Käykö pillifarkut vähän "plösölle"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski

Vieras
Mä olen lievästi ylipainoinen ja mietin tässä että ainoat istuvat housut on sellaiset teinimäiset pillifarkut. Itse katsottuna näyttää ihan hyvältä, mutta mietin että onko ihan naurettavan näköistä jos ei-niin-hyvässä-kunnossa oleva käyttää tuollaisia? Ajattelin yhdistää ne sellaiseen tunikaan

Sellaisen takamuksen ja mahan peittävän tunikan kanssa mielestäni just hyvät. Ainakin omassa plösössä kropassani sellaiset tavallisen malliset farkut saa näyttämään aivan järisyttävän lihavalta kun lahkeet on kuin purjeet. Mutta se maha ja peppu piiloon, sit on kyllä niin karsee jos laittaa vaikka jonkun topin :x

Alkuperäinen kirjoittaja pläski:
Mä olen lievästi ylipainoinen ja mietin tässä että ainoat istuvat housut on sellaiset teinimäiset pillifarkut. Itse katsottuna näyttää ihan hyvältä, mutta mietin että onko ihan naurettavan näköistä jos ei-niin-hyvässä-kunnossa oleva käyttää tuollaisia? Ajattelin yhdistää ne sellaiseen tunikaan

kuulostat ihan multa! Oon käyny kokeilee farkkuja ja ne tuntuu ainoilta ok:n näköisiltä! Saanko kysyy millaset mitat sul on?

Joopa joo:D. Otin kuvan ja tosiaan peilistä sitä luulee näyttävänsä hoikalta. Mulla on lievää ylipainoa. Eli ei siis noita farkkuja, täytyy varmaan laittaa hame. eestäpäin näyttää valokuvassa ok mutta takaapäin huomaa ettei sovi yhtään, läskit pursuaa kun on tuollainen slim-mallinen farkku

Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Sellaisen takamuksen ja mahan peittävän tunikan kanssa mielestäni just hyvät. Ainakin omassa plösössä kropassani sellaiset tavallisen malliset farkut saa näyttämään aivan järisyttävän lihavalta kun lahkeet on kuin purjeet. Mutta se maha ja peppu piiloon, sit on kyllä niin karsee jos laittaa vaikka jonkun topin :x

Mun mielestä toppi tai t-paitakin voi olla ok, jos on pidempi. Mulla on ainakin sopivankokoisten farkkujen kanssa maha ihan litteen näkönen vaikka oonkin masun kohdalta levee. Vyötärö on ihan ok, joten sitä on kiva korostaa. Liian telttamainen yläosakaan ei oo hyvä, saa vaan näyttämään entistä plösömmältä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joopa joo:D. Otin kuvan ja tosiaan peilistä sitä luulee näyttävänsä hoikalta. Mulla on lievää ylipainoa. Eli ei siis noita farkkuja, täytyy varmaan laittaa hame. eestäpäin näyttää valokuvassa ok mutta takaapäin huomaa ettei sovi yhtään, läskit pursuaa kun on tuollainen slim-mallinen farkku

uskaltaisitko kertoa niitä sun mittoja? Olis kiva tietää kun itekin painin ton housu ongelman kanssa...

Riippuu kokonaisuudesta (myòs kenkàtyypillà merkitystà). Vaikka olisi lihava, voi sulla olla pitkàt ja kauniit sààret. jos olet lyhyt ja paksut jalat, niin ei

Alkuperäinen kirjoittaja pläski:

Pillifarkut, tunika ja korkea korkoiset saappaat jalkaa ja menoks !! ehkä lisäks vielä joku säväyttävä huivi kaulaan !! Toimii oli koko mikä tahansa.

joku kysyi mittoja ja ne on 168/68. ei nuo farkut vaan sovi, valokuvista huomasin. näyttää että olen laittanut monta numeroa liian pienet housut jalkaan. sain aika paljon motivaatiota taas laihduttamiseen kun katselin noita kuvia itsestäni :) .

Kannattaa korostaa parhaimpia puolia ja häivytellä niitä mitkä ei miellytä. Pillifarkut käy tosi hyvin jos on suht hoikat jalat, jos se ylimääränen sijoittuu vatsanseudulle niin sit löysähkö yläosa, ihania paitoja esim H&M:llä nyt. Jos on toisin perin et yläkroppa solakampi niin kantsii korostaa istuvilla paidoilla ja peitellä vaikka oikeen mallisella hameella takapuolta tai reisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joku kysyi mittoja ja ne on 168/68. ei nuo farkut vaan sovi, valokuvista huomasin. näyttää että olen laittanut monta numeroa liian pienet housut jalkaan. sain aika paljon motivaatiota taas laihduttamiseen kun katselin noita kuvia itsestäni :) .

Ethän sä sitten ole lievästi ylipainoinen, BMI 24,1. Mitoista mietin enemmän tota lantio/reisi/vyötärö, saa vähän paremman kuvan kun tosta pituus+paino.

Yhteistyössä