Niin joo, tai se voi olla niinkin, että toinen olisi valmis vaikka mihin ja toinen vaan hyväksikäyttää tilannetta. :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mistäs sitä koskaan oikeasti tietää toisen/toisten ajatuksista.
Oikeasti se voi olla vaikka niin, että kumpikin haluaisi suhteen, vaan kumpikaan ei uskalla myöntää torjutuksi tulemisen pelossa.
Tai molemmat voivat roikkua siinä vain "säälistä"
Kaikki on mahdollista...
Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:Lainaus" Niinpä. Vai onko se semmonen "olisimme enemmän kuin kavereita, jos tilanne antaisi myöden" -juttu? En minä tiedä. "
Voisi olla tuotakin, tai sitten vasta kehittymässä suhteeksi?
Ehken "harkinta aika" menossa, hengailua.. Kuten aiemmin kirjoitin niin tuollainen helposti kehittyy suhteeksi mutta välttämätöntä se ei ole.
Mitä luulet, loukkaantuisiko toinen osapuoli mikäli toisella olisi tuollainen kaveruus jonkun toisenkin kanssa, jos loukkaantuisi niin silloin tunteet ovat jo pelissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Miusta tuo kuullostaa siltä että halutaan sekä syödä että säästää.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Miusta tuo kuullostaa siltä että halutaan sekä syödä että säästää.
...että mitä jotta? Ihan uusi sanonta :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Se on ystävyyssuhde, jos multa kysytään.
Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:Eli tarkoitat että molemmat ovat "virallisesti" vapaita katselemaan josko löytyisi jotakin muutakin, mutta samalla namistellaan keskenään?
Voisi kyllä olla tuosta kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:Eli tarkoitat että molemmat ovat "virallisesti" vapaita katselemaan josko löytyisi jotakin muutakin, mutta samalla namistellaan keskenään?
Voisi kyllä olla tuosta kyse.
Niin. Mutta miks helvetissä ne niin tekee, elleivät edes tunne toisiaan kohtaan mitään ystävyyttä syvempää? Kumpikin saisi seksiä taatusti muualtakin, ja ehkä jotain SUHDETTAkin jopa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Jos nainen ja mies ovat keskenään ystäviä, kumpikaan ei halua suhdetta. Eikä suhde tosiaan tule kysymykseenkään. Mutta ystävyyteen kuuluu satunnainen seksi ja läheisyys. Jos on ikävä ihmisen lähelle, niin aina saa tulla vaikka viereen nukkumaan.
Mietin vaan, että jos puhutaan, ettei suhde ole mahdollinen, niin onhan tommonenkin jonkinlainen suhde?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Sitä mäkin kyllä mietin, että on kai se tosiaan parempi kun on se vakituinen kumppani (vaikka kumppanit eivät mielläkään toisiaan kumppaneiksi, mutta seksikumppaneita ovat kuitenkin, vaikka miten päin asiaa miettii), kuin se, että naisi kaikkia kylän naisia/miehiä vuorotellen.
Te olitte muuten yllättävän vapaamielisiä, mä odotin ihan toisenlaisia vastauksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:fuckbuddy....?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Sitä mäkin kyllä mietin, että on kai se tosiaan parempi kun on se vakituinen kumppani (vaikka kumppanit eivät mielläkään toisiaan kumppaneiksi, mutta seksikumppaneita ovat kuitenkin, vaikka miten päin asiaa miettii), kuin se, että naisi kaikkia kylän naisia/miehiä vuorotellen.
Te olitte muuten yllättävän vapaamielisiä, mä odotin ihan toisenlaisia vastauksia![]()
Paha tuomita, kun on itse kokeillut vähän sitä sun tätä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:fuckbuddy....?![]()
Mä luulin että ne on vaan semmosia kuksimiskumppaneitaNe fuckbuddyt, eli seksisuhteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:fuckbuddy....?![]()
Mä luulin että ne on vaan semmosia kuksimiskumppaneitaNe fuckbuddyt, eli seksisuhteessa.
Ehkä ennemmin kaverit jotka panee ilman mitään sitoumuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:fuckbuddy....?![]()
Ehkä ennemmin kaverit jotka panee ilman mitään sitoumuksia?
Niinpä niin. Mua vaan ihmetyttää se muu toiminta enemmän kuin se naiminen. Siis se muu läheisyys. Toki läheisyys hyvästä on, mutta tuntuuko se luontevalta sitten suukotella ja hellustella ilman mitään tunteita? Luulisi että se on vähän pakkopullaa... Joku tässä mättää.