Saako farkkuja kutistumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen laihtunut. Lähes uudet pillifarkut kokoa 40 on nyt ihan liian löysät. Pesin ne jo 60 asteessa ja kuivasin rummussa eivätkä kutistuneet juurikaan. Onko muuta kutistuskeinoa kuin käynti ompelijalla? Vai myynkö ja ostan uudet taas?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
osta uudet, eihän ne nyt kallita ole... mut voithan tietty koittaa pestä viel vaik 90asteessa? :p

Pelkään et palaa elastaanit sitten....

Jo 60 taitaa pilata ne. Minä ostin viime kesänä kahdet farkut, jotka olivat sittenkin liian isot ja pesin niitä kuumassa ja kuivasin. Vähän tuntuivat muka kutistuvan ja sitten alkoivat hajota, kertakaikkiaan rapistuivat kokonaan. Hienoa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
osta uudet, eihän ne nyt kallita ole... mut voithan tietty koittaa pestä viel vaik 90asteessa? :p

Jo 60 taitaa pilata ne. Minä ostin viime kesänä kahdet farkut, jotka olivat sittenkin liian isot ja pesin niitä kuumassa ja kuivasin. Vähän tuntuivat muka kutistuvan ja sitten alkoivat hajota, kertakaikkiaan rapistuivat kokonaan. Hienoa :ashamed:

Great.... :( Onhan se iloinen asia et koko pienenee numerolla tai jopa kahdella, mut tulee aika kalliiksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:

Great.... :( Onhan se iloinen asia et koko pienenee numerolla tai jopa kahdella, mut tulee aika kalliiksi :(

Onneksi ne ostamani olivat halpoja, outlet-kaupasta, mutta niin mieluisia. Pitkästä aikaa ostin farkkuja, mikä sitten olikaan, joku lomapöhötys, kun muka olivat oikeaa kokoa ja kotona sitten olivatkin isoja. :/

Mä kun päätin laihduttaa tein myös päätöksen, että uusia vaatteita en osta, ennenkuin olen tavoitteessa. Ei oo tarvinnut itkeä pahemmin minkään vaatteen perään. Välikoot olen ostanut kirpparilta...

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Mä kun päätin laihduttaa tein myös päätöksen, että uusia vaatteita en osta, ennenkuin olen tavoitteessa. Ei oo tarvinnut itkeä pahemmin minkään vaatteen perään. Välikoot olen ostanut kirpparilta...

Mun ei pitänyt enää laihduttaa. Sen urakan tein jo ja ostin sen kunniaksi uusia pökiä. Nyt olen erinäisistä syistä laihtunut vielä useita kiloja niin... Tosin tää uusin pudotus saattaa olla väliaikaista ja tulla korkoineen takaisin. Ehkä en kuitenkaan myy noita.

Yhteistyössä