Onko ne täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytönjapojanmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:
Ne jokalanasiantuntijat? Semmosiin törmää välillä oikeassakin elämässä, mutta täällä niiden on helppo ihan loistaa. Ootteko huomannu?

Hä? Mitä ne on? Mun mielestä täällä törmää vain ja ainostaan niihin äiteihein, jotka hallitsee homman pikkusen paremmin, kuin naapurin Pirkko.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ne jokalanasiantuntijat? Semmosiin törmää välillä oikeassakin elämässä, mutta täällä niiden on helppo ihan loistaa. Ootteko huomannu?

Hä? Mitä ne on? Mun mielestä täällä törmää vain ja ainostaan niihin äiteihein, jotka hallitsee homman pikkusen paremmin, kuin naapurin Pirkko.

Ja äiteihin, joilla on varmasti aina paljon raskaampaa kuin kenelläkään muulla :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Ja äiteihin, joilla on varmasti aina paljon raskaampaa kuin kenelläkään muulla :kieh:

muutama tuttu on juuri tälläinen |O |O

Mun luokalla on sellanen. Oltiin tänään opintoreissulla ja voi juma miten olis tehnyt mieli kuristaa se. Enkä ollut ainoa, jopa sen paikan esittelijä pyöritteli silmiään...

Alkuperäinen kirjoittaja mie :
Musta taas tuntuu että puolet täällä ei tiedä mistään mitään ja se toinen puoli tietää ihan liikaakin.

Tiimarivihkojen puoli.

Mikä tää tiimarivihko juttu oikein on? Mennyt multa jotain ohi ton nettipimennön aikana vissiin!?! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Mun luokalla on sellanen. Oltiin tänään opintoreissulla ja voi juma miten olis tehnyt mieli kuristaa se. Enkä ollut ainoa, jopa sen paikan esittelijä pyöritteli silmiään...
Mulla on kanssa samassa opintoryhmässä. Jokaiseen asiaan "Mulla olis sellainen ihan nopee huomautus/kysymys/tarkennus" ja arvaa onko koskaan nopea :headwall: Tykkää omasta äänestään vähän liikaa. Ei jaksais sitä enää keväällä kuunnella.

Mulla on kolme sellaista tuttua, jotka tietää aina kaiken ihan joka aiheesta, silloinkin kun todisteet osoittavat jotain ihan muuta :xmas: Olisi mielenkiintoista istuttaa heidät keskustelemaan keskenään, ja katsoa kun nokittelevat toisiaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Mulla on kanssa samassa opintoryhmässä. Jokaiseen asiaan "Mulla olis sellainen ihan nopee huomautus/kysymys/tarkennus" ja arvaa onko koskaan nopea :headwall: Tykkää omasta äänestään vähän liikaa. Ei jaksais sitä enää keväällä kuunnella.

Sama vika tällä mun luokka"toverillani", välillä tuntuu silti ettei se itekkään tiiä mitä se lässyttää ja tärkeilee, pääasia että saa päteä "ammattitaidollaan" jota ei edes ole :laugh:

Yhteistyössä