T
tytönjapojanmamma
Vieras
Ne jokalanasiantuntijat? Semmosiin törmää välillä oikeassakin elämässä, mutta täällä niiden on helppo ihan loistaa. Ootteko huomannu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:Ne jokalanasiantuntijat? Semmosiin törmää välillä oikeassakin elämässä, mutta täällä niiden on helppo ihan loistaa. Ootteko huomannu?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:Ne jokalanasiantuntijat? Semmosiin törmää välillä oikeassakin elämässä, mutta täällä niiden on helppo ihan loistaa. Ootteko huomannu?
Hä? Mitä ne on? Mun mielestä täällä törmää vain ja ainostaan niihin äiteihein, jotka hallitsee homman pikkusen paremmin, kuin naapurin Pirkko.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:Ne jokalanasiantuntijat? Semmosiin törmää välillä oikeassakin elämässä, mutta täällä niiden on helppo ihan loistaa. Ootteko huomannu?
Hä? Mitä ne on? Mun mielestä täällä törmää vain ja ainostaan niihin äiteihein, jotka hallitsee homman pikkusen paremmin, kuin naapurin Pirkko.
Ja äiteihin, joilla on varmasti aina paljon raskaampaa kuin kenelläkään muulla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja mie :Musta taas tuntuu että puolet täällä ei tiedä mistään mitään ja se toinen puoli tietää ihan liikaakin.
Alkuperäinen kirjoittaja mie :Musta taas tuntuu että puolet täällä ei tiedä mistään mitään ja se toinen puoli tietää ihan liikaakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja mie :Musta taas tuntuu että puolet täällä ei tiedä mistään mitään ja se toinen puoli tietää ihan liikaakin.
Tiimarivihkojen puoli.
Mulla on kanssa samassa opintoryhmässä. Jokaiseen asiaan "Mulla olis sellainen ihan nopee huomautus/kysymys/tarkennus" ja arvaa onko koskaan nopea :headwall: Tykkää omasta äänestään vähän liikaa. Ei jaksais sitä enää keväällä kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mun luokalla on sellanen. Oltiin tänään opintoreissulla ja voi juma miten olis tehnyt mieli kuristaa se. Enkä ollut ainoa, jopa sen paikan esittelijä pyöritteli silmiään...
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:Tiimarivihko: vihko johon voi kerätä tietoa palstalaisista. Mulla on jopa musta lista. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:Tiimarivihko: vihko johon voi kerätä tietoa palstalaisista. Mulla on jopa musta lista. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Mulla on kanssa samassa opintoryhmässä. Jokaiseen asiaan "Mulla olis sellainen ihan nopee huomautus/kysymys/tarkennus" ja arvaa onko koskaan nopea :headwall: Tykkää omasta äänestään vähän liikaa. Ei jaksais sitä enää keväällä kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mun luokalla on sellanen. Oltiin tänään opintoreissulla ja voi juma miten olis tehnyt mieli kuristaa se. Enkä ollut ainoa, jopa sen paikan esittelijä pyöritteli silmiään...