Onko olemassa miehiä, jotka odottavat avioliittoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksiä, seksiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksiä, seksiä

Vieras
Olen yhdellä kristillisellä deittisivustolla hieman katsellut.. Siellä on paljon miehiä, jotka haluavat harrastaa seksiä vasta avioliitossa. Onko oikeasti tällaisia miehiä olemassa, jotka jaksavat odottaa siihen saakka? Mullakin on ikää yli 30 vuotta ja olen tapaillut miehiä ja jokaisella niistä on ollut kiire sänkyyn ja minä olen toppuutellut ja rannalle olen jäänyt, kun en ole heti suostunut.
Nyt tavallaan viehättää kristilliset miehet..onko oikeasti tällaisia miehiä olemassa jotka jaksavat odottaa ja jättää seksin avioliittoon.
No minä olen tietysti elämää jo nähnyt, joten tuskin kelpaisin tämän tyyppiselle miehelle.. mutta hienoa jos miehissäkin on odottajia. Minä en ole vaan koskaan törmännyt oikeassa elämässä mieheen, joka olisi tosiaan odottanut avioliittoon.

Tuntuu vähän mainoslauseelta. Tai sitten tiedossa on pikahäät. Uskon kumminkin ennemmin, että ennemmin toimii ihan perinteinen "sun kanssa tää tuntuu oikealta, mennäänkö sänkyyn?"

Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Tuntuu vähän mainoslauseelta. Tai sitten tiedossa on pikahäät. Uskon kumminkin ennemmin, että ennemmin toimii ihan perinteinen "sun kanssa tää tuntuu oikealta, mennäänkö sänkyyn?"

Olen ollut joskus niitä tyttöjä, joiden piti odottaa avioliittoon. No odotettiin vuosi ja mieheltä meinaisi mennä hermot selibaatista. No sitten mies lupasi mennä kanssani naimisiin ja häätkin oli suunnitteilla. Ajattelin, että no kai voin antaa periksi sitten..kun naimisiin mennään No mies jätti vuoden päästä tästä ja oli uusi nainen rinnalla. (Varmaan olin niin huono sängyssä, kun olin kokematon ; )
Joo musta tuntuu, että harvassa on ne miehet jotka oikeasti pystyy odottamaan, mutta ehkä niitäkin sitten on...

Tiedän yhden parin, jotka ovat uskovaisia kumpikin ja menivät nuorena naimisiin (18v.) varmaankin juuri tästä syystä että ei seksiä ennen avioliittoa.. joten kyllä niitäkin löytyy. Kaikille miehille seksi ei ole tärkein asia

Alkuperäinen kirjoittaja twwe:
Tiedän yhden parin, jotka ovat uskovaisia kumpikin ja menivät nuorena naimisiin (18v.) varmaankin juuri tästä syystä että ei seksiä ennen avioliittoa.. joten kyllä niitäkin löytyy. Kaikille miehille seksi ei ole tärkein asia

Uskon, että nuorissa naisissa ja miehissä on tällaisia odottajia, mutta sitten kun olin kristillisellä deittipalvelussa siellä tuntui olevan mun ikäisi (Päälle 30v) jotka odottavat avioliittoon. Hienoahan se on tietysti :) En ole vaan oikeassa elämässä törmäänyt tällaiseen mieheen..

Mä olen ihan kauhea, mutta epäilisin varmaan, ettei miehellä toimi vehkeet tai jotakin, jos ensin pitää mennä naimisiin ennen kuin voidan ottaa petipuuhat puheeksi. *nolo* En mä taidakaan olla niin siveä ja vanhanaikaisia arvoja kunnioittava kuin olen luullut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onhan niitä, mutta haluatko oikeesti sun iässä jotain kokematonta sohijaa itsellesi?

Niin.. Aina voi oppipojasta nousta mestariksi. Oppia ikä kaikki.

