onko noloa vai ei

• Viestiketjun aloittaja ??????
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24470332:
Vaarallisempaa on liikkua talvella kävellen, kun on liukasta, kuin ajaa pyörällä ilman kypärää. Ehkä talvikypäräkin tulee vielä pakolliseksi, vai mitä?
Naisen aukoton logiikka. Koska liukkaalla kävely on vaarallisempaa kuin kesällä pyöräily, ei kannata käyttää pyöräilykypärää. Se ei silti poista sitä, että pyöräilykin on vaarallista.

"vieras"
[QUOTE="mä";24471045]Naisen aukoton logiikka. Koska liukkaalla kävely on vaarallisempaa kuin kesällä pyöräily, ei kannata käyttää pyöräilykypärää. Se ei silti poista sitä, että pyöräilykin on vaarallista.[/QUOTE]

Ei naisen logiikka vaan PölyEsterin logiikka, joka on ilmeisesti ihan omanlaistaan.

"Vierailija"
Ei ole noloa, vaan fiksua.

Meillä käytetään (nykyisin) aina. Jouduin kyllä ylipuhumaan miestä pitkään, ennen kuin tämäkin alkoi käyttää. Ja hyvä että jaksoin puhua - muuten olisin luultavasti leski. Auto tuli kolmion takaa. Sen jälkeen kypärästä ei ole tarvinnut muistuttaa.

Lasten suhteen olemme päättäneet, että näiden tullessa teini-ikään, saavat ihan itse päättää, laittavatko kypärän päähänsä vai eivät. Mutta jos eivät laita, otamme pyörän avaimet pois. :)

"vieras"
Mulla ei ole yli kahteenkymmeneen vuoteen ollut polkupyörää. Käytän kyllä kypärää ratsastaessa, moottorikelkkaillessa ja mönkijällä ajaessa joten voisin ehkä kuvitella käyttäväni kypärää myös pyöräillessä.

[QUOTE="Vierailija";24471065]Ei ole noloa, vaan fiksua.

Meillä käytetään (nykyisin) aina. Jouduin kyllä ylipuhumaan miestä pitkään, ennen kuin tämäkin alkoi käyttää. Ja hyvä että jaksoin puhua - muuten olisin luultavasti leski. Auto tuli kolmion takaa. Sen jälkeen kypärästä ei ole tarvinnut muistuttaa.

Lasten suhteen olemme päättäneet, että näiden tullessa teini-ikään, saavat ihan itse päättää, laittavatko kypärän päähänsä vai eivät. Mutta jos eivät laita, otamme pyörän avaimet pois. :)[/QUOTE]

ok, pitäisi kyllä saada se vaimo aloittamaan

Yhteistyössä