M
"Milla"
Vieras
Kaverin kanssa tuli erimielisyyttä omasta parisuhteesta, joka on kaukosuhde. Mies asuu toisella puolen maapalloa. Mielestäni on erilaisia parisuhteita niin monta kuin on pareja kun kaverin mielestä omani ei ole parisuhde, koska mies ei asu Suomessa ja tämä on kaukosuhde.
Mitä mieltä?
Niin ja kaverin mielestä on olemassa vain avoin suhde ja kaukosuhde, jossa molemmat asuvat samassa maassa. Muita suhteita ei luokitella parisuhteiksi.
Mitä mieltä?
Niin ja kaverin mielestä on olemassa vain avoin suhde ja kaukosuhde, jossa molemmat asuvat samassa maassa. Muita suhteita ei luokitella parisuhteiksi.