Kaverini syyllistävät minua kun en pääse/halua lähteä illanviettoihin ilman vauvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla vauva mukana koko ajan, siis kaupassa ja joka paikassa. Tämä jo silläkin, kun eväs kulkee mun mukana. Mutta muutenkaan en vauvaa hennoisi jättää mihinkään.
Ei ole muitten velvollisuus hoitaa joka viikonloppu vauvaa/lapsia, että vanhemmat pääsee viihteelle.
Kyllä mä oon sitä mieltä, että äidin paikka on pienen vauvan kanssa kotona. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Pienen vauvan äidin ja isän paikka on kotona, siis eihän parin kuukauden ikäistä mihinkään hoitoon viedä jonkun bilettämisen takia. Olisi kannattanut jättää lapset tekemättä jos ei joku tuota tajua...

:laugh:

tais kolahtaa huopatussun omaan nilkkaan ku noin naurattaa, sääliks käy sun lapsia...

Mä lähden vappuna ulos ja laitan 4v ja 2kk mummilaan hoitoon ja pidän hauskaa

Ja isovanhemmat hoitavat vapun lapsiasi kun mamma bilettää. Eivätkö olisi halunneet itse vaikka ystävien kanssa juhlistaa vappua kun ei pieniä lapsia enää?

AP, sun tekstis oli kauheen kypsän ihmisen käsialaa.Huolehtivan ja välittävän äidin mietteitä ja ajatuksia.On aika olla tärkeä pienelle ihmistaimelle ja antaa hänelle hyvät eväät elämään.
Kumpi tarvii äitiä enempi vauva 2kk vai kuppila?Sinä aloittaja tiedät sen hyvin :)

Alkuperäinen kirjoittaja mammax3:
No sano niille ihmetteleville kavereille, että sä itse HALUAT olla vauvan kanssa illalla kotona, kyse ei ole siitä, että olisi jokin pakko, joka estää menemästä. (Jos kerta asia noin on.)
Tätä minäkin suosittelen. Saattaahan olla, että ne asiasta mainitsevat kaverit luulevat, että ap haluaisi lähteä, mutta ei katso voivansa lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla vauva mukana koko ajan, siis kaupassa ja joka paikassa. Tämä jo silläkin, kun eväs kulkee mun mukana. Mutta muutenkaan en vauvaa hennoisi jättää mihinkään.
Ei ole muitten velvollisuus hoitaa joka viikonloppu vauvaa/lapsia, että vanhemmat pääsee viihteelle.
Kyllä mä oon sitä mieltä, että äidin paikka on pienen vauvan kanssa kotona. Piste.

Mä en kyllä roudaa vauvaa mukaan jos lähden ruokaostoksille. Mut mun mielestä isä onkin ihan tasaveroinen hoitaja.

Minä koen vähän samanlaista suhtautumista. Täällä vielä niin, että olen kyllä käynyt ulkona (vauva nyt jo vuoden) mutta usein sitten lähtenyt kotiin "jo" puolen yön maissa ihan kun ei huvita valvoa sen myöhempään kun vauvan kanssa nousen kuitenkin aikaisin ja haluan olla paikalla jos pieni herää yöllä. Kamala maanittelu joka kerta ja kysellään, että eikö se mies voi vauvan kanssa olla. Kun kyse ei ole siitä, vaan siitä, että ei vaan huvita bilettää koko yötä vaan koen, että paikkani on kotona vauvan kanssa. Luulenpa, että nämä kaveritkin tämän ymmärtävät kun joskus itse saavat lapsia, mutta tällä hetkellä tuntuu menevän ihan yli ymmärryksen.

Yhteistyössä