Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin varmasti, pyöräillessä. Mutta kun mun fillari raahattiin vasta tänä keväänä takaisin tänne siskon muutettua ulkomaille (se oli sillä lainassa muutaman vuoden). Nyt se pyörä seisoo tossa talon seinustalla, ja sieltä on pinnojen välistä ja tangon ympäri kasvanut joku halvatun köynnösrikkaruoho.
Se ei lähde varmaan irti ilman oksasaksia... Kertaakaan en ole sillä mihinkään polkenut.
Niin onnettomuusaltis en ole, että viitsisin hommata pyöräilykypärää, kun en aja pyörälläkään.![]()
Ei ole noloa käyttää, ei ole noloa olla käyttämättä, noloa on vaan kutsua noloksi sitä että joku käyttää tai ei käytä kypärää, sillä onhan se aikuisen ihmisen täysin oma asia.
Kiva lapsille, kun äiti tai isä halvaantuu/kuolee polkupyöräonnettomuudessa, "aikuisen ihmisen oma asia"... Vaikka tottakai se on jokaisen oma päätös käyttääkö pottaa vai ei, mutta "täysin oma asia" se ei kyllä ole.
Ei ole noloa.
Itse en käytä, en keksi yhtään hyvää syytä käyttää pyöräilykypärää.
ei oo noloa, mut omaan päähäni en laita. Enkä mä ymmärrä, miten pyörän kanssa voi joutua onnettomuuteen?
ei oo noloa, mut omaan päähäni en laita. Enkä mä ymmärrä, miten pyörän kanssa voi joutua onnettomuuteen?