K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis sillä lailla tarkoitan, että tuskinpa menivät siinä kentällä esittäytymään ja juttelemaan. Ainakin itselle tuli sellainen olo, että ns. tuntevat.
No totta kai "tuntevat" jos ovat olleet ennenkin samalla keikalla tai samassa hotellissa jopa tai keikalla jutelleet. Sehän on just luontevaa, et jutellaan, erityisesti tollasen yhteisen myrskyn kokemisen jälkeen.
 
Uuno, urpo, toope, tietämätön tai trolli. Pää kiinni kun et tajua. Kyse on ollut tekijänoikeuskorvauksista, joita ei vain ole alettu neuvottelemaan ulkomaisten esiintyjien kanssa.
Mistä sä sen tiedät? Aivan yhtä hyvin syy on voinut olla se, että on koettu, että nuo esitykset eivät sovi kanavan profiiliin oman maan kultapojujen 10-vuotiskonsertista, jonka halusivat televisioida. Varsinkin, jos ovat yhtään seuranneet ja kartalla, että se Ccc-esitys esim voi olla vähän... noh...
Ja tietenkin on aidosti voitu tarvita ne kaksi mainostaukoa. Siihen sitten joku toinen artisti tauon ajaksi. Ja siinä sai bändikin pienen hengähdyshetken.
Miksi ihmeessä joku Ccc:n näyttäminen olisi rahasta kiinni? Ja siis mikä neuvotteleminen? Mitä niin upeaa, hienoa ja ihmeellistä ja ainutkertaista on Ccc:ssä biisinä, ettei sitä voisi myydä esitettäväksi slovenian televisiossa :D
 
No totta kai "tuntevat" jos ovat olleet ennenkin samalla keikalla tai samassa hotellissa jopa tai keikalla jutelleet. Sehän on just luontevaa, et jutellaan, erityisesti tollasen yhteisen myrskyn kokemisen jälkeen.
Niin, tällaista kautta minustakin vaikutti siltä, että tuntisivat ja varmasti jutelleet kaikenlaista jo ennenkin. Ovatpa jotkut nyt kaikesta kateellisia. Reissatkaa itse ensin se sata keikkaa K:n perässä vuodessa.
No, kaikilla ei ole varaa tietty.
 
Ois kyllä mukava tuntea Jeren vanhemmat, niin vois kysäistä, että mistä syystä Ccc ei ole mukana tallenteella.
Sitä ei edes ollut striimissä pöhelö, vaan sekä Kärtsän että Deviton aikana oli mainoksia. Syy on aivan selvä eli ei ole neuvoteltu /haluttu maksaa tekijänoikeus- ja esityskorvauksia ulkomaisille artisteille. Kuvitteletko tosiaan, et K:n vanhemmat olis perillä tällaisista Kärtsän asioista?🤣
 
Ei kannata olla pahoillaan, ihan omaa vikaani siis ja ensikertalaisen virheitä, aivan liikaa tuli käveltyä ja kierreltyä tuolla paikkoja tohon kovaan helteeseen nähden, vielä lyhyeksi edellisenä yönä jääneillä yöunilla, ja näin jälkikäteen aatellen menomatkalle ois voinut valkata sen suorankin lennon, sit ois jäänyt enemmän lepoaikaakin päivään. Kun kerran mennessä kuitenkin Helsingistä lähdin, ärsytti vaan siinä kohtaa ne enää jäljellä olevat mielestäni huonot istumapaikat, itse kun tykkään istua takana. Ja paluussa sainkin sit molemmille pätkille kokonaan oman penkkirivin, siinä pitkähkö välilasku Riikassa (mennessä oli Puolassa, mutta lyhyempi)
Siis maanantain paluukonetta ensin mietit?
 
Ei kannata olla pahoillaan, ihan omaa vikaani siis ja ensikertalaisen virheitä, aivan liikaa tuli käveltyä ja kierreltyä tuolla paikkoja tohon kovaan helteeseen nähden, vielä lyhyeksi edellisenä yönä jääneillä yöunilla, ja näin jälkikäteen aatellen menomatkalle ois voinut valkata sen suorankin lennon, sit ois jäänyt enemmän lepoaikaakin päivään. Kun kerran mennessä kuitenkin Helsingistä lähdin, ärsytti vaan siinä kohtaa ne enää jäljellä olevat mielestäni huonot istumapaikat, itse kun tykkään istua takana. Ja paluussa sainkin sit molemmille pätkille kokonaan oman penkkirivin, siinä pitkähkö välilasku Riikassa (mennessä oli Puolassa, mutta lyhyempi)
Ja siis kiva, jos ei sua kuitenkaan ketuta niin pahasti! Ymmärrän hyvin ratkaisusi, koska ei ne järjestelyt muutenkaan täysin top notch olleet, siis tarkoitan, että missään ei ollut opastettu, millä kaupungin busseilla sinne pääsee ja takaisin tulevien bussien pysäkkejä ei varsinkaan ollut esillä missään. Ja telkustahan sen näki tosiaan paremmin kuin missään takana seisomalla... Tietty moni tykkää keikalla kun saa vain tanssia takana esim. eikä näkemisellä ole niin väliä, (mutta mulla ei ainakaan ole JO:n kanssa niin).
Itse lähdin heti Novi valin jälkeen pyrkimään kohti takaosaa, että pääsisin ulos. Bändi onneksi soitti vielä UM:n uudestaan (jonka aikana Bojan repi pelihousunsa), joten muu massa pysyi vielä aika hyvin aloillaan ja pääsin suht helposti pois.
Arvasin, että ehkä ne bussit sit lähtee sieltä kentän tai alueen takaosasta ja menin muitten poiskävelijöiden perässä sinne.
Siellähän busseja odotti ja olin todella iloinen, kun sain vieläpä istumapaikan ja sellaisen yksipenkkisen, mihin ei edes tullut ketään viereen. Siinä sitten kyllä odoteltiin bussin täyttymistä varmaan 20min. Se oli bussi numero 6, meni hotellilleni päin, eli keskustaan. Just se linja mm. ei ennen konserttia kulkenut.
 
