Heissan!
Täällä mennnään viikolla 37! Loppu häämöttää
Tämä raskaus on mennyt ihan loistavasti, kaikesta mahdollisesta pelottelusta huolimatta. Itse jäin suosiolla saiukulle joskus rv 20 jälkeen, kun supisteli herkästi ja väsytti muuten vaan niin kovin. Illat meni vain toipuessa päivän työstä, ja elämä siis pelkkää työtä ja lepoa sit loput, Sen jälkeen on mennyt kivasti. Olen saanut tehdö omaan tahtiini sen minkä jaksa. toisena päivänä enemmän ja toisena vähemmän. ulkoillut olen paljon ja lenkkeillyt ja olllut puistossa lasten kans yms. Kiva kun voi päivän voinnin mukaan toimia, eikä tiukkojen työaikojen. Luulisin, et sen takia tämä raskaus on mennyt niin ihanasti, kun älysin jäädä pois töistä. Nuita kahta odottaessani, ollin ihan normaalisti loppuun asti töissä, mut nyt siis en.
Hepatoosi on vähän vaivannut ja sokerit heitellyt, mutta eivät ole olossa tuntuneet mitenkään. Olo ei vieläkään mikään ihan kamala. Onhan se tietenkin kömpelö, mutta hyvin tämän kanssa pärjää. Ihan normaalia elämää olen saanut viettää, mitänyt shoppailureissut ja muut sellaiset ovat lyhentyneet.
Yötkin menee ihan ok. Pari pissareissua välissä ja unta taas. Ja mulle joku lääkäri sanoi silloin ehkä 20 viikolla, että kyllähän se naisessa näkyy loppuelämän, että kaksosia on odottanut. Tarkoittin siis kroppaa. Meinas et suonikohjut ja raskausarvet tulee yms. Ja paljon pahempina kuin yhtä odottavilla...
Haluan vain tsempata teitä perässä tulijoita, että ei tosiaankaan aina ole niin kamalaa kuin kaikki puhuvat!!! Tsemppiä ihan kamalasti ja hyviä vointeja!
Joku kyseli tarvikkeiden hankinnasta. Itse aloin keräileen pikkuhiljaa vaatteita ja tarvikkeita joskus ehkä rv 24 jälkeen. Vaatteet pesin kaappiin n. viikolla 28-30. Rattaat ostin jo tosi aikaisin, joka kyllä huoletti...
Huomenna sovitaan vaavien synttäripäivä!
:heart: Ties vaikka jo ens viikolla sitten, iiks! Ainakin ovat puhuneet, et rv:lla 38 pääset mahastasi. Jännittää kyllä kovin.
Vointeja kaikille ihan kamalsti, odotus palkitaan. Minusta tuntui silloin joskus joulun aikaan, että ikuisuus vielä vauvojen syntymään, mutta nythän se on jo käsillä!