Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Riippuu paljon asiasta ja kenelle lupaa olla kertomatta. Mutta Kyllä mulla mies tietää aika paljon asioita. Tiedän ettei eteenpäin niitä kerro. Mutta jos bestis pyytää olemaan kertomatta en riko lupaustani.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te kerro edes silloin, kun kertomisesta saattaisi olla apua kaverille?
Otetaas pari esimerkkiä.
1. Sanotaan et mun kaveri Maija kertoo mulle aikovansa karata vihille miehen kanssa jonka on tuntenut kuukauden. Mun mielestä idea on huono. Enkö saa kysyä oman miehen mielipidettä ja tarkistaa onko se samaa mieltä? Eikö Maijalla ole paremmat mahikset tulla järkinsä, jos kaksi ihmistä pitää ajatusta epärealistisena?
2. Samainen Maija kertoo harkinneensa vakavasti päättää päivänsä, mutta kieltää kertomasta kellekään. Eikö olisi parempi kertoa asiasta vaikka Maijan vanhemmille tai sisarelle ja hakea yhdessä apua?
Alkuperäinen kirjoittaja pientenäiti:Miehelle jos en halua kerrottavan, sanon siitä erikseen. 'Bestiksiä' ei minusta aikuisilla ihmisillä ole, enkä todella oleta kaverieni kertovan juttujani toisille kavereille.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä oon semmonen, että kun kerron itsestäni asioita, en oikeastaan edes oleta niiden pysyvän salassa. Minä kun en ole niin kovin salainen