V
"vieras"
Vieras
Joo. Ne on kalliita ja pirun pitkä toimitusaika! Tässä ekassa on jo mennyt pari vuotta ja rahaa uponnut pari tonnia jo ennen syntymää... Saa nähdä onko varaa tilata toista...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta kyse ei tosiaankaan ole ainoastaan tästä. Käytännössä Suomessa on kaksi porukkaa, joilla on varaa elättää useampaa kuin kahta lasta: suurituloiset ja sosiaalitukien varassa elävät. Ja kummassakaan ei pitäisi olla mitään paheksuttavaa. Vai? Ja tämä koskee kaiketi vain suuremmissa kaupungeissa asuvia; pienissä kaupungeissa tai kunnissa asuvilla asumiskustannukset ja eläminen ylipäätään on keskimäärin paljon edullisempaa kuin isoissa kaupungeissa asuvilla.
sillä lapsella varmaan oikeakin äiti joka ostaa sille tarvittavat tavaratTäältä löytyy.
Miehellä edellisestä suhteesta jo yksi lapsi ja yhteistä ei tähän elämäntilanteeseen pitänyt tulla mutta tuli kuitenkin ja nyt kituutetaan. Mies minimipalkalla ja itse kotihoidontuella, kyllä se välillä aika vaikeeta on kun isommallekin pitäisi saada vaatetta ja harrastusmaksua maksettua, pikkuisen ulkovaatteista puhumattakaan.
Nuoruuden tyhmyydessä otetut lainat on meillä se suurin rahareikä. Niistä kun pääsis eroon niin helpottaisi kummasti.
Nälkää ei nähdä, mutta ei mitään ylimääräistä voi hankkia, ja ei voi edes vahingossa vitsailla yhdestä lapsesta lisää.
No kyllä sä varmasti lapsilisät ainakin saat.Myös Kelan etuudet ovat sosiaaliturvaa, you know. Minusta ei tarvitse olla "mulle kaikki heti nyt", mutta minusta lapsen tulee saada harrastaa, saada syödä ravitsevaa ja laadukasta ruokaa, lomailla muuallakin kuin kotona ja asua kivasti (en tarkoita omakotitaloa ökyalueelta), ja se ei kyllä onnistu pienellä palkalla ilman sos.tukia esim. pk-seudulla, mikäli perheessä on neljä lasta.
Meillä ei ole varaa hankkia toista, koska se itse hankinta maksaa niin paljon (=lapsettomuushoidot). En ole kokenut että itse lapsen huolto ja ruokinta maksaisi kovin paljon. Harrastuksia on edullisiakin.
mistä niitä lapsia hankitaan??itselleni ei ole luoja suonut kuin yhden lapsen,joten varmasti olisi ollut varaa saada yksi tai useampi lapsi,jos olisi vaan tullut![]()
Aika monen kohdalla, ketä tunnen, on tuo opetus "aina ei saa kaikkea mitä haluaa" kostautunut aikuisiällä ja silloin sitä on vasta tuhlailtukkin yli varojen, kun ovat vihdoin oman kukkaron herroja.
Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä;23915676:sillä lapsella varmaan oikeakin äiti joka ostaa sille tarvittavat tavarat