Onko se suhde?

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hei mutta oikeasti.

Voihan sitä pitää toisesta enemmänkin kuin vaan ystävänä, mutta tietää ettei yhteiseloon asti olisi. Tai edes vakisuhteeseen, vaikka erillään asuisikin...

Mutta; pakko siinä on jotain tunteita olla. Vaan ei välttämättä rakkautta.

Mä olen kyllä Ruusa näissä jutuissa sun kanssa nyt täysin samaa mieltä. En vaan osannut ajatella ihan noilta kanteilta asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
fuckbuddy....? :whistle:

Mä luulin että ne on vaan semmosia kuksimiskumppaneita :D Ne fuckbuddyt, eli seksisuhteessa.

Ehkä ennemmin kaverit jotka panee ilman mitään sitoumuksia?

Niinpä niin. Mua vaan ihmetyttää se muu toiminta enemmän kuin se naiminen. Siis se muu läheisyys. Toki läheisyys hyvästä on, mutta tuntuuko se luontevalta sitten suukotella ja hellustella ilman mitään tunteita? Luulisi että se on vähän pakkopullaa... Joku tässä mättää.

Silloin tuo ainakin toimii jos on jommalla kummalla tai vaikka molemmilla ero just takana.Mutta siitä voi helposti jompi kumpi ruveta kuvittelemaan liikoja ja satuttaa vielä itsensä.

Ystäviä olleet vuosikaudet, tämä on nyt uusi juttu, kun kummatkin ovat vapaalla jalalla.

Ei kai siinä sitten hittojakaan, jos ymmärrys pelaa.

Onhan tuo jonkinlainen suhde, seksisuhde tai miksi sitä haluaakaan sanoa. Mutta ei tuo mitään ystävyyttä enää pelkästään ole. Vai kuinka moni parisuhteessa harrastaisi moisia ystävyyssuhteita :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saanen kysyä sulta Fedwithgasoline että joko sulla on uusi miesystäväehdokas tai jotain sutinaa jonkun kanssa? Sen lääkäriopiskelijan?

Kysyä saa aina. Mutta ei ole mitään sutinoita :D Ainakaan mitään kovin ihmeellisiä.

Eli on, hahaa! Minkälaisissa väleissä muuten olet ex-miehesi kanssa? Pitääkö se teidän lapsia lainkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Musta toi on suhde. Mä en ymmärrä, et miksei sitä voisi sanoa suhteeksi, jos kerran ystäviäkin ollaan.

No sitä mä mietin. Kun ei mulla ainakaan ole ollut tapana kavereita/ystäviä suukotella tai niiden kainalossa makoilla... No, ehkä tommonen on erikoinen ystävyyssuhde :D

Tulee ekana mieleen, että ehkä pelkäävät suhteensa loppuvan tai jotain, ja sen takia muille uskottelevat pelkkää kaveruutta. Sitten kun menee poikki, voi vaan sanoa, että kavereitahan me ollaan kokoajan oltukin..

Saanen kysyä sulta Fedwithgasoline että joko sulla on uusi miesystäväehdokas tai jotain sutinaa jonkun kanssa? Sen lääkäriopiskelijan?

Kysyä saa aina. Mutta ei ole mitään sutinoita :D Ainakaan mitään kovin ihmeellisiä.

Eli on, hahaa! Minkälaisissa väleissä muuten olet ex-miehesi kanssa? Pitääkö se teidän lapsia lainkaan?

Hyvissä väleissä :) Ja pitää toki lapsia :o Joka toinen vkl ovat isällään (tai nyt olivat jopa yhtenä "ylimääräisenä" viikonloppuna siellä yötä. Arkisin mahdollisuuksien mukaan käy täällä leikkimässä poikien kanssa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Musta toi on suhde. Mä en ymmärrä, et miksei sitä voisi sanoa suhteeksi, jos kerran ystäviäkin ollaan.

