P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja hä:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Pienen vauvan äidin ja isän paikka on kotona, siis eihän parin kuukauden ikäistä mihinkään hoitoon viedä jonkun bilettämisen takia. Olisi kannattanut jättää lapset tekemättä jos ei joku tuota tajua...
![]()
tais kolahtaa huopatussun omaan nilkkaan ku noin naurattaa, sääliks käy sun lapsia...
Mä lähden vappuna ulos ja laitan 4v ja 2kk mummilaan hoitoon ja pidän hauskaa
Tätä minäkin suosittelen. Saattaahan olla, että ne asiasta mainitsevat kaverit luulevat, että ap haluaisi lähteä, mutta ei katso voivansa lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja mammax3:No sano niille ihmetteleville kavereille, että sä itse HALUAT olla vauvan kanssa illalla kotona, kyse ei ole siitä, että olisi jokin pakko, joka estää menemästä. (Jos kerta asia noin on.)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla vauva mukana koko ajan, siis kaupassa ja joka paikassa. Tämä jo silläkin, kun eväs kulkee mun mukana. Mutta muutenkaan en vauvaa hennoisi jättää mihinkään.
Ei ole muitten velvollisuus hoitaa joka viikonloppu vauvaa/lapsia, että vanhemmat pääsee viihteelle.
Kyllä mä oon sitä mieltä, että äidin paikka on pienen vauvan kanssa kotona. Piste.