että mäkin uskon että päätön on miesSiis ainakin fyysisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Mitä?!?
-Ja mä en nähnyt..
Saisko lisäminuutin...
*uteliasko*
Kuulkaas, kuva oli pieni ja suttuinen ja kaik vaatteet oli päällä. Mutta näkihän siinä muodot silleen, että mäkin uskon että päätön on miesSiis ainakin fyysisesti.
Mut oli kuitenki päällinen et sen verran on harhaanjohtava tuo nikki
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Ei ole, saisi olla paksummat. Näytän tikku-ukolta. En jaksa hakea mittanauhaa..