Onko ninaTT ainoa äippä palstalla joka hörhöilee lapsensa kanssa? Ihan uteliaisuuttani kyselen ku tästä henkilöstä aina jauhetaan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT tänään huomenna ja aina otsikoissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninaTT tänään huomenna ja aina otsikoissa

Vieras
Suurin osahan täällä on ns. tavisäitejä, mutta ihmettelen jos ninaTT on ainoa joka hörhöilee. Kyselee yksi tavisäippä, jolla ei oo mitään hörhöilyä vastaan. :D

Ainahan täällä on joku joka on ylitse muiden otsikoissa. Noita on ollu monia vuosien mittaan LTO ja Helmiäinen ja mikäs se yksi monen lapsen äiti oli joka oli aina jonkun hampaissa joku He... ei nyt tuu mielee? Niin ja uusimmista Savanna :D

kaipa se on enemmän kiinni siitä että kuka haluaa huomiota ja tekee joka päivä provosoivia aloituksia. vaikka minullakin omat erikoisuuteni on niin ei ole mitään halua olla palstan puhutuin henkilö, enkä jaksaisi aina tuoda itseä esille. Ja vinkkinä vaan että täällä voi kirjoittaa harmaana ja tehdä vihamielisiä aloituksia itsestään että näkis kuinka paljon puolustellaan. yksi narsismin muoto sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja viers:
Ainahan täällä on joku joka on ylitse muiden otsikoissa. Noita on ollu monia vuosien mittaan LTO ja Helmiäinen ja mikäs se yksi monen lapsen äiti oli joka oli aina jonkun hampaissa joku He... ei nyt tuu mielee? Niin ja uusimmista Savanna :D

Niin on mutta kysymys on nyt ninaTT:stä ja muista mahdollisista hörhöilevistä palstalaisista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT tänään huomenna ja aina otsikoissa :
Alkuperäinen kirjoittaja viers:

Niin on mutta kysymys on nyt ninaTT:stä ja muista mahdollisista hörhöilevistä palstalaisista. :D

Jaa siis olet ninaTT harmaana ja haluat että SINUSTA puhutaan vaikka olet "tauolla" :O okei

no jos tommoset on hörhöilyä niin mä oon sit oikee superhörhö. liinailen enemmän kuin vaunuilen, käytetään kestoja, imetän... perhepeti on noista ainoo ei.. :D hörhöilyn lisäksi tykkään myös nukkua rauhassa ja vehtailla... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä tunnustaudun hörhöksi. Perhepeti, kestovaipat, kantoliinat, imetys. Ne kai on niitä perinteisiä hörhön tunnusmerkkejä.

Pistän paremmaksi: meilläkin kaikki nuo käytössä ja lisäksi ei käytetä tutteja eikä tuttipulloja.
Ollaanko me sitten jo megahörhöjä :p ?

NinaTT on vielä niin tuore äiti, että jaksaa palstalla julistaa hörhöjä näkemyksiään.
Mä veikkaan että palstalta löytyy hörhöäitejä, jotka eivät vaan tee asiasta numeroa.
Mitä isommiksi lapset kasvaa ja mitä useampi niitä tulee, niin ei sitä enään jaksa tuoda julki jokaista julki-imetystään, kestovaippaa tai luomuilua :snotty:
Hörhöily on positiivinen asia =)

Oikeasti kannattaisi teidn muidenkin "hörhöjen" "hörhöillä" enemmän täällä palstalla, tätä lukee moni ekaa odottava joka haluaisi kuulla erilaisia tapoja kasvattaa kuin oma 70-80 -luvun äiti on käyttänyt ;)

T: Eräs joka aikoo adoptoida ainakin liinailun ja imetyksen niin hyvin kuin vain mahdollista

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkunekku:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä tunnustaudun hörhöksi. Perhepeti, kestovaipat, kantoliinat, imetys. Ne kai on niitä perinteisiä hörhön tunnusmerkkejä.

Pistän paremmaksi: meilläkin kaikki nuo käytössä ja lisäksi ei käytetä tutteja eikä tuttipulloja.
Ollaanko me sitten jo megahörhöjä :p ?

Apua, ei meilläkään käytetä tutteja/pulloja. Teen jopa tytön soseetkin itse. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Minihörhö:
Oikeasti kannattaisi teidn muidenkin "hörhöjen" "hörhöillä" enemmän täällä palstalla, tätä lukee moni ekaa odottava joka haluaisi kuulla erilaisia tapoja kasvattaa kuin oma 70-80 -luvun äiti on käyttänyt ;)

T: Eräs joka aikoo adoptoida ainakin liinailun ja imetyksen niin hyvin kuin vain mahdollista

Katos kun me muut hörhöt ollaan hörhöilty täällä vuosiakausia, niin jutut menee itsensä toistamiseksi. En mä ainakaan jaksa joka keskustelussa julistaa niitä samoja asioita ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minihörhö:

Katos kun me muut hörhöt ollaan hörhöilty täällä vuosiakausia, niin jutut menee itsensä toistamiseksi. En mä ainakaan jaksa joka keskustelussa julistaa niitä samoja asioita ;)

No se on sitten hyvä että täällä on joitakin ihmisiä jotka eivät ole olleet vuosia samalla palstalla tai vuosia edes äitinä, että jaksavat pitää keskustelua yllä. Eikös? =)

Yhteistyössä