Isovanhemmat kinuaa vauvaa hoitoon, en halua antaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäkohteliasko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25859844]Asioilla on puolensa. Sinun ei tarvitse antaa lastasi hoitoon kenellekään jos et niin halua. Mutta sitten saat kyllä ihan vapaasti " kärsiä" tuosta eroahdistuksesta ja tissitakiaisena olemisesta vielä pitkään. Etkä edelleenkään pääse sinne vessaan yksin kun totutat lapsesi aina omaan seuraasi....

Ovatko isovanhemmat epäluotettavia vai mikä on todellinen syy?[/QUOTE]

Jotenkuten näin. Mietin tuota lapsen itkemistä, että johtuuko se kenties sinun asenteestasi kyläillessä isovanhempien luona? Ehkä lapsi aavistaa että olet selkeästi ahdistunut?

Minä sinuna luovuttaisin lapsen isovanhempien luokse ja veisin mieheni ravintolaan syömään :D

Niin ja siis kun tässä on vielä semmoinen juttu että anoppilaan on meiltä matkaa vajaa 15 km. Liian lähellä siis eivät asu... Olen kutsunut isovanhempia meille kylään sen sata kertaa, mutta eivät koskaan tule. Meillä pitää käydä siellä, ja lapsi pitäisi viedä hoitoon sinne. Voisin varmaan jättää vauvan mummonsa kanssa tänne meille, tuttuun paikkaan hoitoon kauppareissun yms. ajaksi, mutta ei se käy... :(

No jos isovanhemmat eivät voi sen vertaa joustaa että tulevat teille hoitamaan niin turha sun on mun mielestä viedä vauvaa heillekään hoitoon. Parempihan se vauvalle on olla veiraan hoidossa omassa kodissa, ainakin nyt kun on vielä niin pieni. Mä olen omani jättänyt parikuisesta muutamaksi tunniksi joka viikko joko isän tai isovanhempien hoitoon, ja joka kerralla on ulina kuulunut pitkälle kadulle kun olen tullut takaisin.

kyllä mä antaisin vauvan isovanhemmille, jo sen takia, että se suhde isovanhempiin
on lapselle tosi tärkeä. meilläkin monet itkut itketty, kun ei ole ainuttakaan isovanhempaa
elossa. ja toiseksi siksi, että aatteleppa, jos jotain sattuu, joudut vaikka sairaalaan tai
sulle ja miehelles tulee joku pakollinen juttu, jonne on mentävä, mutta lasta ei voi ottaa
mukaan. silloin on helpompi jättää lapsi isovanhemmille hoitoon, kun se on siihen jo tot-
tunut kuin tapauksessa, että ei ole ikinä lapsi joutunut jäämään isovanhemmille tai
mihinkään

Yhteistyössä