Onko muilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surku

Vieras
Sellaista tilannetta, että vauvan syntymän jälkeen on kaikki asiat parisuhteessa alkaneet mennä päin puuta?

Musta tuntuu, että me ei enää miehen kanssa ymmärretä toisiamme alkuunkaan. Viikot menee jotenkuten, kun olen yksin kotona vauvan kanssa (mies töissä 06.00-18.00 ->) ja vain illalla nähdään (ei jaksa enää kehittää tappelua mistään), mutta nää viikonloput.... nykyään en enää mitään muuta inhoa niin paljon kuin näitä viikonloppuja! Sopuisaa viikonloppua ei ole ollut kuukausiin :(
 
Meillä oli myös toisen lapsen jälkeen asiat niin pahasti, että hain jopa avioeroa. Saimme kuitenkin asiat selviksi puhumalla ja kävimme perheasiain neuvonnassa ja yhteiseloa on senkin jälkeen jatkunut yli kymmenen vuotta.
 

Yhteistyössä