Onko sinulla haaveita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meduusa

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
3 131
0
36
Itse haaveilen omasta kesämökistä...uskon että se on meillä vielä joskus :heart:

Ja olen sitä mieltä että haaveita pitää elämässä olla, ne antaa jotenkin aihetta/voimia yrittää tekemään töitä asioitten eteen, jotta ne haaveet toteutuisivat.

Paljon on haaveita ehtinyt toteutua sen jälkeen, kun menin naimisiin mieheni kanssa 8 vuotta sitten... meillä oli jopa se uusi ihana omakotitalo ;) . Mutta sitten muutettiin Suomeen eikä olla vielä täällä päässä rohjettu lähteä asuntokaupoille, kun elämäntilanne on hiukan erilainen. Kolme tervettä lasta ja muuten elämä kivasti mallillaan, joten ehkä se oma talo on vielä toistamiseen haaveissa. Toisaalta nyt kun tietää mitä se omakotitaloelämä on, ei sitä mitenkään kaipaa tai pidä ehdottomana elämän eliksiirinä :D . Tärkeintä on, että pysyisimme kaikki terveinä ja pääsisimme vielä matkustelemaankin pelkäämättä kaikenmaailman terrori-iskuja ja tauteja.

tällä hetkellä meinaa raksuttaa tyhjää...mut ensimmäiseksi tulee tuo matkustelu mieleen kun se on vähän jo verissä..eli jos joskus pääsis katselemaan ja kiertelemään kaukomaille kun tähän asti on vaan näitä euroopan kohteita(muutamia) nähty B) :)

Mulla OLI haaveita. Niistä vaan niin harva on toteutunut, että olen huomannut haaveilun olevan hukkaan heitettyä aikaa. On ihan turhaa haaveilla semmoisia mitä ei ikinä kuitenkaan saa. Elämä on vaan taistelua siitä, että selviytyy jotenkin päivästä toiseen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 14:51 Walmu kirjoitti:
Mulla OLI haaveita. Niistä vaan niin harva on toteutunut, että olen huomannut haaveilun olevan hukkaan heitettyä aikaa. On ihan turhaa haaveilla semmoisia mitä ei ikinä kuitenkaan saa. Elämä on vaan taistelua siitä, että selviytyy jotenkin päivästä toiseen.

Niitten haaveitten ei tarttekaan olla aina niin isoja, eli haaveita ei tulisi asettaa liian korkealle vaan pienikin haave voi toiselle olla iso :heart:

Yksi toteutunut haave on päiväunilla... Tätä nykyä haaveilen jonkinlaiseta rauhallisesta ja seesteisestä jaksosta meidän uusperhe-elämässä. Haaveilen myös matkustamisesta ja hetkeksi kaikesta arjesta irtaantumisesta. Olisi myös ihanaa, jos taloudellinen tilanne olise sen verran parempi ettei arjessa tarvitsisi koko ajan miettiä mistä säästää.

Ilmeisesti jossain kolmen kympin myöhäiskriisissä tässä,haluan vaan että "elämä loksahtaa paikalleen" eli saadaan nää asuntoasiat pois päiväjärjestyksestä ja liitto kasassa ja mä haluisin sen yhden vauvan vielä.En tiiä mitä teen jos mies ei suostu,voi olla kilometritehtaalle passitus :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 12:27 CatMam5 kirjoitti:
Ilmeisesti jossain kolmen kympin myöhäiskriisissä tässä,haluan vaan että "elämä loksahtaa paikalleen" eli saadaan nää asuntoasiat pois päiväjärjestyksestä ja liitto kasassa ja mä haluisin sen yhden vauvan vielä.En tiiä mitä teen jos mies ei suostu,voi olla kilometritehtaalle passitus :kieh:

Auts, itse kävin läpi tuommoisen kolmenkympin jälkeisen kriisin, mutta nyt on ollut helpompaa...ole sitkeä ja usko vaan että kaikki menee vielä hyvin, mielesi vaan oikkuilee ;) Itse olen todella onnellinen että mielenkiinto omaan kotiin ja mieheen on jälleen vahvasti läsnä :heart: Onneksi se järki pysyi kuin pysyikin päässä =)