Onko olemassa enää naisia, jotka eivät harrasta "panoja"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eronnut mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23561473]Tästä ketjusta voi myös päätellä, miksi AP on eronnut...[/QUOTE]

Paljonpa täällä päätellään muutaman kymmenen sanan perusteella. En ole varmaan vielä kirjoittanut vastauksiin tekstiä edes puolen A4:n verran.

Enpä jaksanut kahlata kaikkia tekstejä läpi mutta pakko kuitenkin kysyä että olenko ap:n mielestä "pilalla" kun nuoruudessa oli useita yhden illan juttuja (joista yhdestä tuloksena ainokaiseni) mutta nyt miehetöntä elämää takana kohta 7 vuotta? Olenko siis menneisyyteni takia ikuisessa pannassa?

Paljonpa täällä päätellään muutaman kymmenen sanan perusteella. En ole varmaan vielä kirjoittanut vastauksiin tekstiä edes puolen A4:n verran.
Mutta kirjoita toki!

Vastaa mm. aiemmin esitettyyn kysymykseen, että jos kohtaisit ihanan naisen, mutta hänpä heivaisi sinut, koska olet eronnut?

Tai: etkö ole itse lainkaan muuttunut sitten teinivuosien? Mitäpäs jos ihmiset kasvavat aikuisiksi? Se tapahtuu useinmiten siinä 25-30 vuoden iässä. Ei tehtyä saa tekemättömäksi, vaikka kuinka katuisi.
Esim. olen ollut taatusti vastuullinen kuljettaja viimeiset 20 vuotta, vaikka 21 vuotta sitten sain sakot liikenteen vaarantamisesta (peltikolari).

Sinulla on siis ollut YKSI seksikumppani, ensimmäinen vaimosi.
Totta puhuen, minä en haluaisi ryhtyä suhteeseen miehen kanssa, jolla ei ole kokemusta kuin 0-1 naisesta.

Sinulla tuntuu olevan tiukka mielipide, josta et yhtään jousta. Yleensä ihmiset vanhetessaan tulevat joustavammiksi ja suvaitsevaisemmiksi, kun huomaavat, ettei elämä olekaan mustavalkoista. Jos olet jo yli 30 ja yhä kiinni teini-ikäisen mustavalkoisuudessa, tulet olemaan varsin rasittava puoliso kenelle hyvänsä. Mistä muusta nipotat? Jos kaapinovi jää auki niin ruuvaaat sen saranoiltaan?

Keskity olennaiseen. Siihen rakkauteen ja TULEVAISUUTEEN, ei menneisyyteen.

[QUOTE="www";23561521]Mutta kirjoita toki!

Vastaa mm. aiemmin esitettyyn kysymykseen, että jos kohtaisit ihanan naisen, mutta hänpä heivaisi sinut, koska olet eronnut?

Tai: etkö ole itse lainkaan muuttunut sitten teinivuosien? Mitäpäs jos ihmiset kasvavat aikuisiksi? Se tapahtuu useinmiten siinä 25-30 vuoden iässä. Ei tehtyä saa tekemättömäksi, vaikka kuinka katuisi.
Esim. olen ollut taatusti vastuullinen kuljettaja viimeiset 20 vuotta, vaikka 21 vuotta sitten sain sakot liikenteen vaarantamisesta (peltikolari).

Sinulla on siis ollut YKSI seksikumppani, ensimmäinen vaimosi.
Totta puhuen, minä en haluaisi ryhtyä suhteeseen miehen kanssa, jolla ei ole kokemusta kuin 0-1 naisesta.

Sinulla tuntuu olevan tiukka mielipide, josta et yhtään jousta. Yleensä ihmiset vanhetessaan tulevat joustavammiksi ja suvaitsevaisemmiksi, kun huomaavat, ettei elämä olekaan mustavalkoista. Jos olet jo yli 30 ja yhä kiinni teini-ikäisen mustavalkoisuudessa, tulet olemaan varsin rasittava puoliso kenelle hyvänsä. Mistä muusta nipotat? Jos kaapinovi jää auki niin ruuvaaat sen saranoiltaan?

Keskity olennaiseen. Siihen rakkauteen ja TULEVAISUUTEEN, ei menneisyyteen.[/QUOTE]

Edelleen pelkkiä oletuksia asioista, joista en ole kirjoittanut mitään tänne.

Toivoisin lisää naisilta näkemyksiä mistä voisin löytää naisen, joka ei harrasta panoja :)

[QUOTE="Kirsi";23561546]Mutta vastaapa kysymykseeni, hyvä "Eronnut mies". Jos on nuoruudessaan harrastanut panoja, onko loppuikänsä pilalla?[/QUOTE]

Mäkin haluaisin kuulla oliko sulla poikuus tallella kun exäsi tapasit. Eli ei muita seksikumppaneita. Jos on ollut muitakin niin kaduttaako? Ja jos ei niin miksi vaadit naiselta sellaista?

