Onko siis pakko huolia mikä tahansa pullopersesika, jos on miestä vailla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StarSisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
PulloPossu.jpg

Ai tälläinen pullopersesika?

miks sulla on mun ukon kuva :o

ai se oli sun, minä olin kattovani et se on mun äijäke, erehdyin, sorge!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niinpä. Mä kirjoitin jo eilen, että mulla itteasiassa on rima korkialla kun en huolisi kumppanikseni sellaista joka valittee kumppanin painon perusteella. :whistle:

no jaa, tuskin sellainen joka painon (tai muun vastaavan asian) perusteella seuransa valkkaa, edes ottaisi sellaista joka ei miellytä. Joten siinä ei sen toisen osapuolen riman korkeus vaikuta yhtään mitään :D

No vaikka mä olisin normaalipainoinen niin kyllä kiertäisin noin pinnallisen ihmisen kaukaa. B)

Alkuperäinen kirjoittaja ä4:
PulloPossu.jpg

ei helvetti !! se lähettäny ton kuvansa sille . niil on tietty jotain säätöö !!

:'( voi ei...
nyt mä kyllä laitan ton pullopersesian sisäruokintaan.

...sen leppoisat onnenpäivät riittävän etäällä musta on ohi nyt :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ä4:
PulloPossu.jpg

ei helvetti !! se lähettäny ton kuvansa sille . niil on tietty jotain säätöö !!

:'( voi ei...
nyt mä kyllä laitan ton pullopersesian sisäruokintaan.

...sen leppoisat onnenpäivät riittävän etäällä musta on ohi nyt :kieh:

:D

Niinhän se palsta tuntuu kannustavan naisia... Parempi kelvoton ukko, kuin ei ukkoa alkuunkaan. Minunkin korkeat kriteerini ovat joidenkin mielestä suorastaan "riman alentamista". :D

Mutta mulla on periaatteeni, joista en luovu. Niitä voi olla toisten vaikea ymmärtää, mutta jospa pukisin pääperiaatteeni esimerkin muotoon:

Jos ottaisin mieheksein kenen tahansa tavallisen ukkelin, olisi meidän välillämme henkinen kuilu, joka olisi suunnilleen samaa suuruusluokkaa kuin "taviksen" ja Down-aikuisen välillä. Suosittelisitteko tuttavillenne seurustelua kehitysvammaisen kanssa?

Huolimatta siitä, kuinka mukavia ja hurmaavia tyyppejä ovatkaan, ei se yhteiselämä perustu pelkkään kivaan luonteeseen. Jos henkisesti pariskunta on eri tasoilla, on heillä yhtä suuri vastus edessään kuin parilla, joilla ei ole yhteistä kieltä.

Sinkkuuteni ei ahdista minua laisinkaan siinä määrin kuin mitä se tuntuu joitakin palstailijoita häiritsevän. Muistetaan vanha totuus "parempi yksin kuin huonossa suhteessa", eikä painosteta ihmisiä ihmissuhteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Niinhän se palsta tuntuu kannustavan naisia... Parempi kelvoton ukko, kuin ei ukkoa alkuunkaan. Minunkin korkeat kriteerini ovat joidenkin mielestä suorastaan "riman alentamista". :D

Mutta mulla on periaatteeni, joista en luovu. Niitä voi olla toisten vaikea ymmärtää, mutta jospa pukisin pääperiaatteeni esimerkin muotoon:

Jos ottaisin mieheksein kenen tahansa tavallisen ukkelin, olisi meidän välillämme henkinen kuilu, joka olisi suunnilleen samaa suuruusluokkaa kuin "taviksen" ja Down-aikuisen välillä. Suosittelisitteko tuttavillenne seurustelua kehitysvammaisen kanssa?

Huolimatta siitä, kuinka mukavia ja hurmaavia tyyppejä ovatkaan, ei se yhteiselämä perustu pelkkään kivaan luonteeseen. Jos henkisesti pariskunta on eri tasoilla, on heillä yhtä suuri vastus edessään kuin parilla, joilla ei ole yhteistä kieltä.

Sinkkuuteni ei ahdista minua laisinkaan siinä määrin kuin mitä se tuntuu joitakin palstailijoita häiritsevän. Muistetaan vanha totuus "parempi yksin kuin huonossa suhteessa", eikä painosteta ihmisiä ihmissuhteisiin.

Ei ahdista muakaan sinkkuuteni, mutta valittavan usein se täällä käännetään siksi, että oikiasti mä en vain saa ketään ja valehtelen kun jopa pidän yksinolosta. Eihän kukaan nainen voi haluta olla yksin. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Palstalta opittua osa 9827 =) :D

Siis jos tuolla pullopersesialla on arvot totta kai maailman parhaimmat =)

Joidenkin miesten mielestä kyllä. Mun mielestä ei.

Kauan sitten, kun olin sinkkuna, niin olisi tehnyt monesti mieleni käskeä joitakin miespuolisia lopettamaan pään aukominen ja laputtamaan Siperiaan, kun nämä aloittivat "tarvitset miehen..." Miehiä ei varsinaisesti tarvita mihinkään, mutta joissakin poikkeukstapauksissa jopa miehistä (ei kuitenkaan kaikista miehistä ) saattaa olla jotain iloa...

Yhteistyössä