Täällä mennään raskasuviikolla 33. Onnea kaikille muillekkin, joita tämä tuplaonni on kohdannut. Teillä muilla näyttää olevan aika alussa, mutta toivotaan et hyvin etenee.
Minulla on mennyt tosi hyvin tähän asti. Ei mitään kummempia kremppoja olotilassa. Sokeriarvot heittelee, mut ei muuta. Ei edes selkäsärkyjä juuri ole. Meille tulossa ilmeisesti erimunaiset vauvat. Ens viikolla seuraava polikäynti, joten sitten kokojakin yms. ois kertoa. Viimeksi viikolla 28+ vauvat olivat jo 1450g ja 1550g! :heart:
Kaippa ne nyt jo yli 2 kg.
Itseäni tässä raskaudessa on ärsyttänyt se kamala pelottelu kaikella mahdollisella kun on niin riskiraskaus että. Joka käynnillä sitä toitotetaan ja kaikki joitten kans asiasta juttelee, kauhistelevat, että mitenhän käy. Se saa mielen ihan rauhattomaksi, vaikka itsellä ois kuinka hyvä olo tahansa. Itse olen lähtenyt siitä, etä hyvin menee, enkä muuta vaihtoehtoa mieti ennen kuin on pakko jos jotain ilmenis.
En suinkaan edes sano kaikille just sen pelottelun takia, et kaks vauvaa tuolla mahassa möyrii, niin säästyn voivottelulta.
Fyysinen väsykki alkaa vähän vaivata, vaikka ei juurikaan vielä normaalielämää rajoita tämä raskaus. Lyhyempiä reissuja esim. shoppailemaan kuin ennen jne. että jaksaa.
Tälläista tällä erää.
Jaksuja kaikille!