onko muita joilla ei raskausarpia ole?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei laiha, ei lihava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei laiha, ei lihava

Vieras
kaksi lasta ikäeroa vuosi, yhtäkään arpea ei tullut, esikoisesta pieni ja sievä maha, kuopuksesta valtava pallo. painoakin tuli molemmissa raskauksissa noin 7kg, synnärille jäi 10kiloa.

Ei tullut yhtään arpea. Kaksi lasta vajaan kahden vuoden ikäerolla. Painoa tuli kyllä 20 kg molemmissa raskauksissa, mutta 8 kk synnytyksestä olen ollut alle lähtöpainon.

Mä en usko että mulle tulee .. Ei tullu esikoisestakaan vaikka paino nousi yli 20 kiloa nopeasti. Nyt odotan pienellä ikäerolla toista. Mahassa ja tisseissä ei näy arpia.

Vatsaan tuli ekan raskauden aikana kolme arpea, mutta niitä ei enää erota ollenkaan. Rinnat ovat kyllä niistä kärsineet. Kauhulla odotan sitä aikaa kun kuopuksen imetys loppuu ja tissit lurpahtaa taas takaisin paisumisen jälkeen. No, mä turvaudun kirurgiaan siinä vaiheessa =)

Alkuperäinen kirjoittaja ei laiha:
kaksi lasta ikäeroa vuosi, yhtäkään arpea ei tullut, esikoisesta pieni ja sievä maha, kuopuksesta valtava pallo. painoakin tuli molemmissa raskauksissa noin 7kg, synnärille jäi 10kiloa.

Ei arpia. Ekasta +20kg ja toisesta +15kg raskauden aikana.

Ekasta ei tullut yhtään arpea vaikka painoa tulikin 22kg, synnärille jäi jotain 10kg.

Tokasta (ikäeroa lapsilla vuosi) paino nousi samaan mitä ekan kohdalla oli, tuli isoja arpia mutta ei kuitenkaan kovin montaa ja toisin kuin ekan kohdalla, toisen kohdalla vatsasta jäi sellainen pieni kengurupussi joka on nyt jo kyllä hienosti alkanut katoamaan (nuorempi 2,5kk). Synnäriltä kotiin tullessani painoin tasan saman verran kuin sinne lähtiessäni (??) mutta parissa kuukaudessa onkin sitten lähtenyt n.15 kiloa.

7 lasta ei arpia!kaikista tullut kiloja n 10-18.Lähteneet pikkuhijaa pois.Nyt painoa n 4kg enemmän kuin ennen ensimmäistä.
Oman suvun naisilla ei kellään raskausarpia vaikka useampia lapsia.

Ainakaan esikoisesta ei tullut yhtään arpea eikä muitakaan "pysyviä vaurioita", painoa tuli ja meni n. 14 kg.

Eikä muuten ole mun äidillä eikä isoäidilläkään koskaan tullut yhtäkään arpea tai roikkonahkaa, mummilla raskauksia 5 ja äidillä 3, painoa kait tullu enimmillään jopa yli 20 kg raskautta kohti.

Riippunee siis vähän kudostyypistäkin, ja perimästä, toivon.

Toisessa tississä aivan todella haalea jälki..
Reiteenkin ilmestyi nyt myähemmin kun olen lihonut, sen näki aiemmin vain kun tosi tarkkaan tihrusti..
Maha oli iso mutta mulla niin antaa nahka periksi ettei ainoatakaan jälke jäänyt.

Yhteistyössä