Tuo on totta, eikä edes pitkä treeni tee kaikista miehistä hyviä sängyssä, vaikka kuinka nuorena olisivat aloittaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja twwe:

Uskon, että nuorissa naisissa ja miehissä on tällaisia odottajia, mutta sitten kun olin kristillisellä deittipalvelussa siellä tuntui olevan mun ikäisi (Päälle 30v) jotka odottavat avioliittoon. Hienoahan se on tietysti :) En ole vaan oikeassa elämässä törmäänyt tällaiseen mieheen..

ihan järjetöntä :D

Onhan niitä, mutta haluatko oikeesti sun iässä jotain kokematonta sohijaa itsellesi?

Tuo on totta, eikä edes pitkä treeni tee kaikista miehistä hyviä sängyssä, vaikka kuinka nuorena olisivat aloittaneet.

Niinhän se on. Jotkut luottaa vaan isoon kokoonsa ja eivätkä tiedä yhtään sitten mistään muusta yhtään mittään.

Ei ne välttis semmoisia ole. Voihan olla hyvinkin kokenut, joka on vaikka myöhemmin tullut uskoon ja haluaa nyt tehdä asian paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:

Ei ne välttis semmoisia ole. Voihan olla hyvinkin kokenut, joka on vaikka myöhemmin tullut uskoon ja haluaa nyt tehdä asian paremmin.

Tämäkin on tullut mieleen, että monella voi olla kokemusta vaikka millä mitalla, mutta sitten uskoontulo on muuttanut kaiken.

Tämäkin on tullut mieleen, että monella voi olla kokemusta vaikka millä mitalla, mutta sitten uskoontulo on muuttanut kaiken.

Mä luulen, että vain murto-osa kolmekymppisistä odottajista on neitsyitä. Naisia on seurakunnissa enemmän, joten miehet melkeen pääsee kaikki naimisiin.

Eihän ne silloin ole odottaneet. Ne kyttää sieltä neitsyitä itselleen ja ovat muka uskossa. Älä usko kaikkea.

Jos jaksat kouluttaa niin mikäs siinä :).

Musta se on ihan kaunis ajatus, että yhdessä voidaan oppia seksissä hyväksi. Eihän kaikki tykkää kaikesta. Mä olin kerran yhden miehen kanssa, joka oli mielestään hyvinkin kokenut, mutta mulle se ei kyllä osannut tehdä mitään oikein, mikään ei tuntunut hyvältä. Kun taas kokemattomamman miehen kanssa kemiat osui heti yksiin ja voi sitä huumaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

Jos jaksat kouluttaa niin mikäs siinä :).

Musta se on ihan kaunis ajatus, että yhdessä voidaan oppia seksissä hyväksi. Eihän kaikki tykkää kaikesta. Mä olin kerran yhden miehen kanssa, joka oli mielestään hyvinkin kokenut, mutta mulle se ei kyllä osannut tehdä mitään oikein, mikään ei tuntunut hyvältä. Kun taas kokemattomamman miehen kanssa kemiat osui heti yksiin ja voi sitä huumaa. :D

Ei asiassa toki mitään pahaa ole. Kaunis ajatushan tuo on, että odottaa.. :) Ja jos rakastaa toista aidosti silloinhan kaikki tuntuu muutenkin paremmalta, vaikka toinen olisi kokematon.

Entäs naisista?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Entäs naisista?

Ei naisissakaan-- sama juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Entäs naisista?

Mulla ei oo naisista kokemusta (ylläri) mutta olettaisin, että sama naisissa. Mä uskon että pitää opetella tuntemaan se puoliso, niin sitten tietää, mistä toinen pitää.

Avioliittoon odottamishöpinöihin en ota kantaa, mutta tuohon otan! Ei yhden ihmisen kanssa opittu seksikokemus ole käyttökelpoista kenenkään toisen kanssa. Siitä on lähinnä vain haittaa, jos vaan panee totuttuun malliin eikä yritä olla tarkkana sen suhteen, että mitä se toinen oikeasti haluaisi.

Yhteistyössä