No sitä mä mietin. Kun ei mulla ainakaan ole ollut tapana kavereita/ystäviä suukotella tai niiden kainalossa makoilla... No, ehkä tommonen on erikoinen ystävyyssuhde :D

Tulee ekana mieleen, että ehkä pelkäävät suhteensa loppuvan tai jotain, ja sen takia muille uskottelevat pelkkää kaveruutta. Sitten kun menee poikki, voi vaan sanoa, että kavereitahan me ollaan kokoajan oltukin..

Tämä on mahdoton vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
onhan se. seksisuhde.

Aha. Kun mun mielestä seksisuhde on semmonen että käydään kylässä kun tekee mieli :D

Suhde(jossa harrastetaan seksiä) on niin kauan seksisuhde kunnes se "virallistetaan" kihlaus, avioliitto.

:D :D :D

Miulla on tuollainen suhde ollut pitkin ja poikin vuosia (ja voi kait jatkuakin vielä, vaikka olen vähän niinkuin päättänyt, että sen eksin voisi jättää pois, toiminut nyt puolitoista vuotta) .

En osaa itse mitenkään nimetä hommaa. Mielenkiintoista lukea näitä määrittelyjä. Yrittäkääs näiden lisätietojen avulla lisää määritellä:

Eli olemme tunteneet n. 15 vuotta, eksiä harrastettu ekan kerran n. 8 vuotta sitten. Tutustuttaessa olimme kummatkin pitkissä parisuhteissa, jotka päättyivät aivan eri aikoihin. Suhteita muihin ollut kummallakin sen jälkeen, pidempiä ja lyhempiä ja aina loppuneet.

Meillä samanlaisia kiinnostuksen kohteita, samanlainen huumorintaju (ainoa ihminen, jonka kanssa pystyy nauramaan oiken sydämmen pohjasta) , seksi on aivan mahtavaa (ei ole vastaan tullut toista samanlaista tai parempaa) .

Ikinä emme ole yhdessä asuneet, eikä siitä ole koskaan puhuttu. Ei toimisi käytännössä. Joskus tapaamme hyvin harvoin, mutta juttu jatkuu aina siitä mihin jäimme. Monet ovat meitä pitäneet elekielen perusteella vanhana vakiintuneena parina (myös meidän "omat" hoidot, kivoja tilanteita on ollut) . Kavereilla on ollut paljon määrittelyongelmia....

Ja tunne mikä on vallitsevin minun osaltani on kyllä rakkaudeksi kutsuttavaa, ystävänrakkautta??

Ja suhdetta ei todellakaan määrittele kihlaus/avioliitto tai yhdessäasuminen suuntaan tai toiseen. Kuinkahan moni pitkässä liitossa oleva yhdessä asuva pari on "parisuhteessa"??

No onhan se suhde, kun siihen kuulu ystävyys, välittäminen, läheisyys, hellyys ja seksikin. Mitä muuta siinä pitäis vielä olla, että se olis suhde, ellei se noilla jo ole? Tuo on ihan selvä parisuhde.

No toihan on just tätä nykyaikaa, jota en jaksa ymmärtää, en sitten millään. Mun mielstä joko on suhteessa, tai sitten ei. Jos on seksisuhde ja tunteet pelissä, silloin on suhde ja seurustellaan. Jos ollaan muuten vaan hyvää pataa jne, niin silloin ollaan ystävyksiä. Mutta siihen ei taas seksi kuulu mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanhanaikainen:
No toihan on just tätä nykyaikaa, jota en jaksa ymmärtää, en sitten millään. Mun mielstä joko on suhteessa, tai sitten ei. Jos on seksisuhde ja tunteet pelissä, silloin on suhde ja seurustellaan. Jos ollaan muuten vaan hyvää pataa jne, niin silloin ollaan ystävyksiä. Mutta siihen ei taas seksi kuulu mukaan.

...oisko toi mainitsemani tapaus sit semmonen "vapaa suhde"? :o

Yhteistyössä