W
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies on kyllä täysvaltainen perheenjäsen. Sellaiseksi ei pääse, jos ei ole läsnä henkisesti 100-prosenttisesti. Sellainen henkinen läsnäolo ei kärsi miehen iltamenoista tai harrastuksista, sillä silloin miehellä itsellään on järki kädessä menoissaan. Eli "saa" mennä ja tulla miten haluaa, mutta koska on aikuinen ja vastuuntuntoinen ihminen, hoitaa lasta ja kotia ja ottaa minutkin huomioon. siihen väliin sitten sovitellaan muut kuin perheeseen liittyvät menot.
Koskaan ei ole kohillaan: joskus oikein toivon, että mies olisi enemmän pois kotoaJa sitten taas toisinaan, kun on jotenkin rankkaa, niin ärsyttää, jos mies ei jostain syystä panostakaan kaikkeaan. Kun kyllähän mieskin on joskus väsynyt ja masentunut. Ei se ole mun yksinoikeuteni.
Mieti ap (ja muut samassa asemassa olevat), millaista sun ja lasten elämä olis ilman miestä. Jos vastaus on, että parempaa tai samanlaista kuin nytkin, niin mun mielestä olis aika tehdä asialle jotain.