Onko sulla omasta mielestäsi paksut reidet ja mitta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvin vuoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta ei ole paksut, 61 cm. BMI:ni on yli 30, joten siihen nähden reiteni ovat suorastaan kapoiset. Housut lököttävät reisistä ja pepusta, kun maha on niin iso. Sekös vasta vaarallista onkin, jos ylipaino on keskittynyt vatsaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ouch:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
52 senttiä ..

Apua.. ja sä oot mies? Missä sun lihakset on =)

jalkaprässillä yli 200 kiloo, että kai niitä jossain on :'(

No sitten herää kysymys, mistä kohdasta sä oikein mittasit? :D Tai oletko kenties 150cm pitkä? :whistle:

miehillä ja naisilla nyt ihan yleisesti ottaen on vähän erilainen ruumiinrakenne...

mun mies on mua 25 kg painavampi, enkä oo kehottanu sitä mittaamaan reidenympärystään, ois varmaan kapoisempi :(

hei voisko joku kertoa miten saisin ihan oikeeesti piememät reidet!??? kaikilla mun kavereilla on pienemät reidet ku mulla ja oon niitä kaikkia lyhyempi !!! oon 148 cm pitkä ja painan 54 kg . ja mun reisin paksuus on 50! mitä mää teen auttakaa mua oikeesti !!!

54,5 ja ahdistaa ihan mielettömästi...pituus 159 ja paino tällä hetkellä n.57.olen kylläkin raskaana 27 viikolla.toivottavasti imetys taas kutistaa mut normaali kokoon sit ku tää vauva syntyy.

Nyt on mielestäni sopivat. Paksuimmasta kohtaa 52cm.
Myös semmoinen eteenpäin työntyvän D:n muotoiset.
Pituutta 163cm (paino 54kg ja vyötärö 69cm)
Ennen oli paksuimmasta kohtaa suunnilleen yhtä paksut mutta polvet yhdessä seisoessa ei jäänyt mitään rakoa siitä ylos päin. Nyt on rako reisien välissä (köhköh..) paria senttiä vaille nivusiin asti.

Yhteistyössä