S
Surku
Vieras
Sellaista tilannetta, että vauvan syntymän jälkeen on kaikki asiat parisuhteessa alkaneet mennä päin puuta?
Musta tuntuu, että me ei enää miehen kanssa ymmärretä toisiamme alkuunkaan. Viikot menee jotenkuten, kun olen yksin kotona vauvan kanssa (mies töissä 06.00-18.00 ->) ja vain illalla nähdään (ei jaksa enää kehittää tappelua mistään), mutta nää viikonloput.... nykyään en enää mitään muuta inhoa niin paljon kuin näitä viikonloppuja! Sopuisaa viikonloppua ei ole ollut kuukausiin
Musta tuntuu, että me ei enää miehen kanssa ymmärretä toisiamme alkuunkaan. Viikot menee jotenkuten, kun olen yksin kotona vauvan kanssa (mies töissä 06.00-18.00 ->) ja vain illalla nähdään (ei jaksa enää kehittää tappelua mistään), mutta nää viikonloput.... nykyään en enää mitään muuta inhoa niin paljon kuin näitä viikonloppuja! Sopuisaa viikonloppua ei ole ollut kuukausiin