Onko se kamalaa jos lapsi ei saa koskaan omaa huonetta?

  • Viestiketjun aloittaja miten on?
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
[QUOTE="poikia3";26972319]Ehkä tämä on sitten tottumuskysymys. Kun lapset olivat pieniä, ja nukkuivat meidän makuuhuoneessa, seksiä harrastettiin nimenomaan olohuoneessa, nostettiin ihan patja sitä varten lattialle, tai viherhuoneessa, niin pitkään kun tarkeni. Mihinkään ei näkynyt mitään, naapurit saattoivat kyllä kuulla minut. Tai kylppärissä. Mielikuvitus oli vain rajana. Eikä seksiä ole meillä koskaan harrastettu pelkästään iltaisin ja öisin, päiväsaikaa se kylppäri on kyllä tosi hyvä paikka.[/QUOTE]'

Hiukan eri asia kun lapset ovat pieniä, mutta entäs isommat jotka eivät rupea nukkumaan 20.00 ja saattavat käydä vaikka voileipää illalla :snotty:
 
"CIS"
kun olin itse lapsi, asuin siskonkanssa samassa huoneessa siihen saakka kunnes olin n.14v sitten rupesimme tappelemaan siihen malliin ettei vanhemmat enää kestäny. ne järkkäili olkkaria uusiks ja sai sinne sopen itselleen ja me lapset omat huoneet. ihana oma rauha :)
muutimme kyllä sitten isompaankin aika nopeasti, mutta asunnon myymisessä meni aikansa.

me asumme nyt neliössä ja kolme lasta. esikoisella on oma huone, on tyttö ja koulussa. pojilla on yhteinen iso huone ja heillä on vuosi ikäeroa. menishän tää näinkin varmasti johonkin sakkaa, että pojat jakaa huoneen. mutta ehkä sitten kun rupee tyttöjä tuomaan kotia..?? me ollaan muuttamassa suurempaan jossainvaiheessa. mä tykkään kun on paljon tilaa,avaraa. jos vuodenpäästä laittaa tämän myyntiin ja sitten isoa omakotitaloo.
 
[QUOTE="aloittaja";26972401]Pakko se on tuolla tavalla alkaa tekemään.[/QUOTE]

Eihän se ole ongelma ellette sitten oo jompikumpi vuorotyössä niin että yövuoron jälkeen pitää saada nukkua. Mutta jos lapsi on jo koulussa niin sekään ei oo sitten ongelma kun voi nukkua sillä aikaa kun se on koulussa. Ostatte vaan jonkun kivan sohvasängyn laadukkailla patjoilla tms.
 
"vieras"
No en mä olohuoneeseen välttämättä laittais, mutta meillä on veljeksillä 9 ja 5v. yhteinen huone ja tulee varman olemaan pidempäänkin, näillä mennään kun ei isompaankaan oo varaa.
 
.....
Mulla on kaksi teini-ikäistä lasta ja asumme 72neliöisessä kolmiossa. Halutaan kaikki asua keskustassa, joten muuttaminen ei ole mahdollista. Meillä minä ja mies nukumme olkkarissa, asunto on sen mallinen, että yksityisyyttä on myös olkkarissa nukkuessa. Levitämme vuodesohvan joka ilta, päivisin huone on "normi" olkkari. teineillä sitten omat huoneet, joista ovet saa kiinni, mielestäni parempi niin. En ole itse ahdistunut järjestelystä, meillä seksiä harrastetaan, kun lapset eivät ole kotona, lisäksi esim. omassa saunassa, josta ovenkin saa lukkoon. Sanoisin, että seksielämämme on ihan mahtavaa, vaikka ei olekkaan sitä "kympin uutisten jälkeen peiton alla" -seksiä:) Lapseni tosin ovat isällään jokatoinen viikonloppu yhden yön, joskus kaksikin.
 

Yhteistyössä