Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Määä:Hih hih, mikäs toi pullopersesika on?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No sähän olit eilen sitä mieltä, että on ylipainoiselta naiselta riman laskemista jos hänen kiinnostuksensa kohde ei voisi olla ylipainoisen kanssa. :xmas: Ja, että ylipainoisten on pakko laskia rimaa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No sähän olit eilen sitä mieltä, että on ylipainoiselta naiselta riman laskemista jos hänen kiinnostuksensa kohde ei voisi olla ylipainoisen kanssa. :xmas: Ja, että ylipainoisten on pakko laskia rimaa. :xmas:
ai niin tää oli tää juttu.
En kyllä tajua miten ap käänsi jutun niin, että naisen pitäisi ottaa sika, jos on miestä vailla?
Ylipainoisellahan on se laadukkaampi miesporukka valittavana, kun ne tipahtaa joukosta pois, ketkä ei ylipainoiseen voisi ikinä rakastua. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niinpä. Mä kirjoitin jo eilen, että mulla itteasiassa on rima korkialla kun en huolisi kumppanikseni sellaista joka valittee kumppanin painon perusteella.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:ei todellakaan. mun äiti hoki aina mulle ja mun siskolle "jos on nirso jää luu käteen".
.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No sähän olit eilen sitä mieltä, että on ylipainoiselta naiselta riman laskemista jos hänen kiinnostuksensa kohde ei voisi olla ylipainoisen kanssa. :xmas: Ja, että ylipainoisten on pakko laskia rimaa. :xmas:
ai niin tää oli tää juttu.
En kyllä tajua miten ap käänsi jutun niin, että naisen pitäisi ottaa sika, jos on miestä vailla?
Ylipainoisellahan on se laadukkaampi miesporukka valittavana, kun ne tipahtaa joukosta pois, ketkä ei ylipainoiseen voisi ikinä rakastua. B)
Niinpä. Mä kirjoitin jo eilen, että mulla itteasiassa on rima korkialla kun en huolisi kumppanikseni sellaista joka valittee kumppanin painon perusteella.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niinpä. Mä kirjoitin jo eilen, että mulla itteasiassa on rima korkialla kun en huolisi kumppanikseni sellaista joka valittee kumppanin painon perusteella.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:![]()
Ai tälläinen pullopersesika?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:![]()
Ai tälläinen pullopersesika?
miks sulla on mun ukon kuva![]()