Minkäs teet, jos ei ole vaihtoehtoja? Ei auta kuin kestää tai tulla sitten hulluksi.Mä taas olisin tullut teininä hulluks jos ei olis ollu omaa isoa huonetta
Minkäs teet, jos ei ole vaihtoehtoja? Ei auta kuin kestää tai tulla sitten hulluksi.Mä taas olisin tullut teininä hulluks jos ei olis ollu omaa isoa huonetta
NäinpäMinkäs teet, jos ei ole vaihtoehtoja? Ei auta kuin kestää tai tulla sitten hulluksi.
Hankkiutuisin mieluummin lastenkotiin. Siellä on ainakin omat huoneet.Minkäs teet, jos ei ole vaihtoehtoja? Ei auta kuin kestää tai tulla sitten hulluksi.
Mieheni perheessä on ollut neljä lasta, suurin asunto, jossa ovat koskaan asuneet on ollut kolmio. Huipussaan tilanne oli tämä.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;26968321:minusta on eri asia jakaa huone siskon kanssa kuin punkata olohuoneessa, johon kuka tahansa on oikeutettu tulemaan milloin tahansa. Ei mitään omaa-
Kuuluuko ne äänet saman oven läpi paremmin olkkarista makkariin kuin makkarista olkkariin? Ei. Mutta en väitä vastaan, jokainen tekee miten parhaaksi kokee.Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;26969578:Onko kenelläkään teistä jotka passittaisivat vanhemmat olkkariin, teini-ikäisiä lapsia? Olen ihan varma että meidän lapset saavat vähemmän traumoja siitä että jakavat huoneen sisaruksen kanssa, kuin siitä että kuulisivat meidän seksielämämme iltaisin!
Vaikka huonekalujen muutoksilla pystyisi meillekin tekemään olohuoneeseen näkösuojatun huoneen, niin äänet kuuluisivat, jopa raskaampi hengitys. Kyllä meikäläisen seksielämä kuolisi siihen jos tarvitsisi pelätä että teini "arvaa" mitä me teemme.
Omassa (asunnon pienimmässä) makuuhuonessamme on ovi, jossa on lukko, sekä tv, jonka saa äänekkäästi esittämään alibia :saint:
Mut siellä olkkarissako ne pienemmät sit nukkuis telkkarin välkkeessä kunnes teini suvaitsee mennä yöpuulle?Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;26969922:No 16-17 vuotias istuu varmaan siellä olkkarissa katselemassa televisiota melko myöhään. Ja pienemmät taas herää aiemmin. Meillä on olkkarissa väkeä klo 8-24.