[QUOTE="www";23561521]Mutta kirjoita toki!
Vastaa mm. aiemmin esitettyyn kysymykseen, että jos kohtaisit ihanan naisen, mutta hänpä heivaisi sinut, koska olet eronnut?
Tai: etkö ole itse lainkaan muuttunut sitten teinivuosien? Mitäpäs jos ihmiset kasvavat aikuisiksi? Se tapahtuu useinmiten siinä 25-30 vuoden iässä. Ei tehtyä saa tekemättömäksi, vaikka kuinka katuisi.
Esim. olen ollut taatusti vastuullinen kuljettaja viimeiset 20 vuotta, vaikka 21 vuotta sitten sain sakot liikenteen vaarantamisesta (peltikolari).
Sinulla on siis ollut YKSI seksikumppani, ensimmäinen vaimosi.
Totta puhuen, minä en haluaisi ryhtyä suhteeseen miehen kanssa, jolla ei ole kokemusta kuin 0-1 naisesta.
Sinulla tuntuu olevan tiukka mielipide, josta et yhtään jousta. Yleensä ihmiset vanhetessaan tulevat joustavammiksi ja suvaitsevaisemmiksi, kun huomaavat, ettei elämä olekaan mustavalkoista. Jos olet jo yli 30 ja yhä kiinni teini-ikäisen mustavalkoisuudessa, tulet olemaan varsin rasittava puoliso kenelle hyvänsä. Mistä muusta nipotat? Jos kaapinovi jää auki niin ruuvaaat sen saranoiltaan?
Keskity olennaiseen. Siihen rakkauteen ja TULEVAISUUTEEN, ei menneisyyteen.[/QUOTE]
Edelleen pelkkiä oletuksia asioista, joista en ole kirjoittanut mitään tänne.
Toivoisin lisää naisilta näkemyksiä mistä voisin löytää naisen, joka ei harrasta panoja