[QUOTE="www";23561576]VASTAA, niin tietäisimme enemmän! Miksi erosit?

Ja sitten; tuskin mammapalstalta, täällä lähes jokainen on "käytetty".[/QUOTE]

Ei haittaa vaikka nainen olisikin "käytetty". Kunhan täyttää aloituksessani esitetyt ehdot. On tänne jo useampi nainen ilmoittanutkin, että ne täyttää. Sinänsä hienoa, mutta kuulisin mielelläni vielä, missä näihin naisiin voi tutustua reaalielämän puolella.

Ei haittaa vaikka nainen olisikin "käytetty". Kunhan täyttää aloituksessani esitetyt ehdot. On tänne jo useampi nainen ilmoittanutkin, että ne täyttää. Sinänsä hienoa, mutta kuulisin mielelläni vielä, missä näihin naisiin voi tutustua reaalielämän puolella.

Siis nainen ei saa olla harrastanut kokeilua enempää yhden illan juttuja? Mikä lasketaan kokeiluksi? Yksi yhden illan juttu? Ja onko se tosiaan lieventävä asianhaara jos tuosta kokeilusta on useampi vuosi aikaa?

Vähän vaikea on antaa vinkkiä missä tällaisiin naisiin voisi tutustua. Ruokakaupassa tai kirjastossa, päiväkodin eteisessä (jos lapset ei siis este). En minä ainakaan missään muualla juuri liiku kun ei enää tee niitä "panoja" mieli.

Edelleen pelkkiä oletuksia asioista, joista en ole kirjoittanut mitään tänne.

Toivoisin lisää naisilta näkemyksiä mistä voisin löytää naisen, joka ei harrasta panoja :)

Minä esimerkiksi en harrasta panoja. Minut löytää kirjastosta, töistä, lenkkipoluilta, hiihtoladuilta, lasten harrastuksista, juokutapahtumista, iltaluennoilta jne. Tunnen esimerkiksi työni kautta ihmisiä, joilla silmä liikkuu ja flaksi käy - ja annan heidän olla omissa oloissaan. Kun sellainen mies lähestyy minua, en anna hänen tehdä lähempää tuttavuutta. Mutta en suoraan tuomitsekaan, jos mies on vapaa. Miehet, joita olen tapaillut pidempään, ovat olleet kunnollisia ihmisiä. Uskon, että he ovat ainakin pääsääntöisesti olleet sitoutuvaa tyyppiä, ei yhden illan harrastajia. Toisaalta, mitä se minulle kuuluu, jos he ennen minua, vapaana ollessaan, ovat eläneet jonkin villin ajanjakson. Pääasia, että mies on uskollinen silloin, kun on varattu.

Luulisin, että löydät hyvän, uskollisen naisen, kun olet kaikissa arjen kohtaamisissasi avoin ja rehellinen ihminen. Kassajonossa, uimahallissa, bussissa - aina. Myös mies, joka on kovin ryppyotsainen näissä asioissa, saattaa karkottaa monta hyvää naista pois luotaan. Kannattaa tavata naisia ystävyyspohjalta kevyesti ja tutustua naisen ajatusmaailmaan ennen kuin aloittaa suhteen. Näin tomimalla löydät itsellesi sopivan naisen.

Onko kyse samoilla arvoilla varustetun naisen etsimisestä vai mustasukkaisuudesta?

Mulla on edelleen ensimmäinen parisuhde meneillään, kohta 15 vuoden kokemuksella. Panoja en siis ole harrastellut. Miehellä on ollut ennen minua muutama yhden illan juttu, mutta se ei haittaa, se oli sitä nuoruuden kokeiluaikaa :) Luotan häneen 100-prosenttisesti noista mennistä jutuista huolimatta.

Helposti vain tulee mielikuva, että kyse on jossain määrin mustasukkaisesta tyypistä, mitä ap:n aloitukseen tulee - mutta voin tietysti olla väärässä. Toivottavasti olen.

Ikinä en ole harrastanut yhden ilan juttuja. Olisi tehnyt mieli (vähän niinkuin fantasia) ja olisi mielenkiintoista kokeilla, mutta en vain ole sen tyyppinen. Yksi kaverini on sinkku ja kertoo hänen panoistaan ja minusta ne kuulostavat, että hän laskee omaa arvoaan. Ehkä olen vanhanaikainen ym, mutta ajatus 100 eri panokaverista ei oikein kuulosta mahtavalta.

Minulla on ollut muutama poikakaveri ja nyt mieheni. Olen tavannut kaikki muut paitsi mieheni harrastuksissa, kavereiden kautta ym. Mieheni tapasin ulkomailla.

