S
seksiä, seksiä
Vieras
Olen yhdellä kristillisellä deittisivustolla hieman katsellut.. Siellä on paljon miehiä, jotka haluavat harrastaa seksiä vasta avioliitossa. Onko oikeasti tällaisia miehiä olemassa, jotka jaksavat odottaa siihen saakka? Mullakin on ikää yli 30 vuotta ja olen tapaillut miehiä ja jokaisella niistä on ollut kiire sänkyyn ja minä olen toppuutellut ja rannalle olen jäänyt, kun en ole heti suostunut.
Nyt tavallaan viehättää kristilliset miehet..onko oikeasti tällaisia miehiä olemassa jotka jaksavat odottaa ja jättää seksin avioliittoon.
No minä olen tietysti elämää jo nähnyt, joten tuskin kelpaisin tämän tyyppiselle miehelle.. mutta hienoa jos miehissäkin on odottajia. Minä en ole vaan koskaan törmännyt oikeassa elämässä mieheen, joka olisi tosiaan odottanut avioliittoon.
Nyt tavallaan viehättää kristilliset miehet..onko oikeasti tällaisia miehiä olemassa jotka jaksavat odottaa ja jättää seksin avioliittoon.
No minä olen tietysti elämää jo nähnyt, joten tuskin kelpaisin tämän tyyppiselle miehelle.. mutta hienoa jos miehissäkin on odottajia. Minä en ole vaan koskaan törmännyt oikeassa elämässä mieheen, joka olisi tosiaan odottanut avioliittoon.