onko muita jotka eivät raaski antaa lasten pieniä vaatteita ym pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
mie en vaan raaski, jotenkin niissä on niin tunnearvoa että en pysty. enkä sittereitä, syöttötuolia, vaunuja jne... ahdistaa sit ku jotku pyyttää niitä lainaan tms kun en vaan raaskis mut miten sanon sen kamuille jotka koittavat niitä lainata tai ostaa? ehkä en ole vielä valmis luopumaan niistä, kai sekin aika joskus koittaa

suoraan tuon, ettet raaski, on tunnearvoa. tai kenties tarvit vielä uudemman kerran niitä ja haluat, että on hyvässä kunnossa vielä silloin. en mäkään ole lainaillut kaikkea mitä on pyydetty juuri tuon takia. nyt toinen tulossa ja tarvetta kaikille on vielä.

emmäkää raaski, mut nyt ajattelin että pakko myydä noita pieniä vaatteita pois, niitä on niin älyttömän paljo.en tietenkää kaikkia myy, ajattelin parhaimmat jättää itelle ja sellaset joilla o eniten tunne arvoa.

no sano vaan ihan suoraan mistä puristaa eli et henno niitä lainata. En minäkään aio lainata tai antaa, osan vaatteista olen myynyt pois, sellaiset millä ei ollut meillä käyttöä eikä näin ole mitään tunnearvoa kehittynyt, mutta miks pitäis antaa pois, ostakoon itse mitä tarvii. Arvokkaita investointeja, kun on vaunu hankinnatkin olleet ja minä olen vielä todella tarkka kaikista tahroista jne. enkä vois sietää, et meidän vaunuissa olis jonkun vieraan naperon aiheuttamia tahroja jne. jälkiä, yök sentään..

Alkuperäinen kirjoittaja on muitakin:
anoppi. ja nyt onkin vauvalla kasapäin retroa.

Hih :) Mun äiti on kanssa säästänyt mun ja siskon vaatteet ja toi niitä vauvalle. Ja arvaa oonko itse raaskinut luopua vaatteista ;) Ahdasta alkaa olla. Olen tosin lainaillut kavereille, mutta ne tuppaa palauttamaan ne!

Yhteistyössä