Tsemppiä ap:lle hyvän naisen etsimisessä! Ja en nyt mitenkään halua loukata yhden illan juttuja harrastavia, vaan meitä on moneen junaan ja yhdelle sopii toinen ja toiselle taas ei :)

Naisten vuoksi suosittelisin myös sinua ap heti olemaan rehellinen toiveistasi. Ettei käy niin, että nainen erehdyksessä tuhlaa aikaansa takakireään ja epävarmaan mieheen.

[QUOTE="vieras";23561776]Naisten vuoksi suosittelisin myös sinua ap heti olemaan rehellinen toiveistasi. Ettei käy niin, että nainen erehdyksessä tuhlaa aikaansa takakireään ja epävarmaan mieheen.[/QUOTE]

Mitä epävarmaa toiveessani on? Pikemminkin olen hyvin varma siitä mitä haluan, niin varma, että olen ollut valmis luopumaan naisista, joiden seksikäyttäytyminen kertoo etteivät arvosta minua.

Mitä epävarmaa toiveessani on? Pikemminkin olen hyvin varma siitä mitä haluan, niin varma, että olen ollut valmis luopumaan naisista, joiden seksikäyttäytyminen kertoo etteivät arvosta minua.

Millä logiikalla naisten aikaisempi seksikäyttäytyminen tarkoittaa sitä, etteivät he arvosta sinua? Miten he ovat voineet arvostaa sinua silloin kun eivät ole edes tunteneet sinua? Meinaatko, että he ovat esim 10 vuotta sitten miettineet, että jätänpä tämän panon väliin, ettei eronnut mies vain luule, etten arvosta häntä? Tai että sinut kohdatessaan he voisivat kuin taikaiskusta muuttaa ne menneisyyden panot olemattomiin, koska he arvostavat sinua niin kovasti?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23566189:
Millä logiikalla naisten aikaisempi seksikäyttäytyminen tarkoittaa sitä, etteivät he arvosta sinua? Miten he ovat voineet arvostaa sinua silloin kun eivät ole edes tunteneet sinua? Meinaatko, että he ovat esim 10 vuotta sitten miettineet, että jätänpä tämän panon väliin, ettei eronnut mies vain luule, etten arvosta häntä? Tai että sinut kohdatessaan he voisivat kuin taikaiskusta muuttaa ne menneisyyden panot olemattomiin, koska he arvostavat sinua niin kovasti?

Elämä on valintoja. Tässä ketjussakin on myös sellaisia naisia, jotka ovat valinneet kuten minä. Jos osaisin, niin laittaisin heille sellaisen kukkapuskan, mitä täällä voi laittaa tekstiin (näin jossain toisessa ketjussa kun selasin).

Ei sinun toiveissasi ole epävarmuutta, vaan sinä olet epävarma. Todellisuudessa kyse ei ole arvoista, vaan siitä, että pelkäät joutuvasi suhteeseen naisen kanssa, joka arvostelee sänkytaitojasi tai juoksee paremman munan perässä. Itsetuntoa kannattaa kehittää, niin olisit elämäniloisempi ja suvaitsevampi kumppani.

[QUOTE="vieras";23566559]Ei sinun toiveissasi ole epävarmuutta, vaan sinä olet epävarma. Todellisuudessa kyse ei ole arvoista, vaan siitä, että pelkäät joutuvasi suhteeseen naisen kanssa, joka arvostelee sänkytaitojasi tai juoksee paremman munan perässä. [/QUOTE]

Hah :D
Miten se tekee minut epävarmaksi, jos sinun sanojen mukaan "pelkään joutuvani suhteeseen naisen kanssa, joka juoksee paremman munan perässä"?
Onko se varmuutta, että haluaa naisen joka pettää??

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23566609:
Sinun mielestäsi kokenut nainen on sama asia, kuin pettävä nainen?

No siltä vaikuttaa.

Mun mielestä kukaan ei menetä yhtään mitään vaikka ei suhde ap:n kanssa onnistuisikaan kun ap on kerran noin mustasukkaanen ja vainoharhaanen naisten menneisyyden takia. Ei mene jakeluun se, että vaikka takana olisi yhden illan juttuja niin oikian ihmisen tullessa kohdalle ne kaikki jää taakse ja ollaan sen yhden kanssa ja arvostetaan tätä.

Taitaa ap olla melkoosen neuroottinen tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23566609:
Sinun mielestäsi kokenut nainen on sama asia, kuin pettävä nainen?

Ei vaan itse tuo edellinen kommentoija ajatuksen esitti. Minä vain kysyin, onko hänen mielestään varmuutta se, että haluaa pettävän naisen. Hänen kommentistaan voisi niin päätellä.

Yhteistyössä