Käykö pillifarkut vähän "plösölle"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4906046.jpg

entä jos peittäisin takamuksen sellaisella pitkällä yksinkertaisella tunikalla? tiedän että näyttää naurettavalta nuo farkut ja takamukseni ja reidet lihavilta :)

Siis eihän toi oo mikään plösö.

No kyllähän tuosta näkee että karkkia on syöty eikä liikuntaa harrastettu.

Ei välttämättä karkkia

entä jos peittäisin takamuksen sellaisella pitkällä yksinkertaisella tunikalla? tiedän että näyttää naurettavalta nuo farkut ja takamukseni ja reidet lihavilta :)

Paskanmarjat. Ihan normaali tuo on. Tuohan on niin huono kuvakin ettei sen perusteella voisi lähteä arvioimaan massan koostumusta, onko enemmän läskiä vai lihasta. Moni kehonrakentajanainenkin näyttää vaatteet päällä pullealta vaikka olisi pelkkää lihasta eikä yhtään rasvaa. Ja olen nähnyt niitä ihan kiitettävän paljon, joten tiedän.

joku kysyi mittoja ja ne on 168/68. ei nuo farkut vaan sovi, valokuvista huomasin. näyttää että olen laittanut monta numeroa liian pienet housut jalkaan. sain aika paljon motivaatiota taas laihduttamiseen kun katselin noita kuvia itsestäni :) .

Mikäs ylipaino tuo on?? Ei mikään! HÖPÖ :)

Mun pohkeet. Luulisit varmaan että on läskit. Niin lihasta kun olla ja voi, isot.

Alkuperäinen kirjoittaja pläski:
Mä olen lievästi ylipainoinen ja mietin tässä että ainoat istuvat housut on sellaiset teinimäiset pillifarkut. Itse katsottuna näyttää ihan hyvältä, mutta mietin että onko ihan naurettavan näköistä jos ei-niin-hyvässä-kunnossa oleva käyttää tuollaisia? Ajattelin yhdistää ne sellaiseen tunikaan

Käy toki! Kunhan eivät ole liian pienet, eikä mahamakkarat tursota. tarpeeksi pitkä paita siis :). Pylly toki saa näkyä! Siis ei housunkauluksesta, vaan niinku farkkupylly.

täällä toinen plösö ihrapallo (165/69) ja suosin pillifarkkuja koska jalkani ovat pitkät ja suhtkoht. hoikat... mahan tilalla olevaa pullataikinaa saakin sitten peitellä tunikoilla/pitkillä paidoilla... :/ omistan sellaiset parjatut grazy age- teinifarkut joissa perse näyttää hiton hyvältä mutta maha tunkee yli !

mä en käytä kuin pillifarkkuja ja mun mitat on 160cm/75kg .... !! ja ihan oma asia se on mitä vaatteita käyttää.. tuskin kukaan pukeutuu vaatteisiin mistä ei tykkää...

Yhteistyössä