Onko näistä Carenan rattaista mihinkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilaaja

Vieras
http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/sateenvarjorattaat/carena/carenaliebacklux/

Lieback lux- sateenvarjorattaat. Tekeekö niillä mitään? Kuinka rimpulat nuo pyörät on?

Mulla oli tuollaiset käytettynä ostetut jonkin aikaa. Renkaat nitisi inhottavasti ja isomman lapsen (3v) kun sinne laittoi, niin oli jo aikas koomisen näköstä ja vaikea työntää (tuntui liian hepposelta rattaat lapseen verrattuna) Mutta pienemmällä lapsella oli ihan oivat kauppareisuilla ym.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mulla oli tuollaiset käytettynä ostetut jonkin aikaa. Renkaat nitisi inhottavasti ja isomman lapsen (3v) kun sinne laittoi, niin oli jo aikas koomisen näköstä ja vaikea työntää (tuntui liian hepposelta rattaat lapseen verrattuna) Mutta pienemmällä lapsella oli ihan oivat kauppareisuilla ym.

Kuinka painava 3 v?

Alkuperäinen kirjoittaja tilaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Kuinka painava 3 v?

14kg

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja tilaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä nuita katoin, mut loppujen lopuksi ostin carena easyt. Ja ne on hyvät :)

Noi sateenvarjorattaat menis vaan pienempään tilaan.

No ei nuo easytkään nyt kauheesti tilaa vie... :)

Kyllä ne aika paljon auton peräluukussa vie. Sateenvarjorattaat vielä kasattuna kätevämmän mallisetkin.

Yhteistyössä