[QUOTE="vieras";24986959]Siis minä luin tätä ihan suu auki ja silmät pyöreänä ja olen aivan järkyttynyt!! Ihanko oikeasti joku elää tälläisessä parisuhteessa??
Eikö niinkun omassa päässä paloa pakota vai mitä hittoa??
Olet vielä antanut hoitaa teidän vauvaa?? Siis tuollaisen hullun?? Joka vai koska vaan päättää elääkö se vauva enää!! Eikö sua ole ikinä pelottanut tai pelota et jokupäivä suuttuu niin et tekee teille jotain?? Satuttaa sua satuttamalla vauvaa?? Ei ne jää pelkiksi uhkailuksi kuule tuollaiset!
Huh!! Toivottavasti ei ole kohta uusia otsikoita perhesurmasta..[/QUOTE]
Ei en elä tälläisessä parisuhteessa. En enää. Tilanne on mennyt tämmöseksi oikeastaan n. viimeisen kuukauden aikana. Ja miehelle olen sanonut että muuttaa pois jo heti. Olen vain koittanut sietää tätä sen aikaa että mies olisi voinut etsiä itselleen asunnon. Ja ei, en ole antanut hoitaa vauvaa. Paitsi heti aamulla tänään, kun hän oli selvinpäin. Ja kyllä, pelkään kyllä että hän tekee vielä joku päivä jotakin. Eikä hän tällä tavalla ole aiemmin käyttäytynyt tai siis näin pahasti, ja nyt kun näin kävi, ei paluuta enää ole. Eikä hän ole satuttanut vauvaa koskaan millään tavalla. En sentään mikään idiootti onneksi ole. Tai ehkä olenkin kun en vain heti kylmästi nakannut miestä pihalle. Mutta nyt teen senkin.