Onko muita kaksosten odottajia?

  • Viestiketjun aloittaja SusMaria
  • Ensimmäinen viesti
SusMaria
Täällä mulla myös kuulemma kaksoset tulossa viikko sitten sain tietää.
Raskaus on ihan alussa vasta joten saa nyt nähdä miten tässä käy.
Mulla on yksi lapsi ennestää poitsu täyttää kesällä 4.
Miten on sulla Pikku Myy raskasu mennyt ja saitko itse heti alussa tietää kaksosista?
 
Raskaus on sujunut ihan normaalisti... mitä nyt pientä pahoinvointia :p mut sitä ei kai lasketa (viimeksi pahoinvointi jatkui 40+1 vko B) )

Saín tietää kaksosista vkolla 12+1 kun kävin ensimmäisen kerran lääkärillä. Se tapaa täällä ultrata joka kerta ja siellänän ne näkyivät... kaks toukkista :) :) =)
 
Onnea teille kaikille odotukseen.. :hug:

Ite olen onnellinen kaksostyttöjen äiti, se onni joka minussa alkoi kuplimaan siellä ekassa ultrassa on ollut niin suurta että vaikea kuvailla. Elätte ihanaa aikaa, vaikka raskasta sen mahan kanssa onkin. Voikaa hyvin :heart: :heart:
 
heippa
Moikka itse odotan identtisiä kaksospoikia rv24+1 pojilla sama istukka ja ohut kalvo niitten välissä kuitenkin on eli melko riskiraskaus tähän mennessä kaikki mennyt tosi hyvin ja toivottavasti menee loppuun asti B)
 
Hei,
Täällä viikkoja kasassa 24. Sikiöillä yksi istukka, mutta ohut kalvo toisenne välissä. Seuranta ollut tiheää, mutta hyvin tasaisesti ovat kasvaneet. Kaikki näyttää vielä hyvältä. Varmaan jännittää vielä muutama viikko, kunnes pääsee 30 viikolle.. sitten vähän uskaltaa huojentua.. Eilen jäin sairaslomalle.. työ sen verran fyysisesti raskasta. Kotona vilkas 2 v poika..
 
täällä vkoja tasan 29. olo alkaa olla jo aika tuskainen.. painaa tonne alas... ja nukkuessa hankalaa löytää hyvää asentoa.. yhtä pyörimistä.
toiv ei enää tarvi kestää 11 vkoa. :)
mulla myös riskiraskaus, yhteinen istukka ja suonikalvo. ohut kalvo huljuaa vauvojen välissä.. ihan tasaisesti ovat kuitenkin kasvaneet!
 
Susmaria
Olettekos olleet raskauden aikana sairaslomalla pahoinvoinnin takia?
Mulla on koko ajan karmea olotila ja lääkäri suositteli parin viikon saikkua jotenkin en vaan viitsisi olla töistä pois niin pitkää aikaa..
 
viikko sitten kävin varhaisultrassa ja kätilö ilmoitti kaksosista :heart:
alkushokin jälkeen olen kyllä ihan innoissani =) ja mies kans. esikoinen 5v ei tiedä vielä asiasta mitään..
nyt rv vasta 6+5 ja mahaa turvottaa nyt jo kovasti (varsinkin iltaisin)
missä vaiheessa te pidemmällä olijat olette vaihtaneet mammapöksyihin?
oireet ovat olleet vähäiset, parina päivänä hieman kuvotusta ja rinnat arat. ei muuta.
 
SusMaria
Minä sain kaksi viikoa sitten tietää odottavani kaksosia, oli kyllä tosi iloinen yllätys. Meillä esikoinen täyttää neljä.
Olen jo joutunut siirtymään mamma vaatteisiin, maha kun näkyy jo aika selkeästi ja viikkoja jotain n. 8!!!!!!
 
täällä kanssa odotellaan kaksosia viikolla 9+4!sain tietää 3viikkoa sitten kun kävin mahakivun vuoksi sairaalassa ja ottivat ultran! pieni iloinen shokkihan se oli! =) ei vieläkään oikeen meinaa uskoa todeksi että kaksi vauvaa tulossa!
maha on sen kokoinen jo kun esikoisesta oli 5kk! :D
niin esikoinen täytti juuri 2v.
 
Mulla on esikoiset tulossa..Nyt mennään viikolla 14+3 ja odotellaan että 16viikkoa tulisi täyteen niin päästäisiin katsomaan vauvojen sukupuolet jos ne olisivat hyvässä asennossa.. ;) Kivaa se olisi jos poika ja tyttö tulisi yhdellä kerralla mutta ei se minua haittaa kumpaa sukupuolta ovat kun näillä näkymin ovat samaa sukupuolta..Asustelen itä-suomessa..
 
PikkuKuu
Tänään ultrassa rvk 9+6 kohdussa köllötteli kaksi vauvanalkua. Nyt on hysteerinen ilo-pelko-olo... Kaksi keskenmenoa takana, kotona kolme lasta. Toivon ja rukoilen että kaikki sujuu hyvin :heart:
 
moi , täällä myös yks lisää, eli kaksosia odotellaan, tänään menossa 24+6 . eli huomenna tasan 25 viikkoa täynnä =) tyttöä ja poikaa on luultavammin tulossa, ainakin rakenneultran mukaan.... ;)
hyvin on tähän asti mennyt, toivottavsti menee tästä eteenpäinkin...
kiva ois kuulla muittenkin kuulumisia...
 
SusMaria
Tänään oli sitten ensimmäinen neuvola sydän äänetkin kuuluivat molemmilta vaikka viikkoja vasta 9+0. parin viikon päästä on sitten taas ultra.
Mitenkäs teidän pahoinvointi?
Mulla on ollut niin pahaa että en voi töihin mennä..
Mahakin on jo niin iso että kaikki jo huomaa että olen raskaana..
Onko ketään kaksosten odottajaa pääkaupunki seudulta?
Missä meinaatte muuten synnyttää?
 
mulla onneks pahoinvointi helpottanut..mutta tilalle tuli kamala päänsärky joka alkaa aina iltaisin. :(
mulla 19.3 ultra aika..pelottaa että onko kaikki hyvin..no mutta ei tässä kovin montaa päivää joudu enää epätietoisuudessa elämään!
niin ja tyks:ssä tulen synnyttämään!
 

Yhteistyössä