Ero tulee mutta mies pitäs silti saada hoitoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Rikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on selkeesti provo sillä palstalaisethan kehuu pilvenpolttoa leppoisaksi eikä sitä käyttävät tuu agressiiviseksi eikä siitä ylipäätään ole mitään haittaa ihmisen psyykeeseen.
Etkö osaa lukea, käyttää muitakin päihteitä. Pilvenpolttoa narkkarit käyttävät rauhoittuakseen ja kumotakseen muiden aineiden ikäviä vaikutuksia. Se ei aiheuta aggressiivisuutta.

[QUOTE="vieras";24986959]Siis minä luin tätä ihan suu auki ja silmät pyöreänä ja olen aivan järkyttynyt!! Ihanko oikeasti joku elää tälläisessä parisuhteessa??
Eikö niinkun omassa päässä paloa pakota vai mitä hittoa??
Olet vielä antanut hoitaa teidän vauvaa?? Siis tuollaisen hullun?? Joka vai koska vaan päättää elääkö se vauva enää!! Eikö sua ole ikinä pelottanut tai pelota et jokupäivä suuttuu niin et tekee teille jotain?? Satuttaa sua satuttamalla vauvaa?? Ei ne jää pelkiksi uhkailuksi kuule tuollaiset!
Huh!! Toivottavasti ei ole kohta uusia otsikoita perhesurmasta..[/QUOTE]

Ei en elä tälläisessä parisuhteessa. En enää. Tilanne on mennyt tämmöseksi oikeastaan n. viimeisen kuukauden aikana. Ja miehelle olen sanonut että muuttaa pois jo heti. Olen vain koittanut sietää tätä sen aikaa että mies olisi voinut etsiä itselleen asunnon. Ja ei, en ole antanut hoitaa vauvaa. Paitsi heti aamulla tänään, kun hän oli selvinpäin. Ja kyllä, pelkään kyllä että hän tekee vielä joku päivä jotakin. Eikä hän tällä tavalla ole aiemmin käyttäytynyt tai siis näin pahasti, ja nyt kun näin kävi, ei paluuta enää ole. Eikä hän ole satuttanut vauvaa koskaan millään tavalla. En sentään mikään idiootti onneksi ole. Tai ehkä olenkin kun en vain heti kylmästi nakannut miestä pihalle. Mutta nyt teen senkin.

Tämä on selkeesti provo sillä palstalaisethan kehuu pilvenpolttoa leppoisaksi eikä sitä käyttävät tuu agressiiviseksi eikä siitä ylipäätään ole mitään haittaa ihmisen psyykeeseen.

Kaikkihan onkin niin mustavalkoista...

Mä tiedän henkilön joka aloitti kannabiksella ja sitten siirtyi muihin, näitä ennen oli alkoholiin koukussa.
Tiedän myös henkilön joka on varmaan viimeset 30v poltellut kannabista satunnaisesti eikä ole siirtynyt mihinkään.

Tiedän henkilöitä jotka tulee alkoholista agressiiviseks ja niitä, jotka iloisen puheliaaksi.

Ihmiset on yksilöitä, ymmärrät kai.

Päästä irti, ei se helppoa ole, mutta...
Voithan sä tietty käräyttää sen laittomista touhuistaan, jos niitä on, ja toivoa, et samal ehkä päätyis hoitoonkin johonkin...

Et sä kuitenkaan voi tehdä oikein mitään.

Pilven poltto tekee joistakin aggressiivisiä ja harhaisiksi. Siskon entinen poikaystävä poltteli ja kun se pääs tiettyyn pisteeseen niin se oli aika sairasta katsottavaa.

Valitettavasti tämä ei ole provo. Olisiko minun pitänyt jäädä vauvan kanssa ulos, jossa meillä ei ollut mukana edes tavaroita siis muuta kun ulkovaatteet? En pystynyt jäämään keräämään tavaroita miehen riehumisen vuoksi. Lähdin siis ulos kävelylle siksi aikaa että mies lähtee, jotta voimme sitten turvallisesti palata kotiin hakemaan niitä tavaroita edes. Tällähetkellä tilanne on se että soitin turvakotiin ja sieltä neuvottiin tekemään niin että hommaan jonkun tänne mun kanssa ja mikäli mies tulee niin soittaa poliisit. Käskettiin pitää turvalukko kiinni ja mikäli tilanne pääsee niin että mies pääsee asuntoon jotenkin sisään niin ottaa vauva ja paeta. Käskettiin myös tekemään rikosilmoitus hajoitetuista tavaroista ja laittomasta uhkauksesta. Lisäksi ajattelin itse soittaa lastensuojeluun ja kertoa tilanteen. Nyt odotan miehen äitiä joka tulee tänne auttamaan minua ja illaksi olen sopinut meneväni siskoni luo kunhan hän pääsee töistä. Miestä ei ole onneksi näkynyt eikä kuulunut. Minun mielestäni tässä ei ole enää mitään hätää sinänsä, olen alkanut järjestää asioita vauvan ja itseni hyväksi.

[QUOTE="Rikki";24987445]Valitettavasti tämä ei ole provo. Olisiko minun pitänyt jäädä vauvan kanssa ulos, jossa meillä ei ollut mukana edes tavaroita siis muuta kun ulkovaatteet? En pystynyt jäämään keräämään tavaroita miehen riehumisen vuoksi. Lähdin siis ulos kävelylle siksi aikaa että mies lähtee, jotta voimme sitten turvallisesti palata kotiin hakemaan niitä tavaroita edes. Tällähetkellä tilanne on se että soitin turvakotiin ja sieltä neuvottiin tekemään niin että hommaan jonkun tänne mun kanssa ja mikäli mies tulee niin soittaa poliisit. Käskettiin pitää turvalukko kiinni ja mikäli tilanne pääsee niin että mies pääsee asuntoon jotenkin sisään niin ottaa vauva ja paeta. Käskettiin myös tekemään rikosilmoitus hajoitetuista tavaroista ja laittomasta uhkauksesta. Lisäksi ajattelin itse soittaa lastensuojeluun ja kertoa tilanteen. Nyt odotan miehen äitiä joka tulee tänne auttamaan minua ja illaksi olen sopinut meneväni siskoni luo kunhan hän pääsee töistä. Miestä ei ole onneksi näkynyt eikä kuulunut. Minun mielestäni tässä ei ole enää mitään hätää sinänsä, olen alkanut järjestää asioita vauvan ja itseni hyväksi.[/QUOTE]

Hyvä, että sä sait apua ja tukea!

En ymmärrä näitä jotka, joka ketjuun käy huutelee, että tää on provo. Mitä sitten onko vai ei ? Eikö aloituksen ole aina tarkoitus synnyttää keskustelua, oli se sitten tosi tai epätosi.

Mä olen niin pahoillani ap sun puolesta, että meinaa itku tulla. Voin kuvitella sen turvattomuuden tunteen, joka sulla on miehes käytöksen takia ollut. Nyt otat kaiken avun vastaan ja poistat miehen elämästänne kokonaan, kunnes (ehkä) tajuaa hoidattaa itsensä kuntoon ja on kykenevä olemaan vastuuntuntoinen isä lapsellenne. Paljon voimia ja haleja!

Yhteistyössä