Näitä salaisuuksia mies ei tiedä naisesta. Osuuko nappiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No ei kyllä pidä paikkaansa. Ehkä pari kohtaa osittain pitää paikkaansa, mutta melkoista lööperiä tuntui olevan. Siis kuka muka kertoo edes parhaimmalle ystävälleen KAIKEN jostakin miehen raha-asioista lähtien??? :o Kyllä mulla ainakin on asioita jotka mä haluan pitää vain mun ja miehen välisenä eikä siitä muille puhuta.

Ketä ystävää edes kiinnostais tollanen jauhanta...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ei kyllä pidä paikkaansa. Ehkä pari kohtaa osittain pitää paikkaansa, mutta melkoista lööperiä tuntui olevan. Siis kuka muka kertoo edes parhaimmalle ystävälleen KAIKEN jostakin miehen raha-asioista lähtien??? :o Kyllä mulla ainakin on asioita jotka mä haluan pitää vain mun ja miehen välisenä eikä siitä muille puhuta.

No niinpä, kertoa nyt joistakin miehen raha-asioista. Plaah, mua ainakaan tuollaanen kiinnostaisi. Ja mitä se kaveri sillä miehen munan koolla tekee? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No niinpä, kertoa nyt joistakin miehen raha-asioista. Plaah, mua ainakaan tuollaanen kiinnostaisi. Ja mitä se kaveri sillä miehen munan koolla tekee? :o

Mun kaverit ei ainakaan tommosia puhu. Vähä ois ehkä outookin tollanen.

Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Mie en ymmärtänyt tota kohtaa 7. Miten niin googlaavat? Mitä järkeä on googlata toisen nimeä jos ei ole joku julkisuuden henkilö ym. mistä ois kirjoiteltu? siis selventäkää mua!!!

Voi saada työpaikan selville ja vaikka urheilusuorituksista tietoa jne

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Mie en ymmärtänyt tota kohtaa 7. Miten niin googlaavat? Mitä järkeä on googlata toisen nimeä jos ei ole joku julkisuuden henkilö ym. mistä ois kirjoiteltu? siis selventäkää mua!!!

Voi saada työpaikan selville ja vaikka urheilusuorituksista tietoa jne

Mutta ketä kiinnostaa!? :laugh: :laugh: Mä ainakin voin kysyä mieheltä suoraan jos tarvetta on. B)

Yhteistyössä