Onko olemassa miehiä, jotka odottavat avioliittoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksiä, seksiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen avioitunut hiukan päälle kaksikymppisenä ja mieheni oli/on muutaman vuoden vanhempi. Me odotimme avioliittoon. Miten suloinen olikaan hääyömme : )) - ja kiirushan se oli päästä kokeilemaan! Kummallakaan ei ollut aiempia seksikokemuksia. Nyt oltu naimisissa yli kymmenen vuotta ja elämä on somaa.

Tässä on varmaan sellainenkin "ongelma", että jos on kokemuksia takana ja tietää että on olemassa parempaakin seksiä voi tuntua, että on tyytymätön seksissä sellaisen kanssa joka ei oikein osaa..
mutta huomautan, että aina voi oppia ja kun rakastaa kaikki tuntuu senkin myötä varmasti ihanalta, oli toinen kokenut tai ei. ja kokematonkin voi olla tosi hyvä! Mistä sitä ikinä tietää :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tässä on varmaan sellainenkin "ongelma", että jos on kokemuksia takana ja tietää että on olemassa parempaakin seksiä voi tuntua, että on tyytymätön seksissä sellaisen kanssa joka ei oikein osaa..
mutta huomautan, että aina voi oppia ja kun rakastaa kaikki tuntuu senkin myötä varmasti ihanalta, oli toinen kokenut tai ei. ja kokematonkin voi olla tosi hyvä! Mistä sitä ikinä tietää :)

Omituisesti ajateltu, että joku on hyvä tai huono sängyssä.
Siinä on se juttu, että ei ekakertaa sängyssä meillä ollut tekniikkaa vaan rakkautta ja himoa, sitä tekniikkaa on kerinnyt hioa tässä vuosien myötä ja seksielämä on molemmin puolin pysynyt kuumana, kun alkuhuuman haihduttua on alettu kokeilemaan kaikenlaisia juttuja ja kokemusta löytyy enemmän, kuin monelta sellaiselta joka on vaihtanut kumppaniaan useaan otteeseen, mutta kyllä ne ihanimmat seksimuistot on häämätkalta vaikka kummallakaan ei ollut aiempaa kokemusta.
Se on kerrasta (ajatuksista, elämän tilanteesta, toisen käyttäytymisestä jne) kiinni enemmän milloin seksi on mahtavaa, kuin siitä kuinka kokenut kumppani on.

Mun kaverit seurustelivat yli 2,5 vuotta ennen kuin menivät ekaa kertaa sänkyyn. Tuolloin oli hää tulossa parin viikon päästä :)
Toinen kaveri odotti hääyöhön asti, mutta he menivätkin naimisin neljän kuukauden seurustelun jälkeen.
Itse odotettiin miehen kanssa 1,5 vuotta ennen sänkyyn menoa :) Kihloissa oltiin ja asuttiin yhdessä, häätkin suunnitteilla.

Olen alkanut itse haaveilemaan uskovaisesta miehestä sen jälkeen kun ite oon tullut asteittain uskoon. Kun on kokemusta ainoastaan noista seksipedoista niin oisin kyl valmis oottamaan avioliittoon asti seuraavalla kerralla jahka oikeenlainen yksilö tulisi vastaan. Haluisin oppia tuntemaan kerrankin KUNNOLLA ihmisen ennenkuin hänen kanssa suhteeseen eksyisin.. Monesta kokemuksesta viisastuneena. :/

Hitaasti hyvä tulee. Siihen haluan uskoa. Joku voi varmaan ajatella että paljon seksiä elämässään kokeneena on tekopyhää alkaa leikkimään siveää ja odottaa avioliittoon. Itse kyl haluan ajatella sen seuraavan kerran eräänlaisena uutena alkuna ja menneisyys on vain poispyyhitty "paha uni". Miusta tuntuisi vastaisuudessa hyvin ristiriitaiselta harrastaa enää seksiä avioliiton ulkopuolella kun oon päättänyt uskonratkaisuni tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:
Olen alkanut itse haaveilemaan uskovaisesta miehestä sen jälkeen kun ite oon tullut asteittain uskoon. Kun on kokemusta ainoastaan noista seksipedoista niin oisin kyl valmis oottamaan avioliittoon asti seuraavalla kerralla jahka oikeenlainen yksilö tulisi vastaan. Haluisin oppia tuntemaan kerrankin KUNNOLLA ihmisen ennenkuin hänen kanssa suhteeseen eksyisin.. Monesta kokemuksesta viisastuneena. :/

Hitaasti hyvä tulee. Siihen haluan uskoa. Joku voi varmaan ajatella että paljon seksiä elämässään kokeneena on tekopyhää alkaa leikkimään siveää ja odottaa avioliittoon. Itse kyl haluan ajatella sen seuraavan kerran eräänlaisena uutena alkuna ja menneisyys on vain poispyyhitty "paha uni". Miusta tuntuisi vastaisuudessa hyvin ristiriitaiselta harrastaa enää seksiä avioliiton ulkopuolella kun oon päättänyt uskonratkaisuni tehdä.

Simsalabim! Parannus tehty! Olet muuttunut ihminen ja syntisi on pesty pois :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:

Simsalabim! Parannus tehty! Olet muuttunut ihminen ja syntisi on pesty pois :saint:

Mitä pahaa on parannuksessa jos sen haluaa oikeasti tehdä? Pitääkö sitä syntitaakkaa kantaa koko loppuikä rasitteena?

Eipä nykypäivänä näitä avioliittoon odottajia ole kuin ap:n mainitsemat uskovaiset ja sitten ne epätoivoiset ikuiset sinkkumiehet jotka ovat valmiita suostumaan mihin vain kunhan saavat naisen itselleen.

