N
näin
Vieras
Jos haluat välttää riitoja niin ehkä kannattaa sanoa että yritätte toista. vaikka ette yrittäisikään vielä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Mulle perhe on rahaa tärkeämpi. Ja omaa perhettä autetaan aina kun mahdollista. Jokainen vuorollaan saa apua ja antaa apua, on se sitten rahaa, tavaraa, palveluksia, jne. Jos mun siskollani olisi pienet tulot ja vauva tulossa ja itselläni olisi enemmän rahaa, niin lainaisin ainakin osan tavaroista, vaikka saattaisivatkin tulla takaisin huonokuntoisina. Mutta mä olenkin saanut ns. etelä-eurooppalaisen kasvatuksen, jossa kaiken muun yläpuolelle nousee perhe ja suku.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Mulle perhe on rahaa tärkeämpi. Ja omaa perhettä autetaan aina kun mahdollista. Jokainen vuorollaan saa apua ja antaa apua, on se sitten rahaa, tavaraa, palveluksia, jne. Jos mun siskollani olisi pienet tulot ja vauva tulossa ja itselläni olisi enemmän rahaa, niin lainaisin ainakin osan tavaroista, vaikka saattaisivatkin tulla takaisin huonokuntoisina. Mutta mä olenkin saanut ns. etelä-eurooppalaisen kasvatuksen, jossa kaiken muun yläpuolelle nousee perhe ja suku.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Mulle perhe on rahaa tärkeämpi. Ja omaa perhettä autetaan aina kun mahdollista. Jokainen vuorollaan saa apua ja antaa apua, on se sitten rahaa, tavaraa, palveluksia, jne. Jos mun siskollani olisi pienet tulot ja vauva tulossa ja itselläni olisi enemmän rahaa, niin lainaisin ainakin osan tavaroista, vaikka saattaisivatkin tulla takaisin huonokuntoisina. Mutta mä olenkin saanut ns. etelä-eurooppalaisen kasvatuksen, jossa kaiken muun yläpuolelle nousee perhe ja suku.
mun mielestä ap:n äidin asenne on niin inhottava ja hyökkäävä ja röyhkeä, ja siskoa suosiva, luulee omistavansa vaunutkin kun on maksanut niistä 1/3, että en ihan siitäkään syystä lainaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Mulle perhe on rahaa tärkeämpi. Ja omaa perhettä autetaan aina kun mahdollista. Jokainen vuorollaan saa apua ja antaa apua, on se sitten rahaa, tavaraa, palveluksia, jne. Jos mun siskollani olisi pienet tulot ja vauva tulossa ja itselläni olisi enemmän rahaa, niin lainaisin ainakin osan tavaroista, vaikka saattaisivatkin tulla takaisin huonokuntoisina. Mutta mä olenkin saanut ns. etelä-eurooppalaisen kasvatuksen, jossa kaiken muun yläpuolelle nousee perhe ja suku.
mun mielestä ap:n äidin asenne on niin inhottava ja hyökkäävä ja röyhkeä, ja siskoa suosiva, luulee omistavansa vaunutkin kun on maksanut niistä 1/3, että en ihan siitäkään syystä lainaisi.
No sun kirjoituksesta todellakin paistaa läpi se, ettei perhe olle sulle mitenkään erityisen tärkeä. Kostoa vaan perään...
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:No sun kirjoituksesta todellakin paistaa läpi se, ettei perhe olle sulle mitenkään erityisen tärkeä. Kostoa vaan perään...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja m:Kai olet selittänyt miksi et halua lainata? Selityksesi kuulostaa minusta ihan ymmärrettävältä.
Mä olen selittänyt että me ollaan maksettu noista noista vauvatavaroista kuitenkin aika paljon ja haluan pitää ne hyvässä kunnossa, pikkutarkka kun olen. En nyt tietenkään sanonut etten halua lainata siskolle kun hän on niin huolimaton kaiken kanssa, vaan että käytössä kaikki kuluu ja inhottavaa se siskollekin olisi varoa kokoajan.
Näiden mielestä se sitten on vain ahneutta, vaikka musta tuntuu monesti et ahneempaa on olla vaatimassa toiselta ilmeiseksi tavaroita käyttöönsä.
Äiti sitten vielä totesi että mitäs siitä jos joku tavara kärsii siskolla ollessaan, en mä saa olla niin pikkutarkka kun kyllä ne asiansa ajaa vaikka kulumia, tahroja tms olisikin. Jos ne ei sitten lainauksen jälkeen enää mulle kelpaa niin voinhan mä ostaa sitten seuraavalle vauvalle uudet kun kyllähän meillä rahaa on!
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Mulle perhe on rahaa tärkeämpi. Ja omaa perhettä autetaan aina kun mahdollista. Jokainen vuorollaan saa apua ja antaa apua, on se sitten rahaa, tavaraa, palveluksia, jne. Jos mun siskollani olisi pienet tulot ja vauva tulossa ja itselläni olisi enemmän rahaa, niin lainaisin ainakin osan tavaroista, vaikka saattaisivatkin tulla takaisin huonokuntoisina. Mutta mä olenkin saanut ns. etelä-eurooppalaisen kasvatuksen, jossa kaiken muun yläpuolelle nousee perhe ja suku.
No sun kirjoituksesta todellakin paistaa läpi se, ettei perhe olle sulle mitenkään erityisen tärkeä. Kostoa vaan perään...
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:No sun kirjoituksesta todellakin paistaa läpi se, ettei perhe olle sulle mitenkään erityisen tärkeä. Kostoa vaan perään...
Tästä päästään ajatuksen toiselle tasolle: onko oikein että rupeaa perheen kynnysmatoksi ja kustantajaksi, kun perhe röyhkeästi vaatii, vain siksi että perhe on niin tärkeä. Eikö perheen pitäisi olla tärkeä sille röyhkeälle vaatijallekin ja hänen tulisi toimia sen mukaan. Siten hänen pitäisi myös ajatella mitä lähtee vaatimaan.