Onko sinulla haaveita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika materialistisia haaveita meillä - itsekin unelmoin isosta talosta, uudesta autosta, kesämökistä jne... On ihan hyvä kuitenkin välillä pistää itsensä selkä seinää vaste ja kysyä, tekisikö talo / auto/ mökki mua tai perhettäni oikeasti yhtään onnellisemmaksi. Joskus oikein huolestuttaa oma arvomaailmani, miksi niin monet haaveet liittyvät tavaraan ja omaisuuteen?

Haaveilen työpaikasta, isommasta asunnosta, ulkomaanmatkasta ja häistä tuon ihanan mieheni kanssa. Mutta oon tyytyväinen ja onnellinen vaikkei nuo haaveet toteutuskaan, sillä niin monesta unelmasta on jo tullut totta... :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 09:57 Nellamaaria kirjoitti:
Aika materialistisia haaveita meillä - itsekin unelmoin isosta talosta, uudesta autosta, kesämökistä jne... On ihan hyvä kuitenkin välillä pistää itsensä selkä seinää vaste ja kysyä, tekisikö talo / auto/ mökki mua tai perhettäni oikeasti yhtään onnellisemmaksi. Joskus oikein huolestuttaa oma arvomaailmani, miksi niin monet haaveet liittyvät tavaraan ja omaisuuteen?

Järkeviä puhelet =) Tyhmää se toisaalta on että ihminen ei ole koskaan TÄYSIN tyytyväinen, vaan useinmiten siellä mielen sopukoissa kyteen jokin haave jostain isommasta "asiasta" :/ Sen verran kuitenkin tätä pohdin että jos saisin nyt valita jotain itselleni näistä haaveistani (tätä en tajunnutkaan tuonne alkuun omiin haaveisiini pistää) niin se olisi vakituinen työpaikka =) Luulen että se olisi se kaikista tärkein asia tällä hetkellä, sillä se on asia mikä on tuottanut minulle murhetta ja huolta jo monta vuotta :( Huonoa tuuria ja kummallisia "kiemuroita" on osunut kohdalleni etten ole voinut "niissä" työpaikoissa, tai erityisesti yhdessä työpaikassa jatkaa...nyt olen ajatellut asian niin että näin oli tarkoitus, siis oikeasti, tämä ei ole mulle mikään uskon asia tms. vaan kun asiaan liittyy monta mutkaa niin tajusin viimein että olinkin onnekas että en siihen paikkaan voinutkaan jäädä ;) Enempää en voi asiasta avautua yleisellä palstalla. Ehkäpä minulle on se erityinen työpaikka vielä tuolla jossain odottamassa juuri minua =)