Tämä nykymaailma on niin seksipainotteinen että ihmiset ovat uudelleen alkaneet käyttäytyä eläinten tavoin.

mä en kyllä haluaisi odottaa seksiä avioliittoon asti. enkä myöskään enää tässä iässä viitsisi katsella mitään tumpeloa kokematonta miestä. kai sitä tulee vanhemmiten nautinnonhaluisemmaksi ja laiskaksi:p

Must se on ihan kiva ajatus, odottaa. :) Vaikka se ei olisikaan onnistunut täydellisesti tai vaikka olisi jo entistä elämää alla. Menneellehän ei voi mitään.

Mut jos itte seurustelisin, ois kivaa tietää, että mies haluaa tutustua, eikä vaan päästä pukille.

Mulla oli yläasteella kaveri, joka oli uskovasta perheestä. Siskonsa meni heti 18-vuotiaana poikaystävänsä kanssa naimisiin ja jumaleissön kun se nuoripari meinas suunnilleen järjestää seksishown ruokapöydässäkin. Kun oli naimisiin päästy niin sitä oltais oltu naimapuuhissa sitten koko ajan, sivullisista välittämättä :D

Alkuperäinen kirjoittaja odotimme:

Sellainen joka ei erityisemmin pidä seksistä tai edes tiedä miten oma keho kuuluisi toimia on tuskin kovinkaan innostavaa sänkyseuraa.

Ei ehkä kannata odottaa kovin intohimoista rakastajaa sellaisesta joka on osannut pidättäytyä kaikesta seksiin liittyvästä vaikka 30-vuotiaaksi asti.. jatkuvaa ja antaumuksellista itsesaastuttamista harrastavat tytsit sitten erikseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja odotimme:

Sellainen joka ei erityisemmin pidä seksistä tai edes tiedä miten oma keho kuuluisi toimia on tuskin kovinkaan innostavaa sänkyseuraa.

Ei ehkä kannata odottaa kovin intohimoista rakastajaa sellaisesta joka on osannut pidättäytyä kaikesta seksiin liittyvästä vaikka 30-vuotiaaksi asti.. jatkuvaa ja antaumuksellista itsesaastuttamista harrastavat tytsit sitten erikseen :D

Annahan tytsin olla, se on aika nuori ja kiltti tyttö sinuun verrattuna. |O (nyrkkihymiö puuttuu)

On ihan vaivatonta pidättäytyä, jos ei ole koskaan hankkiutunut tilanteisiin, missä olisi sillä tavalla toisen ihmisen lähellä. Ja miksi hankkiutuisi, jos ei vaikka ole seurustellut sillätavalla vakavasti? Se pidättäytyminen ei tarkoita sitä, että ei pitäisi seksistä.

Mun mielestä kannattaa mieluummin seurusteluaikana kuulostella sitä, että onko olemassa kemiaa sen tyypin kanssa. Sen kyllä tuntee, ilman, että harrastaa seksiä. Jos ei sukat pyöri jaloissa, niin sit voi olla avioliitossakin hiljaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Must se on ihan kiva ajatus, odottaa. :) Vaikka se ei olisikaan onnistunut täydellisesti tai vaikka olisi jo entistä elämää alla. Menneellehän ei voi mitään.

Mut jos itte seurustelisin, ois kivaa tietää, että mies haluaa tutustua, eikä vaan päästä pukille.

Joo, jos ei ole täysin kokematon niin voi varsin luotettavasti arvioida millianen kiinnostuksen kohde olisi pökkiä.. joten sitä ei ole pakko kokeilla heti ensinäkemisellä.

Jos kemiaa on paljon se saattaa vaan olla epäkäytännöllisen vaikeata :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:

Joo, jos ei ole täysin kokematon niin voi varsin luotettavasti arvioida millianen kiinnostuksen kohde olisi pökkiä.. joten sitä ei ole pakko kokeilla heti ensinäkemisellä.

Jos kemiaa on paljon se saattaa vaan olla epäkäytännöllisen vaikeata :xmas:

Niin, mutta kyllä mä olin täysin kokematon, kun seurustelin ja kyllä sen tunsi, onko kemiaa. Ja totta, on se tosi vaikeaa. Mutta jos on jo vaikka 30, niin ei toiseen tutustuakseen tarvitse montaa vuotta. Silloin vaan oli vaikeaa, kun olin alaikäinen, enkä olisi päässyt naimisiin.

Jos rehellisesti sanotaan, niin täysi kokemattomuus nimenomaan vihkimiseen asti on kyllä yksi riski lisää. (Tämä ei sitten ole mikään henkilökohtainen todistus vaan näin teoriassa). Vaikka kuinka kemiat toimisi niin onhan siinä nyt hyvinkin mahdollista, että osapuolet eivät tunne edes omia tarpeitaan kaikilta osin. En siis pidä kokemattomuutta sinänsä pahana, vaan se vihkimiseen asti odottaminen.

Itse olin 19 ja mies oli 24 kun menimme naimisiin. Seksi tuli kuvioihin vasta papin aamenen jälkeen. Olemme molemmat ensimmäisiä toisillemme ja nyt avioliittoa takana yli 10 vuotta.
Tunnen paljonkin miehiä (sekä naisia) jotka ovat odottaneet avioliittoon asti ja myös miehiä ja naisia, jotka eivät ole naimisissa, eikä heillä ole tästä syystä vielä seksielämää. Oli ikää sitten 18 tai 50.:) Ei seksi ole tärkeintä maailmassa, vaikka nykyään paljon niin ajatellaan.

seurustelin kolme vuotta ja seksi tuli mukaan naimisiin menon jälkeen. Avioliittoa takana nyt kuusi vuotta ja meillä kolme ihanaa lasta. eli kyllä on miehiä jotka jaksaa odottaa :)

Yhteistyössä