Onko muita villalankojen hamstraajia?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä ostan ihania lankoja vaikka ei ole mitään tietoa mitä siitä voisi tehdä. Keksin sitten joskus mitä langasta teen. :xmas:

Ja arvatkaa kuka erehtyi mennä kattomaan novitan sivuille tarjouslankoja :snotty: Tekisi mieli tilata montaa eri lankaa! |O :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Juu, kaivelin tos vaatehuonetta ja hups, siellä oli iso pussillinen lankoja :o :o . Tarvis löytää jostain joku ihana pipon ohje, siis mulle pipa, olis ihanaa paksua lankaa mistä vois virkata pipan..

Mulla on aivan ihanan väristä lankaa josta teen ittelle huivin ja likalle villasukat. :D

Mä aloin virkata likalle joululahjaks kaulahuivia ja oon saanu siihen uppoon melki 5 rullaa lankaa :D äiteltä sain mitä se ei enää tarvi. Ostasin itekki lankoja jos vaan olis varaa.

by the way osaako kukaan sanoa voiko kravatin tehä virkkaamalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Juu, kaivelin tos vaatehuonetta ja hups, siellä oli iso pussillinen lankoja :o :o . Tarvis löytää jostain joku ihana pipon ohje, siis mulle pipa, olis ihanaa paksua lankaa mistä vois virkata pipan..

Mulla on aivan ihanan väristä lankaa josta teen ittelle huivin ja likalle villasukat. :D

Mulla kans tos viittä vaille valmiina ystille sukat, sit olis kummitytölle sukkien teko, samoin pojalle ja varmaan mieskin tarvii :D . Hmm.. Miehen sukkiin voiski ostaa jotain kivaa uutta lankaa :D .

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mä aloin virkata likalle joululahjaks kaulahuivia ja oon saanu siihen uppoon melki 5 rullaa lankaa :D äiteltä sain mitä se ei enää tarvi. Ostasin itekki lankoja jos vaan olis varaa.

Kyllä kravatin voi tehdä virkkaamalla, mä ainakin olen tehnyt. Tiedä sitten onko niin nätti. :laugh: :laugh: Mutta tein sen siis ittelle ja se on pienempi kuin normikravatti.

Mä hamsteroin yleensäkin lankaa.. Sitä on tuolla vaatehuoneessa ja joka toisessa nurkassa hyvän matkaa yli 20 kiloa.. :snotty: Jos on hyviä tarjouksia tai muuten ihanaa lankaa niin minähän ostan :D Ja mä netistä tilaan tuolta Lankatalosta, sielä on tosi hyvät valikoimat ja ihania lankoja.

Eipä silti, paljon mulla tuota lankaa meneekin, neulon jatkuvasti. Just tein ittelle reikäneulehihaisen jakun, siskon pojalle kypärälakin, tytölle ampparitakin ja nyt alotin tytölle toista pitempää takkia :D

Kyllä kravatin voi tehdä virkkaamalla, mä ainakin olen tehnyt. Tiedä sitten onko niin nätti. :laugh: :laugh: Mutta tein sen siis ittelle ja se on pienempi kuin normikravatti.

Onko sulla ohjetta missään sille krakalle?

Onko sulla ohjetta missään sille krakalle?

:attn: :attn:

Yhteistyössä