M
mie
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jopas on harmaalla jotain hampaankolossa...
vai oliko tuolla mustalla jotain
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Pillifarkut on mun mielestä ihan hirveen näköset muilla kuin punkkareilla![]()
no et siis ole kovin muotitietoinen, jos niin sanot
Ihan sama mulle.....en nyt välttämättä haluukkaan olla kovin muotitietoinen eli samanlainen kuin lähes kaikki vastaantulijat![]()
![]()
![]()
eli tiesimpäs!!!
mä voin kuvitella kuinka sä lukuisten synnytystesi leventämän perseesi kanssa työntelet lastenvaunuja ......ah, niin muotitietoisena pillifarkuissa ja pississaappaissa, viimeistellyn lisän asuusi tuo vauvankakan värinen muutaman numeron liian pieni, mutta kuitenkin niin muodikas nahkatakki ja turkoosi jättiolkalaukku........... Mut hei, oo vaan muotitietoinen jos haluut, mä en haluu.....:kieh:
![]()
ihan kiva jos nuin luulet, mä voin kuule ihan ylpeänä kävellä pikkupeppuni kanssa pillifarkuissa, toisin kun sä rekkis
seli seli....Sunlaisia muotitietoisia ihmisiä kävelee vastaan joka päivä
![]()
sanoinko et mä kuljen pillifarkut jalassa arkisin, enVapaa-ajalla pukeudun mukaviin vaatteisiin mutten sellaisiin rekkiksiinkuin sä
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmelis:Mitäs pahaa on olla se muotitietoinen?? tarviiko täälläkin taas selitellä, et on niin vitu8n hienoa olla läski ja ruma, erilainen, ettei vaan samaistu massaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jopas on harmaalla jotain hampaankolossa...
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jopas on harmaalla jotain hampaankolossa...
Jos oikein tarkkaa selaa, niin kyllä tuon sanailun aloitti harmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jopas on harmaalla jotain hampaankolossa...
Jos oikein tarkkaa selaa, niin kyllä tuon sanailun aloitti harmaa.
Kukaan ei yksin tappele
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Voiskohan nuo "vieraat" lähteä vaikka pissattamaan puudeleitaan että ihmiset sais palstailurauhan :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Voiskohan nuo "vieraat" lähteä vaikka pissattamaan puudeleitaan että ihmiset sais palstailurauhan :wave:
miksei harmaat saa olla yhtä rauhassa täälä kuin mustat. Kaikilla on oikeus kirjoittaa tänne, eikä mustilla ole mitään etuoikeutta