V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Ei kai tuo imetys mitenkään kuulu tuohon hörhöilyyn?![]()
pitkä imetys kuuluu hörhöilyyn.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Ei kai tuo imetys mitenkään kuulu tuohon hörhöilyyn?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä tunnustaudun hörhöksi. Perhepeti, kestovaipat, kantoliinat, imetys. Ne kai on niitä perinteisiä hörhön tunnusmerkkejä.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija :Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä tunnustaudun hörhöksi. Perhepeti, kestovaipat, kantoliinat, imetys. Ne kai on niitä perinteisiä hörhön tunnusmerkkejä.
Ja lisäksi kasvisruokavalio ja vvv......![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Ei kai tuo imetys mitenkään kuulu tuohon hörhöilyyn?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Ei kai tuo imetys mitenkään kuulu tuohon hörhöilyyn?![]()
Entä jos se johtuu laiskuudesta eikä periaatteesta?
Alkuperäinen kirjoittaja *:ennen vauvan syntymää suunnittelin kaikenlaista hörhöilyä, mutta jostaki syystä ne 'unohtu' ku vauva synty.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Ei kai tuo imetys mitenkään kuulu tuohon hörhöilyyn?![]()
ei kai laiskurit imetä vaan syöttävät pullosta, ku se on helpompaa?!?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Nekkunekku:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä tunnustaudun hörhöksi. Perhepeti, kestovaipat, kantoliinat, imetys. Ne kai on niitä perinteisiä hörhön tunnusmerkkejä.
Pistän paremmaksi: meilläkin kaikki nuo käytössä ja lisäksi ei käytetä tutteja eikä tuttipulloja.
Ollaanko me sitten jo megahörhöjä?
Apua, ei meilläkään käytetä tutteja/pulloja. Teen jopa tytön soseetkin itse.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tavisäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Ei kai tuo imetys mitenkään kuulu tuohon hörhöilyyn?![]()
ei kai laiskurit imetä vaan syöttävät pullosta, ku se on helpompaa?!?
imettäminen se vasta helppoa on! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkunekku:Pistän paremmaksi: meilläkin kaikki nuo käytössä ja lisäksi ei käytetä tutteja eikä tuttipulloja.
Ollaanko me sitten jo megahörhöjä?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Onhan täällä monia jotka tekee samoin tai ainakin osittain, MUTTA he hyväksyvät myös muunlaista käytöstä / vanhemmuutta,
Kun tämän yhden henkilön mielestä hänen tapansa on ainoa oikea kaikki muu on turhuutta ja lapsen "epähuomioimista".
Tosin tulee yksi toinenkin mieleen joka oli muutama vuosi sitten samanlainen mutta nyt on jo pehmentynyt mielipiteissään