Hulluja taitaa olla ne parafanit, jotka kyttää lähipiiriäkin ja hakeutuu seuraan kalastaakseen tietoja. Tämä siis ihan suoraan yhden paramamman suusta.
Eri asia on jos oikeasti yrittää kalastella tietoja. Siinä, että jollain keikalla vaihtaa muutaman sanan ja fiilistelee yhdessä, ei ole mitään pahaa. Tietääkseni tää, josta on täällä puhuttu, on jälkimmäinen tapaus.
 
Mistä sä sen tiedät? Aivan yhtä hyvin syy on voinut olla se, että on koettu, että nuo esitykset eivät sovi kanavan profiiliin oman maan kultapojujen 10-vuotiskonsertista, jonka halusivat televisioida. Varsinkin, jos ovat yhtään seuranneet ja kartalla, että se Ccc-esitys esim voi olla vähän... noh...
Ja tietenkin on aidosti voitu tarvita ne kaksi mainostaukoa. Siihen sitten joku toinen artisti tauon ajaksi. Ja siinä sai bändikin pienen hengähdyshetken.
Miksi ihmeessä joku Ccc:n näyttäminen olisi rahasta kiinni? Ja siis mikä neuvotteleminen? Mitä niin upeaa, hienoa ja ihmeellistä ja ainutkertaista on Ccc:ssä biisinä, ettei sitä voisi myydä esitettäväksi slovenian televisiossa :D
Koska ne tekijänoikeusjutut koskee ihan kaikkia hölmö. Joksujen keikasta on tietysti myös maksettu korvauksia ja todennäköisesti sovittu joku könttä. Ulkomaiset esiintyjät olisi pitänyt neuvotella erikseen ja sitä vaivaa ei ole ehkä alettu käymään. Tämä on ihan yleinen kv-käytäntö liittyen keikkataltioihin tai livetelevisiointiin.
 
Siitä biisistä kerrottiin, että se oli aihiona olemassa jo ennen Lontooseen menoa, joten ei todellakaan kerro S:sta. Sitä paitsi sellaista epätoivoa ei kirjoiteta suhteesta, josta vähän myöhemmin kirjoitetaan Stephanien kaltainen vitsi. Et selvästikään ole seurannut tapahtumia alusta asti, on monia asioita mitkä puhuu sen puolesta, että se olisi J:stä. Nyt hopi hopi lukemaan kaikki vanhat ketjut keväältä 2024, siellä se biisi on puhki-tulkittu.
Juuri näin, erittäin hyviä pointteja sinulla. Mulle kävi vain entistä selvemmäksi tuolla Karnevaaleilla, että se on Jerestä, juuri tuon kontrastin sanojen ja sen mies-nais-esityksen välillä takia ja ajatus, että tässä häivytetään Bojanin suurimman rakkauden kohdetta oli aika näkyvä. Siis tietäjille.
Että "Spasite me, smislite neki plan", normi heteroihastumisesta, joopa joo.
 
Koska ne tekijänoikeusjutut koskee ihan kaikkia hölmö. Joksujen keikasta on tietysti myös maksettu korvauksia ja todennäköisesti sovittu joku könttä. Ulkomaiset esiintyjät olisi pitänyt neuvotella erikseen ja sitä vaivaa ei ole ehkä alettu käymään. Tämä on ihan yleinen kv-käytäntö liittyen keikkataltioihin tai livetelevisiointiin.
Et voi tietää, onko syy tuo. Siis että "ei ole haluttu nähdä vaivaa". Aika typerää väittää omia oletuksiasi totuudeksi, kun syy voi hyvin olla, että eivät kokeneet niiden sopivan televisiointiin. Plus mahdollisesti se tarve mainostauoille.
 

Yhteistyössä